• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

تولید حوله بچه گانه ساده و کارتونی

تولید حوله بچه

تولید حوله بچه گانه ساده و کارتونی

تولید حوله بچه گانه ساده و کارتونی توسط یک سری تولیدکنندگان تبریز، نشان می دهد که بازار این قبیل محصولات بسیار داغتر از سایر مدلها شده و خرید و فروش ها معطوف به حوله های کودک است.

تولید حوله بچه گانه ساده و کارتونی

تولید حوله بچه گانه ساده و کارتونی

تولید حوله بچه در بازار حوله، امروزه سهم بسزایی از خط تولید ها را به خود اختصاص داده است؛ تا جایی که بزرگترین شهر تولیدی حوله یعنی تبریز هم بیشترین تمرکز را روی طراحی جدیدترین مدلهای این حوله ها گذاشته است. از طرفی استقبال خریداران هم به قدری بالا بوده که رقابت میان تولیدکنندگان را نسبت به قبل قویتر کرده و روی قیمتهای ارائه شده نیز تاثیر فراوانی گذاشته است.

مرکز خرید حوله بچه گانه ارزان قیمت

مرکز خرید حوله بچه گانه ارزان قیمت

بیشتر مردم بر این باورند که تهیه و تولید حوله بچه با درجه کیفی بسیار بالا لازمه صرف هزینه های گزافی میباشد و جنسی که ارزان است حتما از درجه کیفیت ساقط است. در حالیکه این نظریه در مورد شرکت زرین ساپ صدق نمیکند. این شرکت همواره در تلاش است تا با تولید محصولات باکیفیت و متناسب با بودجه مشتریان گرامی حوله های بچه گانه ساده و کارتونی را مطابق با روحیات کودک دلبند شما را به بازار عرضه کند.

پخش عمده حوله بچه گانه در سراسر کشور و دنیا

پخش عمده حوله بچه گانه در سراسر کشور و دنیا

شرکت زرین ساپ با به کارگیری کادری مجرب و استفاده از دانش و علم کارشناسان خبره خود و تعبیه بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها در کارخانه سعی بر این موضوع دارد تا انواع حوله های بجه گانه را در رنگ ها و طرح ها و متناسب با ذوق و سلیقه شما همراهان گرامی ، به صورت عمده در سراسر ایران و دنیا پخش کند.

مرکز خرید آنلاین حوله بچه گانه

مرکز خرید آنلاین حوله بچه گانه

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن انواع کانالهای ارتباطی نظیر اینیستگرام و تلگرام و راه اندازی وبسایت خود، راه را برای فروش آنلاین و غیر حضوری هموار نموده است.شما می توانید با عضویت در کانال های مذکور و انتخاب محصول با جزئیات و آگاهی از کیفیت مطلوب حوله بچه گانه خود را انتخاب نموده و سفارش خود را ثبت و محصول خود را تحویل بگیرید.لازم به توضیح می باشد همکاران ما همواره در بخش فروش آماده خدمات رسانی ۲۴ ساعته و فعالیت در زمینه تجارت الکترونیک می باشد.

خرید اینترنتی حوله تن پوش بچه گانه اعلا را دیگر کار مشکلی ندانید. بهترین محصولات و خاص ترین ها را برای شما آماده کرده ایم. هدف از راه اندازی این سایت سهولت در خرید اینترنتی حوله تن پوش بچه گانه اعلا و سایر محصولات تولیدی گروه زرین ساپ می باشد. حوله های بچه گانه از جمله حوله هایی هستند که تنوع طرحی و رنگی زیادی در این دسته به چشم می خورد. حوله های تن پوش از جمله محبوب ترین نوع حوله هایی می باشد که با میزان خرید و فروش بالایی مواجه می باشد.

ویژگی های حوله بچه گانه

ویژگی های حوله بچه گانه

یک حوله خوب بچه گانه علاوه بر اینکه باید کیفیت و ظاهری متناسب داشته باشد باید آرامش روانی و راحتی و برانگیختن حس شادی کودک شما را دربر بگیرد. شرکت زرین ساپ همواره در تلاش است تا با تولید و رعایت و اعمال سلایق مشتریان و متقاضیان خرید گرامی رضایت خاطر مخاطبین خود را فراهم نماید.همچنین می توان ویژگی های زیر را در انتخاب حوله بچه گانه درنظر گرفت:

  • – اندازه ۱۴۰*۷۰ سانتی متر
  • – قدرت جذب بالای رطوبت
  • – رنگ آمیزی زیبا
  • – بدون ایجاد پرز
  • – بدون ایجاد حساسیت
  • – قابلیت شستشوی راحت
  • – قابل استفاده برای بعد از حمام، استخر و ورزش های آبی

حوله پالتویی بچه گانه

حوله پالتویی بچه گانه حوله زرین ساپ تهیه شده از الیاف صددرصد طبیعی پنبه که با مخلمی بودن رویه این حوله حس نوازش و نرمی را برای فرزندان گل شما ، دلپذیرتر می کند و به دلیل استفاده مواد مرغوب در تولید این حوله ، پرز دهی را در حد بسیار ناچیز و تقریباً صفر می رساند .حوله پالتوئی بچه گانه زرین ساپ در فرایند سریع جذب آب وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد. حوله پالتویی بچه گانه دارای دو عدد جیب و یک عدد کلاه می باشد و ویژگی متمایز این مدل حوله دوخت نوار کارتونی در بردر حاشیه حوله میباشد که باعث جذابتر شدن و زیبایی این مدل میگردد.

برچسب گذاری شده : / / / /
ارتباط با ما