• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید بقچه زیپ دار آنلاین

خرید بقچه زیپ دار آنلاین

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با فراهم نمودن امکان خرید بقچه زیپ دار مخصوص البسه و رختخواب و لوازم جانبی دیگر، توانایی این امر را دارد تا با درنظر گرفتن جایگاه های مناسب برای قرارگیری موارد فوق الذکر ، یک وسیله کاربردی را جهت نظم بخشیدن به چیدمان لباس یا رختخواب موجود در هر منزلی را تهیه و به خط تولید برساند.

فروش بقچه زیپ دار

فروش بقچه زیپ دار

بقچه لباس زیپ دار ، محصولی زیبا و در عین حال کاربردی جهت استفاده در منازل است . این بقچه از جنس پارچه مقاوم و با کیفیت تولید شده که که در ابعاد مختلف دوخته و به خط تولید رسیده است و ظاهر این محوصل مکعب مربع و مستطیل بوده و درب باکس با استفاده از یک زیپ به سادگی باز و بسته می شود و دستگیره های تعبیه شده در دو طرف بقچه لباس نیز امکان حمل ساده تر آن را برای شما مهیا خواهد کرد.

 

خرید بقچه زیپ دار آنلاین

خرید بقچه زیپ دار آنلاین

از قدیم الایام تا به امروز برای نظم بخشیدن به بخشی از البسه داخل کمد و کشو از بقچه استفاده میشده ، بقچه هایی که شکل ساده آنها ، پارچه های مربعی شکل بود و نه تنها در ابتدا ، بلکه بهره برداری از آنها اکنون نیز رواج دارد . در کنار بقچه های ساده ، رفته رفته بقچه هایی در سایزهای متفاوت و در رنگ بندی های مختلف و نوع عملکرد متفاوت نیز با ماهیت کاربری یکسان ارائه شدند که علاوه بر کارایی لازم ، امکان استفاده ساده تر در عین زیبایی را برای کاربر فراهم نمودند.

قیمت بقچه رختخواب

قیمت بقچه رختخواب

امروزه با گسترش فرهنگ آپارتمان نشینی و محدود شدن فضاها برای نگهداری لوازم جانبی از قبیل لباس و رخت خواب  و استفاده از کمدهای دیواری برای نظم بخشیدن به چیدمان این گونه لوازم، استفاده از بقچه های سایز بزرگ برای نگهداری رخت خواب بسیار رایج شده است که گروه تولیدی زرین ساپ با درنظر گرفتن ابعاد و اندازه های استاندارد مخصوص لوازم بزرگ مشکل کمبود فضا و ساماندهی و نظم بخشیدن به آنها را مرتفع نموده است.

سایز بندی بقچه لباس

سایز بندی بقچه لباس

عمومیت افراد جامعه بهترین ایده ای که برای سازماندهی و نظم بخشیدن و نگه داشتن صحیح البسه و رختخواب به ذهنشان میرسد، به کار بردن بقچه و کاور لباس برای استفاده بهینه از فضای اتاق است. گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز تامین کننده و فروش بقچه زیپ دار به صورت عمده با توجه به تقاضای بازار و کاربرد های متفاوت آنها، اقدام به تولید انبوه و عرضه به بازار نموده است که ابعاد تولید شده آنها عبارتند از :

  1. بقچه صفر: ۱۸×۲۲×۳۰
  2. بقچه نیم: ۲۱×۲۹×۳۶
  3. بقچه یک: ۳۰×۳۹×۴۴
  4. بقچه دو: ۳۵×۴۱×۶۴
  5. بقچه سه: ۴۶×۴۶×۷۴
  6. بقچه پنج: ۵۰×۵۰×۱۰۰
  7. بقچه شش: ۵۳×۵۱×۱۲۰

ویژگی های بقچه لباس زیپ دار

ویژگی های بقچه لباس زیپ دار

  • تولید شده از جنس پارچه اسپان باند
  • بدون طرح و ساده
  • ارائه شده در رنگ های سرخابی ، قرمز ، اّبی، صورتی ، آبی کاربنی
  • مجهز به درب زیپ دار
  • مجهز به دستگیره در دو طرف محفظه جهت حمل و جابه جایی آسان
  • قابلیت تاشدن و نگهداری در کمترین فضای ممکن در صورت عدم نیاز
  • امکان نگهداری لباس ، پارچه ، رخت خواب های کوچک و … به صورت منظم
  • قابلیت استفاده داخل کمد ، اتاق و …

ارتباط با ما