• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید انواع مدل حوله پالتویی سایز بزرگ

ویژگی حوله های تن پوش

خرید انواع مدل حوله های پالتویی که امروزه در بازار خرید و فروش می شوند، حوله سایز بزرگ هستند که بهترین انتخاب برای آقایان و حتی اکثر خانمها محسوب می شوند.
حوله های پالتویی برای بعد از حمام و بعنوان یک تن پوش جهت خشک و ایمن نگه داشتن بدن از سرما استفاده می شود که کاربرد آن این روزها بسیار بالا رفته است. دو شاخصه مهمی که در خرید حوله پالتویی بسیار مورد توجه قرار می گیرد، یکی سایز حوله هاست و دیگری کیفیت بافت آن و جذب آب می باشد که خریداران بیشتر از سایر موارد به اینها توجه می کنند. درخصوص سایزبندی برای اینکه جنس خریداری شده مناسب قامت عمومیت باشد، اکثر محصولات در سایز بزرگ وارد بازار می شود. اما درخصوص کیفیت بافت، بایستی چند برند محبوب بازار را مورد بررسی قرار دهیم تا وجه تمایز آنها را با سایر برندها مقایسه کنیم.

حوله پالتویی لایکو

برند لایکو از جمله برندهایی است که در ارائه محصولات، بیشتر از کیفیت به تنوع طرح و رنگ توجه می کند؛ اما این دلیل نمی شود که بگوییم کیفیت محصولات لایکو مورد پسند و مناسب نیستند. بالعکس تجربه آمار فروش در بازار ثابت کرده است که لایکو توانسته قیمت و کیفیت را بصورت متناسب با هم حفظ کند و مشتریان خود را از خود راضی نگه دارد.

خرید انواع مدل حوله

حوله پالتویی گلبافت

یکی دیگر از برندهایی که در عرضه حوله پالتویی بسیار موفق ظاهر شده است، حوله گلبافت می باشد. این برند در تبریز یعنی مهد صنعت نساجی و حوله بافی کشور واقع شده و از همین امتیاز برای قدرتمند شدن خود نهایت استفاده را کرده است. حوله های پالتویی که این شرکت عرضه می کند، کیفیت بسیار مطلوبی دارند و اکثرا در صادرات مورد استفاده قرار می گیرند؛ بطوری که آمار فروش آن به مشتریان خارجی بیشتر از بازار داخل است.

خرید انواع مدل حوله

حوله پالتویی زرین ساپ

شرکت زرین ساپ نیز یکی از شرکتهای نوپا؛ اما موفق در صنعت حوله می باشد که توانسته با ارئه محصولاتی متنوع و کیفیت های گوناگون، پاسخگوی سلیقه تمامی اقشار مصرف کننده باشد. این شرکت همکاری ویژه ای را نیز با سایر تولیدکنندگان موفق دارد و توانسته بواسطه این همکاری، قدرت خود را در بازار تثبیت نماید و محصولاتی را عرضه کند که هم در بازار داخل طرفدار دارد و هم بازار صادرات که از نمونه های موفق این محصولات، می توان به حوله پالتویی مردانه و زنانه زرین ساپ اشاره کرد.

منبع: حوله زرین ساپ

برچسب گذاری شده : /
ارتباط با ما