• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

تولید و فروش حوله تبلیغاتی با کمترین قیمت

قیمت خرید حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی زرین ساپ با دارا بودن قابلیت تولید و فروش حوله تبلیغاتی با کمترین قیمت آماده خدمات رسانی به تمامی ارگانها و سازمانها و مراکز دولتی و خصوصی می باشد.

 

خرید حوله تبلیغاتی چاپی در تبریز

تولیدی حوله تبلیغاتی چاپی و سایر مدل های چاپی در شهر تبریز به طور گسترده ای از چندین سال قبل فعالیت خود را آغاز و محصولات تولید شده خود را به کلیه مناطق کشور ارسال می نمایند و فروش حوله تبلیغاتی را رایج نموده اند.خرید حوله تبلیغاتی تنها در این سایت اینترنتی که از خدمات ویژه برخوردار می باشد صورت می گیرد. هر آنچه که می خواهید را با قیمت های ارزان ما ارائه می دهیم.

 

کارخانه تولیدی حوله تبلیغاتی چاپی

تولید و فروش حوله تبلیغاتی در بسیاری از مدل ها انجام می گیرد. این نوع از حوله ها در نوع چاپی بسیار خواهان زیادی دارند و از سایر مدل های چاپی می باشند. زرین ساپ با دارا بودن بهترین دستگاه های بافت و چاپ توانسته سفارش بسیاری از مشتریان را از سراسر کشور به طور نامحدود دریافت و در مدت زمان کوتاه به فروش برساند.

فروش حوله تبلیغاتی

فروش حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی زرین ساپ به پشتوانه چندین سال تجربه در زمینه تولید و فروش حوله تبلیغاتی که امروزه به عنوان یکی از مطرح ترین تولیدات این عرصه شناخته می شود توانسته است یکی از نامدارترین کارخانه های تولیدی در تبریز شناخته شود.

استفاده از  ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و کادر اجرایی کارخانه زرین ساپ در مراحل تولید حوله تبلیغاتی، زبانزد عمومیت مشتریان و متقاضیان خرید گرامی  می باشد که با توجه به طرح تکریم مشتریان این موضوع جز اصول اصلی عملکرد گروه تولیدی زرین ساپ می باشد.

پخش عمده حوله تبلیغاتی

پخش عمده حوله تبلیغاتی

هنگامی که نیاز به تبلیغات یک کالا را دارید، دیگر جنسیت، سن، اندازه و سایر خصوصیات شخص یا ارگان سفارش دهنده فرقی برایتان نخواهد داشت، به بیانی دیگر می­توان فقط با استفاده از یک کالای تبلیغاتی بر محدوده گسترده ای از مخاطبان و مصرف کنندگان قشرهای مختلف تأثیر گذاشت.

تولید و عرضه حوله های تبلیغاتی به دلیل استفاده مکرر و روزانه تاثیر زیادی از بُعد تبلیغاتی دارد و همچنین فضای تبلیغاتی بالایی نسبت به دیگر اقلام تبلیغاتی دارد و به عنوان یک هدیه و ابزار تبلیغاتی لوکس هزینه نسبتاً کمی دارد که نتیجه آن فروش حوله تبلیغاتی در تیراژ بالا می باشد. گفتنی است که نگهداری و توزیع آن بسیار سهل و آسان می باشد.معمولاً افراد در مسافرت یک حوله همراه خود دارد پس حوله حتی در سفر نیزهمراه افراد است.

عرضه حوله تبلیغاتی

عرضه حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی زرین ساپ با رایج نمودن خرید عمده حوله تبلیغاتی و استفاده از دانش و تخصص کادر مجرب و کارشناسان زبده و  تلاش و پشتکار اکیپ های کاری در بخش اجرائی کارخانه جات فروش حوله زرین ساپ توانسته است با قبول سفارش حوله تبلیغاتی بهترین و ارزنده ترین محصولات را حضور سفارش دهندگان حوله تبلیغاتی ارائه دهد. امید است تا با حمایت و پشتیبانی همراهان عزیز و مشتریان گرامی بتوانیم خدماتی نوین و ارزنده را حضور مردمان ایران زمین و هموطنان عزیز ارائه دهیم.

چاپ لوگو روی حوله تبلیغاتی

انواع چاپ لوگو روی حوله تبلیغاتی

برای اینکه لوگو روی حوله نشانده یا به اصطلاح چاپ شود، چند روش وجود دارد. در یکی از روش ها لوگوی شما روی خاب حوله چاپ می شود که به اصطلاح “بافت روی حوله” می گویند. در روش دیگر برند شما در بردر که قسمتی از انتهای حوله است که به صورت پارچه ای بافته شده است(Border)، چاپ می شود که به اصطلاح “بافت روی بردر” گفته می شود. در روش سوم هر دونوع چاپ یعنی هم بافت روی حوله و هم بافت روی بردر انجام می شود.

در روشی دیگر برند شما روی حوله چاپ سیلک می شود و به صورت گلدوزی انجام می شود. در این روش معمولا حوله باید سفید باشد. بنابراین اگر میخواهید تنوع رنگ در حوله ها داشته باشید، روش های قبلی توصیه می شود. این چهار روش مختلف است که بنا به سلیقه مشتری برای چاپ لوگو روی حوله های تبلیغاتی انجام می شود.

انواع حوله تبلیغاتی

انواع حوله تبلیغاتی

حوله تبلیغاتی که یکی از انواع هدایای تبلیغاتی به شمار می رود دارای انواع مختلفی می باشد.

از جمله انواع حوله تبلیغاتی:

  • حوله تبلیغاتی هتلی
  • حوله تبلیغاتی استخری
  • حوله تبلیغاتی دستی
  • حوله تبلیغاتی حمامی
  • حوله تبلیغاتی ابعادی
  • و غیره…

در این بین حوله های استخری و دستی به دلیل مصرف بالا بسیار سودآور تر و مناسب جهت تبلیغ هستند.

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما