• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید حوله دستی ارزان قیمت به صورت عمده

حوله دستی دخترانه

گروه تولیدی زرین ساپ با رایج نمودن خرید حوله دستی ارزان قیمت به صورت عمده در تلاش است تا با تولید انواع محصولات حوله ای در تبریز بتواند نامی نیک در زمره تولید کنندگان حوله بر جای بگذارد. امید است تا با استقبال از فروش این محصولات حوله ای بتوانیم خدمات خود را با کیفیتی هرچه تمام تر حضور تمامی مصرف کنندگان ارائه دهیم.

تولید کننده حوله دستی

 

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده حوله دستی با سطح کیفی بسیار بالا و قیمت متناسب با انواع بودجه ها توانسته است تا با عرضه محصولات حوله ای درجه یک به بازار جهانی یکی از سرشناس ترین واحد های نمونه تولیدی درکشور شناخته شود .لازم است این نکته را متذکر شویم که حوله های دستی بسیار پر کاربرد بوده و روزانه به تعداد بسیار زیادی در منزل مورد استفاده قرار می گیرند.

پخش عمده حوله تبریز

پخش عمده حوله تبریز

این گروه تولیدی با داشتن کادری مجرب و فعال اقدام به توزیع و پخش انواع محصولات تولیدشده خود نموده است.همچنین در این قسمت باید یادآور شد که خرید عمده حوله دستی بسیار مقرون به صرفه تر از خرید به صورت خرده و تعداد کم می باشد.در هنگام خرید عمده حوله دستی باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که  در تولید حوله ، الیاف به کار رفته در آن نقش به سزایی در قیمت تمام شده حوله تولید شده دارد.که بر این اساس این گروه تولیدی  سعی در تولید حوله های دست و صورت با بالاترین سطح کیفی و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و بهترین مواد اولیه در تولید این نوع از حوله ها را دارد.

حوله ارزان قیمت

حوله ارزان قیمت

این گروه تولیدی با هدف فروش حوله دستی در نازلترین قیمتها در تلاش است تا با قیمت گذاری بر روی محصولات تولیدی خود و با رعایت بودجه و توان مالی خریداران همواره محصولاتی ارزنده و نفیس را تقدیم حضور مشتریان نماید.شما میتوانید متناسب با نیاز بازار انواع حوله های دستی را انتخاب و به صورت عمده با قیمت تمام شده ی مناسبی از این فروشگاه اینترنتی خریداری نمائید.

فروش عمده حوله دستی

فروش عمده حوله دستی

گروه تولیدی زرین ساپ همواره در تلاش است تا محصولات حوله ای خود را اعم از حوله های دستی که از جمله پرکاربرد ترین انواع حوله می باشد که برای تمامی سنین از نوزادان گرفته تا بزرگسالان به کار می رود را روانه بازار جهانی نماید و بالطبع تقاضای بالایی را از سوی متقاضیان پذیرا می باشد.

حوله های دستی ایرانی با مواد اولیه مصرفی ساخته می شود که با شرایط پوستی مردم ایران و آب و هوای این کشور سازگار می باشد و به همین سبب اثرگذاری بالایی خواهد شد و در کنار خشک و تمیز کردن دست ها، از ایجاد هر گونه خارش، حساسیت و مشکلات پوستی نیز جلوگیری خواهد کرد.

 

قیمت حوله دستی ارزان

قیمت حوله دستی ارزان

هدف گروه تولیدی زرین ساپ بر این اصل می باشد که با توجه به کیفیت محصول،عرضه کننده حوله ای باشند که قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای داشته باشند. امروزه با توجه به تورم قیمت ها و پایین آمدن قدرت خرید مردم  عمومیت اقشار جامعه در صدد آن هستند که از فروش حوله دستی در رنج ارزان بهره مند شوند و بتوانند آن محصول را خریداری کنند. لازم به توضیح می باشد که قیمت فروش حوله دستی کوچک با توجه به ابعاد و وزنش نسبت به حوله های دیگر ارزانتر است.

خرید حوله دستی ارزان

خرید حوله دستی ارزان

قیمت خرید حوله دستی همواره فاکتور مهمی در زمینه فروش آن می باشد که به همان اندازه کیفیت محصول برای مشتریان دارای اهمیت می باشد. لذا برند های ایرانی در تلاش اند تا در کنار بالا بردن کیفیت محصولات، قیمت را در مناسب ترین سطح نگه دارند.گروه تولیدی زرین ساپ انواع حوله ارزان این محصول را با قیمت عمده در بازارهای فروش عرضه می کنند و مشتریان میتوانند سفارشات خود را در سایت های معتبر به ثبت برسانند.

