• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید استثنایی ست حوله عروس و داماد

ست حوله عروس داماد

خرید استثنایی ست حوله عروس و داماد

خرید استثنایی ست حوله عروس و داماد در انواع متنوع و مختلف از طریق سایت حاضر آغاز گردیده است. یکی از دغدغه های بسیاری از نوعروسان در هنگام انتخاب و خرید وسایل جهیزیه خود، انواع ست حوله های عروس و داماد هستند.

خرید استثنایی ست حوله عروس و داماد

خرید استثنایی ست حوله عروس و داماد

اگر به دنبال خرید ست حوله عروس و داماد ارزان و با کیفیت هستید باید به شما بابت انتخاب وبسایت ما تبریک گفت. شرکت زرین ساپ پیوسته در تلاش است محصولات خود را با درجه کیفی بسیار بالا و با قیمتی مقرون به صرفه به بازار ارائه نماید. هم اکنون به شما توصیه میشود برای خرید آنلاین ست مورد نظر خود با مسئولین فروش ما تماس حاصل فرمائید و با یک مشاوره تخصصی محصول خود را سفارش داده و ست حوله عروس و داماد را تحویل بگیرید.

پخش عمده ست حوله عروس و داماد

قیمت حوله تن پوش ریزبافت جدید

شرکت زرین ساپ با به کار گیری کادر مجرب و کاردان و کارشناسانی متخصص در زمینه صنعت تولید حوله و استفاده از ماشین آلات و تجهیزات کارخانه ای پیشرفته همواره در تلاش است محصولات خود را در سراسر دنیا و ایران به صورت عمده پخش کند.امید است تا با حمایت و استقبال شما همراهان و سروران گرامی بتوانیم نامی نیک را در سطح کشور به ثبت رسانیم.

صادرات ست حوله عروس و داماد

صادرات ست حوله عروس و داماد

شرکت زرین ساپ همواره در تلاش است تا با تولید محصولات خود از قبیل ست حوله عروس و داماد ، به کشور های خارجی نظیر عراق، روسیه ، بلاروس، اوکراین ، افغانستان، آذربایجان، قطر و ترکیه نیز صادر کند.انتظار می رود تا با خرید و سفارش محصولات توسط بازرگانان و تجار خارجی بتوانیم تولید محصولات خود را به حداکثر برسانیم.

خرید و فروش ست حوله عروس و داماد

خرید و فروش ست حوله عروس و داماد

قیمت فروش ست حوله عروس و داماد با طرح دلخواه شامل اندکی هزینه اضافه تر خواهد شد، اما مسلما ارزش آن را خواهد داشت! حوله های عروس و داماد غالبا از قیمت ارزان و مناسبی برخوردار هستند تا تمامی اقشار جامعه بتوانند تهیه کنند.شرکت زرین ساپ برای راحتی و سهولت خرید فروشگاه های اینترنتی تعبیه کرده تا در کم ترین زمان ممکن پس از بررسی قیمت و کیفیت محصول مورد نظر خود را تهیه و خریداری نمایید.

مرکز خرید ارزانترین ست حوله عروس و داماد

مرکز خرید ارزانترین ست حوله عروس و داماد

گروه تولیدی زرین ساپ با شرایط خرید استثنایی ست حوله ، همواره سعی بر این موضوع دارد تا با تولید محصولات با تیراژ بالا و قیمتی ارزان،  بهترین خدمات را حضور مشتریان عزیز ارائه نماید. بیشتر مردم بر  این باورند تا تهیه و تولید محصول با درجه کیفی بسیاربالا، همواره مستلزم صرف هزینه های گزاف میباشد درحالیکه این باور در مورد شرکت زرین ساپ صدق نمیکند.

ست حوله عروس داماد

ست حوله عروس داماد

خرید استثنایی ست حوله آغاز شده است. ست حوله عروس و داماد معمولا از چند تکه تشکیل شده است  که غالبا دو عدد حوله پالتویی و دستی را در همه نوع از بسته بندی ها آن وجود دارد. کیفیت هر دو مدل حوله مشابه یکدیگر خواهد بود تنها در طراحی و ظاهر از هم متمایز می باشند.

