• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید حوله تبلیغاتی میکروفایبر به قیمت عمده

قیمت حوله تبلیغاتی

خرید حوله تبلیغاتی میکروفایبر به قیمت عمده

شرکت زرین ساپ یا فراهم کردن امکان خرید حوله تبلیغاتی میکروفایبر به قیمت عمده و استفاده از علم نوین و دانش روزافزون توانسته است یکی از بنام ترین شرکت ها در سطح ایران و جهان شناخته شود.

خرید حوله تبلیغاتی میکروفایبر به قیمت عمده

خرید حوله تبلیغاتی میکروفایبر به قیمت عمده

خرید حوله تبلیغاتی میکروفایبر با قیمت عمده و مناسب باعث شده تا مشتریان زیادی به سمت خرید این حوله ها گرایش پیدا کنند. تولید و فروش انواع حوله در برند های ایرانی مطابق با دانش روز دنیا انجام می شود و به همین دلیل محصولات ایرانی امکان حضور در کشورهای پیشرفته را نیز پیدا کرده اند و در حال حاضر امکان خرید حوله تبلیغاتی مایکروفیبر  در بسیاری از کشورها به فروش می رسند.

تولید انواع حوله های مایکروفیبر

تولید انواع حوله های مایکروفیبر

شرکت زرین ساپ با فراهم کردت امکان خرید حوله تبلیغاتی مایکروفیبر و به کارگیری کارکنان فعال و استفاده از دانش روز و کادری فرهیخته توانسته است نامی نیک در صنعت تولید حوله در ایران از خود بر جای بگذارد.

پخش حوله مایکروفیبر به صورت عمده

پخش حوله مایکروفیبر به صورت عمده

شرکت زرین ساپ با به کار گماری کادری مجرب و فعال در زمینه صنعت تولید حوله میکرو فایبر و استفاده از عاملین پخش در سراسر دنیا و ایران توانسته است محصولات خود را به صورت عمده در سراسر کشور و دنیا پخش نماید. امید است این شرکت بتواند تا با حمایت و پشتیبانی شما متقاضیان خرید گرامی و تجار ایرانی و خارجی نامی ماندگار در زمینه تولید حوله مایکروفیبر بر جای بگذارد.

صادر کننده نمونه کشوری در زمینه تولید حوله مایکرو فیبر

صادر کننده نمونه کشوری در زمینه تولید حوله مایکرو فیبر

گروه تولیدی زرین ساپ با استفاده از تجهیزات پیشرفته کارخانه ای و بهره گیری از علم نوین و دانش روزافزون توانسته است محصولات خود را اعم از حوله مایکروفیبر به کشور های خارجی نظیر روسیه ، عراق ، بلاروس ، اوکراین ، افغانستان، آذربایجان ، قطر و ترکیه ارسال کند و یکی از نامدارترین کشور ها در زمینه صنعت تولید حوله محسوب شود. انتظار می رود تا با تولیدات هرچه بیشتر این مرکز تولیدی گامی نیک را در زمینه توسعه و پیشرفت میهن عزیزمان ایران برداشته باشیم.

مرکز خرید ارزانترین حوله مایکرو فیبر

مرکز خرید ارزانترین حوله مایکرو فیبر

اساس تفکر بیشتر افراد جامعه بر این موضوع است که تهیه و خرید یک محصول باکیفیت درگرو پرداخت هزینه های گزافی میباشد و همچنین محصولی که ارزان است دارای درجه کیفی پایین تری میباشد. در حالیکه این باور در مورد محصولات تولیدی شرکت زرین ساپ صدق نمیکند. این شرکت همواره در تلاش است تا با تولید محصولات متناسب با بودجه مشتریان و متقاضیان خرید گرامی همواره محصولاتی شایسته و درخور شآن خریداران و تجار ایرانی و خارجی را به  بازار عرضه کند و تولیدات خود را به تیراژ بالاتری برساند.

ویژگی های حوله مایکروفیبر

ویژگی های حوله مایکروفیبر

(۱) ریز رشته تک ریز میکرو فیبر و قطر مقطع رشته تک رول نسبت به ابریشم یا دیگر الیاف طبیعی کوچکتر است و مدول سرامیکی کم است به طوری که بافت پارچه نرم و ظریف است.

(۲) یک رشته میکرو فایبر دارای رطوبت خم کم، احساس دست نرم و ظریف پارچه است. با این حال، این نیز بر میزان فشردگی فیبرهای ناهموار تاثیر می گذارد. کوچکتر استحکام خمیدگی، نسبت ضخامت آن و کوچکتر بودن انبساط، در حالی که ساختن محکم تر است.

(۳) مقاومت مطلق میکرو فیبر کم است، اما به دلیل تراکم خطی کوچک آن، تعداد مشابه نخ دارای مقطع عرضی بیشتر از نخ های معمولی است، بنابراین قدرت کلی نخ بالا است. این امر برای شستشو و شستشوی شن و ماسه پارچه در پس پردازش برای تهیه پارچه های با کیفیت بالا از قبیل جامه و مخملی سودمند است و محصول دارای مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر چین و چروک است.

(۴) میکرو فیبر سطح خاصی دارد. همان چگالی خطی سطح سطحی میکرو فیبر حدود دو برابر نسبت به نخ فیبر معمولی است، در نتیجه افزایش حجم زیاد، پوشش و جذب پارچه را بهبود می بخشد.

(۵) Microfiber دارای خواص بسته بندی خوب و بافته شده است و برای انواع دستگاه هایی چون اسپری آب، جت، شاتل، چنگ زدن، راپیور و بافندگی مناسب است.

برچسب گذاری شده : / / / / / / /
ارتباط با ما