• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید حوله تن پوش بامبو با کیفیت ممتاز

تولید و پخش عمده حوله عروس و داماد

خرید حوله تن پوش مرغوب با دوام و ماندگاری بالا و مناسب برای انواع کاربردها و مکان ها، از طریق این سایت با امنیت و ضمانت کامل و به صورت آنلاین و راحت انجام می شود.

فروش عمده حوله تن پوش

فروش عمده حوله تن پوش

گروه تولیدی زرین ساپ با فروش عمده حوله تن پوش این قابلیت را دارد تا بهترین محصولات حوله ای را تولید و روانه بازار جهانی نماید حوله ها به عنوان محصولی برای خشک کردن بدن و محافظت از آن در برابر سرما و رطوبت شناخته شده و استفاده از آن در کشورهای مختلف جهان رایج می باشد. خریداران مختلفی در جست و جوی حوله با کیفیت برای خود و اعضای خانواده خود می باشند.

حوله ها دارای انواع مختلفی می باشند .مراکز زیادی در زمینه فروش حوله تن پوش وجود دارد که یکی از آنها فروشگاه اینترنتی زرین ساپ می باشد که به صورت آنلاین محصولات خود را عرضه می کند و آماده خدمات رسانی به کلیه متقاضیان گرامی می باشد.

 

 

فروش آنلاین حوله تن پوش

فروش آنلاین حوله تن پوش

گروه تولیدی زرین ساپ در تلاش است تا با فراهم نمودن امکان فروش آنلاین و اینترنتی حوله تن پوش، خریدی مطمئن و سود آور را برای شما متقاضیان محترم خرید به ارمغان آورد .حوله های تن پوش  به عنوان محصولی برای خشک کردن بدن و محافظت از آن در برابر سرما و رطوبت شناخته شده و استفاده از آن در کشورهای مختلف جهان بسیار رایج شده است.

خریداران مختلفی در جست و جوی حوله با کیفیت برای خود و اعضای خانواده خود مخصوصا کودکان می باشند. حوله ها دارای انواع مختلفی می باشند که از بهترین و پر طرفدارترین آنها حوله تن پوش طرحدار می باشد. مراکز زیادی در زمینه فروش حوله تن پوش کودک وجود دارد که یکی از آنها فروشگاه اینترنتی تن پوش کودک می باشد که به صورت آنلاین محصولات خود را عرضه می کند.

تولیدی حوله تن پوش در تبریز

تولیدی حوله تن پوش در تبریز

 

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده نمونه در تبریز سعی بر این موضوع دارد تا همواره انواع حوله های تن پوش را به صورت عمده  و در تیراژ بالا به خط تولید رساند.حوله های پوشیدنی از معدود حوله هایی هستند که نیاز به تولید بر اساس سایز بندی و اندازه های مختلف دارد. این حوله ها در سایز ها و اندازه های مختلف برای استفاده کنندگان خانگی و  فروش های عمده به هتلداران تولید می شوند.فروش  حوله های تن پوش معمولا به صورتی است که در هر خانواده و هر شخص به طور مجزا و بر طبق سایز خود این نوع حوله را اختصاصا برای خود خریداری نموده و مورد استفاده قرار می دهند.

 

تولیدی حوله تن پوش بچه گانه

تولیدی حوله تن پوش بچه گانه

حوله تن پوش بچه گانه همراه تخفیف یکی از محصولات حوله ای گروه تولیدی زرین ساپ میباشد.شما می توانید با انتخاب طرح و مدل و رنگ و سایز مورد نظر خود آن را به ما اطلاع داده وپس از ثبت سفارش و تائید آن در اسرع وقت محصول سفارشی خود را تحویل بگیرید.سعی کنید حوله نوزاد که بسیار از حساسیت بالایی برخوردار است را هر چند روز یکبار بصورت تمیز بشویید.

هنگامی که نوزاد را از حمام بیرون می آورید به خوبی بدن او را خشک کنید  تا از به وجود آمدن عوارض روی بدن کودک جلوگیری کنید. پس از حمام، نوزاد را گرم نگه داشته تا به واسطه هوای سرد در معرض بیماری قرار نگیرد.تلاش ما بر این بوده که حوله نوزادایرانی با درجه کیفی بالا  تولید کنیم تا علاوه بر کمک به افزایش تولید داخلی کشور، مشتریان عزیز نیز از حوله تن پوش ارزان نوزادی بهره مند شوند .

 

قیمت و کیفیت حوله های تن پوش

قیمت و کیفیت حوله های تن پوش

با وجودی که حوله ای تن پوش با مرغوب ترین مواد اولیه و با به روز ترین تکنولوژی جهانی ساخته می شود، اما رقابت شدید تجاری و فروش های عمده و خرده باعث شده قیمت این محصولات شکسته شده و بسیار مناسبتر شود.

باید گفت که قیمت حوله های ست تن پوش به صرفه تر می باشد.

کاربرد حوله های تن پوش

کاربرد حوله های تن پوش

حوله های تن پوش یکی از انواع گوناگون حوله هستند که از  آن ها بعد از استحمام در خانه و یا هتل و…. استفاده می شود. حوله های تن پوش بسیار گوناگون هستند این نوع از حوله ها انواع گوناگونی دارند و متناسب با نوع کاربرد و با توجه به سلیقه مشتری و نیاز بازار و طرح ها و رنگ ها و مدل های گوناگون طراحی و تولید می شود.

انواع حوله های تن پوش

انواع حوله های تن پوش

به خاطر تنوع و گستردگی کاربرد این حوله ها تولید کنندگان، این محصولات را در انواع بسیار مختلفی از جمله:
• مصارف حمامی
• مصارف استخری
• مصارف مسافرتی و هتلی
• در سایز تمام قد
• تا زانو و نیم تنه
• در مدل پالتویی
• زنانه، مردانه و بچه گانه
• و…
تولید و عرضه می شوند.

برچسب گذاری شده : / / / / /
ارتباط با ما