• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

تولید حوله دستی درجه یک

تولید حوله دستی

تولید حوله دستی

تولید حوله دستی درجه یک توسط مجموعه زرین ساپ با بهترین نوع نخ و پنبه انجام می گیرد. تولید حوله دستی در بسیاری از انواع مدل ها صورت می گیرد و با قیمت های ارزان و مناسب به صورت عمده و اینترنتی به فروش می رسند. جهت خرید این محصول با ما در ارتباط باشید.

تولید حوله دستی درجه یک

تولید حوله دستی درجه یک در تبریز، این شهر را تبدیل به قطب خرید و فروش عمده این محصول کرده است و بیشترین تاثیر روی قیمت بازار را فروشندگان شمالغرب کشور می گذارند.
تبریز از پیشگامان صنعت حوله بافی کشور می باشد و هر مدل حوله که بخواهیم،

تولید حوله دستی

می توانیم از تولیدکنندگان این شهر جویا شویم. در این میان حوله های دستی جزو اصلی ترین محصولات تبریز محسوب می شوند. مشتریان آن نیز اکثرا هتل ها یا شرکت های بزرگ هستند که با بافت یا چاپ لوگو خودشان روی حوله ها، اقدام به خرید عمده می نمایند.

تولید حوله دستی

خرید عمده حوله دستی درجه یک

حوله های دستی در بسیاری از مدل ها با تنوع رنگبندی و طرح بندی بسیاری در این سایت اینترنتی به فروش می رسد. این نوع از حوله ها در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد به همین جهت است که طرفداران بسیاری را به خود شامل می شوند.

تولید حوله دستی

حوله های دستی اغلب توسط مغازه داران و حوله فروشان به صورت عمده با قیمت های مناسب و عمده خریداری می نمایند که در بیشتر مواقع به صورت اینترنتی صورت می گیرد و کمتر خرید های حضوری را شامل می شود.

ما با ارائه سایت های اینترنتی توانسته ایم فروش محصولات خود را به صورت آنلاین رواج دهیم تا هم فروش بالایی داشته باشیم و هم محصولات تولید شده خود را به سراسر کشور ارسال نماییم.

تولید حوله دستی

انواع حوله های دستی درجه یک

حوله های دستی در نوع های مختلف به صورت عمده در این سایت اینترنتی به فروش می رسد. در این یخش برخی از انواع حوله های دستی تولید شذه زرین ساپ را نام خواهیم برد.

حوله های دستی تبلیغاتی و هتلی در این میان از پر فروش ترین و سودآور ترین نوع حوله ها می باشند.

تولید حوله دستی

چاپ تبلیغات بر روی حوله دستی

برخی از تاحران و برند داران به دنبال تبلیغ محصولات خود می باشند که ما حوله های تبلیغاتی را پیشنهاد می نماییم. این نوع از حوله ها به صورت بردردار می باشند که تبلیغات بر روی حاشیه حوله چاپ و یا بافته می شود. شما عزیزان با انتخاب حوله دستی تبلیغاتی می توانید فروش خود چندین برابر نمایید و برندی جهانی برای خود ثبت نمایید.

تولید حوله دستی

به نظر شما چرا می گوییم حوله های دستی در نوع تبلیغاتی بسیار پر فروش هستند؟ علت این امر در آن ست که حوله های دستی به دلیل جای گیر نبودن و ابعاد کوچکی که دارند محبوب تمام دل ها است به همین جهت تبلیغات بر روی این نوع از حوله ها نظر مثبت عوام مردم را به خود جلب می نماید.

تولید حوله دستی

نحوه ضد عفونی کردن حوله ها

حوله ها از جمله مهم ترین و ضروری ترین نوع لوازم شخصی می باشد که برای هر فردی لازم و ضروری است که داشته باشد. حوله به دلیل بافت و ضخامتی که دارد نسبتا دیر خشک می گردد به همین جهت است کهمحل مناسبی برای تجمع باکتری ها و قارچ ها می باشد.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]بهتر است در هنگام شستن حوله ها از محلول سرکه و آب استفاده نمایید تا میکروب های موجود بر روی حوله ها از بین بروند. بهتر است حوله ها در مقابل نور مستقیم خورشید خشک شوند تا قارچ ها و میکروب های موجود در آن از بین بروند. [/box]

برچسب گذاری شده : / / / / /
ارتباط با ما