 

حوله عروس و داماد

حوله عروس و داماد

ست حوله های عروس و داماد با شرایط خرید استثنایی ست حوله، از چند تکه تشکیل شده اند این ست شامل :

  • حوله عروس
  • حوله داماد
  • حوله دستی عروس
  • حوله دستی داماد
  • لیف
  • دمپایی رو فرشی حمامی
  • کلاه سر

تشکیل شده است که بسته به نوع سلیقه شرکت های تولید کننده این موارد جا به جا می شوند

 

ویژگی حوله عروس داماد

ویژگی حوله عروس داماد

حوله های عروس داماد با شرایط خرید استثنایی ست حوله در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می شوند این حوله ها به صورت ست عرضه می شوند .حوله های عروس داماد کیفیت متفاوتی دارد غالبا کیفیت این نوع حوله از بهترین نوع جنس است . این حوله ها به دلیل ست بودن و حوله عروس بودن از زیبایی خاصی برخوردار هستند.

 

بهترین ست حوله عروس و داماد

در نمونه های جدید از ست حوله عروس و داماد شاهد تحولات گسترده و زیبایی هستیم که این مسئله نوعروسان را توانسته به خوبی حل کند. در ست حوله جدید عروس و داماد این امکان وجود دارد که نقش پذیری آن بر اساس نیاز و خواسته افراد انجام گیرد؛ به بیان دیگر، میتوانید طرح دلخواه خود را به تولیدکننده بدهید تا حوله مورد پسندتان را در یک ست زیبا و ماندگار در کوتاهترین زمان ممکن در اختیارتان قرار دهد.

 

۳ ویژگی کلی حوله با کیفیت

۳ ویژگی کلی حوله با کیفیت

آبگیری و یا میزان جذب آب حوله، فارغ از اینکه حوله چه میزان سبک یا سنگین است؛ باید اولین و مهمترین نکته برای شما باشد.

دومین نکته قطعا لطافت و نرمی حوله است. حوله‌های با کیفیت معمولا از الیاف طبیعی مانند پنبه و نخ تولید می‌شوند. در میان الیاف مصنوعی و ارزان قیمت، حوله‌هایی که از جنس میکروفیبر هستند را انتخاب کنید. کیفیت حوله مستقیما با جنس الیاف مورد مصرف در بافت حوله در ارتباط است. در هنگام خرید ست حوله عروس و داماد به برچسب و اطلاعات درج شده بر روی محصول دقت کنید. Long Staple/Extra Long Staple Cotton بدان معنی است که حوله مورد نظر شما از نخ ریسیده از الیاف بلند وخیلی بلند تولید شده است، که از لطافت و مقاومت بالائی برخوردار است.

این نوع از حوله با شرایط خرید استثنایی ست حوله، پرزدهی کمتری نسبت به نمونه‌های مشابه دارند.اصطلاح دیگری که بر روی برچسب ست حوله می‌تواند به شما اطمینان دهد، که محصول با کیفیتی را خریداری می‌کنید، Combed and Ring Spun Cotton است. حوله با کیفیت معمولا از نخ شانه شده تهیه می‌شود. شانه شدن و یا اصطلاحا استفاده از نخ رینگ موجب می‌شود ناخالصی و پرز‌های پنبه گرفته شود و محصول نهایی به لحاظ لطافت، شفافیت و مقاومت از کیفیت بهتری برخوردار باشد.

سومین و آخرین نکته به وزن حوله بر می‌گردد. حوله‌های سبک‌تر معمولا برای استفاده روزانه در آشپزخانه و باشگاه‌های ورزشی و مسافرت مورد استفاده قرار می‌گیرند. حوله‌های سنگین‌تر برای استحمام و کنار دریا، و حوله‌های سنگین‌تر که نرم تر، لوکس و دارای قدرت بالایی در جذب آب هستند، معمولا در هتل‌ها کاربرد دارند.

شرایط شستشو و نگهداری حوله

شرایط شستشو و نگهداری حوله

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که برای آبگیری بهتر حوله و رفع آلودگی‌های احتمالی، توصیه می‌شود که حوله را قبل از مصرف با یک فنجان سرکه و دمای آب بالا بشویید. سرکه علاوه بر اینکه باعث ضدعفونی شدن حوله می‌شود، به تثبیت رنگ آن نیز کمک خواهد کرد.

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما