• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

آنالیز قیمت های انواع حوله تن پوش در بازار

انواع حوله تن پوش ایرانی 

با آنالیز قیمت عمده حوله تن پوش در بازار، به این نتیجه می رسیم که نسبت به سنوات گذشته، کاهش قیمت چندان محسوسی را شاهد نخواهیم بود.
با اینکه حوله های تن پوش در چند سال اخیر بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته اند و شاهد عرضه متنوع ترین طرح و رنگ از این حوله ها به بازار هستیم، اما باز هم اگر مقایسه نسبی بین حوله تن پوش و سیایر حوله ها داشته باشیم، می بینیم که خیلی با هم فاصله دارند و آمار فروش آنها دارای اختلاف بسیار زیادی است. با این حال خود حوله های تن پوش برای اینکه بتوانند از رکود فروش خارج شوند، نیازمند این هستند که روی تک تک مدلها و سلیقه جامعه هدف بررسی کامل شود و طبق آن به عرضه محصولات پرکاربرد اقدام گردد.

حوله تن پوش زنانه
اگر بگوییم حوله های تن پوش بافته نمی شوند مگر برای بانوان، گزافه نگفته ایم. آنقدر که خانمها از حوله های تن پوش استفاده می کنند، آقایان آن را به کار نمی برند. این امر نشان از حضور یک جامعه هدف بسیار قوی در بازار دارد که بایستی روی خرید آنها حساب باز کرد. حوله های تن پوش زنانه آنقدر تنوع مدل ندارند و بیشتر روی رنگبندی حوله ها تمرکز می شود؛ بطوری که رنگهای زنانه پسندی همچون بنفش و صورتی و نارنجی و … برای حوله های تن پوش زنانه استفاده می شود.

قیمت حوله تن پوش
اما حوله های تن پوش مردانه علیرغم اینکه قدرت رقابت با مدلهای زنانه را در بازار ندارند، بهرحال جامعه هدف خاص خود را نیز دارند و نباید از خرید آقایان غافل شد. حوله های مردانه نیز از لحاظ مدل چندان دچار تغییر نمی شوند و هرازگاهی روی مدل کلاه این حوله ها یا سرآستین آنها تنوع اِعمال می گردد. این حوله ها نیز خریدار خوبی دارند و اکثرا در رنگهای سفید و خاکستری و آبی وار بازار می شوند.

فروش حوله تن پوش
اما شاید مهمترین قشر مصرف کننده حوله های تن پوش را بتوان قشر کودک و نوزاد دانست؛ مصرف کنندگانی که تا چند سال پیش از حوله های متری استفاده می کردند و امروزه بیشترین کاربرد حوله های تن پوش را به نام خود ثبت کرده اند. در این نوع حوله ها، تمرکز روی طرحهای اِعمال شده بر حوله است. حوله های تن پوش نوزاد تنوع رنگی بسیار بالایی دارند و طبیعتا استفاده از نقشهای کارتونی می تواند جذابیت حوله را نیز بسیار افزایش دهد. از طرفی کوچک بودن این حوله ها، چگالی مصرفی نخ را نیز کاهش می دهد و در نتیجه، تولید انبوه آن نسبت به حوله های بزرگسال بسیار بالاست. لذا طبیعی است اگر می بینیم بازار ایران مملو از حوله های تن پوش مخصوص کودک و نوزاد می باشد.

منبع: حوله زرین ساپ

برچسب گذاری شده : /
ارتباط با ما