 

قیمت حوله دستی بچه گانه

قیمت حوله دستی بچه گانه

حوله های بچه گانه دستی تولیدی کارخانه زرین ساپ با داشتن طرح های رنگی و شخصیت های کارتونی که باعث بر انگیختن حس شادی کودکان می شود این قابلیت را داشته که با استقبال فروش بیشتری روبه رو شود و به عنوان یک محصول پرفروش و ایده آل متقاضیان خرید بالایی داشته باشد.قیمت حوله های دستی بچه گانه کاملا مقرون به صرفه بوده و متناسب با توان مالی خریداران می باشد.

 

خرید اینترنتی حوله دستی

خرید اینترنتی حوله دستی

این روز ها با افزایش حجم مشغله و نداشتن تایم آزاد اغلب خریداران از روش خرید اینترنتی محصول مورد نیاز خود تهیه می نمایند. کافیست تنها با چند کلیک ساده محصول خود را به سفارش برسانید.جهت خرید انواع حوله دستی به صورت عمده و قیمت پایین با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید تا شما را جهت خریدی آسوده و راحت راهنمایی نمایند.

قیمت حوله  دستی ارزان

قیمت حوله دستی ارزان

فروش عمده حوله دستی ارزان قیمت به روش مدرن با استقبال رو به رو شده است و این روزها بسیاری از تولید کنندگان از روش فروش آنلاین استفاده می کنند. شرکت زرین ساپ حوله های دستی تولید خود را از بهترین مواد اولیه و مرغوب ترین جنس ها تهیه می نماید.با توجه به کیفیت بالای این حوله ها قیمت فوق العاده ارزان و پایینی دارند.

یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل در زندگی روزانه شما، حوله می باشد که انتخاب آن نیز بسیار مهم است و در خرید حوله باید دقت کافی را داشته باشید.گاهی پیش می آید که افراد بدون توجه به جنس محصول، برای خرید اقدام می کنند اما باید توجه داشته باشید که جنس و کاربرد این محصول بسیار مهم است.

مرکز فروش عمده حوله

مرکز فروش عمده حوله
امروزه خرید اینترنتی بسیار موردتوجه است. تنوع اجناس و آسانی انتخاب در فضای اینترنت مردم را روزبه‌روز بیش‌تر به سمت خرید اینترنتی جذب می‌کند. در این‌ بین ممکن است وسواس‌هایی برای انتخاب کالا از سایت‌های فروشگاهی وجود داشته باشد. وسواس بیش‌تر در مورد کالاهایی مطرح هست که به تجربه و از قدیم آنها را با لمس کردن میخریم. خرید آنلاین حوله یکی از مصادیق این نوع خرید است.

 

خرید حوله ارزان قیمت

قیمت عمده حوله

حوله های تولیدی کارخانه زرین ساپ در مدل مستطیلی نقش برجسته طراحی و در رنگبندی های متنوع به بازار عرضه می گردد. پارچه حوله ای بکار برده شده در تولید این محصول بسیار نرم و لطیف بوده  و از جنس مرغوب و درجه یک ساخته شده و به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه، به مرور زمان کیفیت و رنگ خود را حفظ میکنند.

همچنین لبه ی دور دوزی شده ی آن ها از نخ کش شدن و جدا شدن الیاف حوله از یکدیگر جلوگیری خواهد کرد. این حوله های سرویس بهداشتی در رنگبندی های گوناگون تولید شده است.

قیمت عمده حوله

قیمت عمده حوله

قیمت خرید حوله دستی در نوع عمده به طرح و رنگ و سایز آن بستگی دارد. امروزه با نوسانات موجود در بازار نمی توان قیمت تعیین شده ای از انواع مدل های حوله ارائه داد.مجموعه زرین ساپ تمام تلاش خود را برای ارائه ارزانترین قیمت عمده حوله کرده و به دنبال رضایت مشتریان عزیز می باشد .عمده فروشی حوله درتبریز توسط تولیدی های مختلف انجام می شود ،اما آن مجموعه ای موفق به جذب مشتریان بیشتر است که حوله ارزان عمده عرضه کند.

شما میتوانید برای خرید انواع حوله ارزان از طریق سایت و ارتباط با مدیر فروش اقدام کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید .حوله های زرین ساپ از جذب آب مناسبی برخوردار است برای سفارش محصول خود همین الان با مدیریت فروش تماس حاصل فرمایید .

 

بهترین حوله دستی تبلیغاتی

در هنگام خرید حوله دستی باید به این نکته توجه داشت که آنها در ابعاد کوچک و متوسط تولید می گردند و دارای کیفیت های متنوعی می باشند که قیمت ها براساس کیفیت حوله تعیین می گردد.این نوع از حوله ها بیشترین موارد مصرفی که دارند در روشویی و آشپزخانه ها می باشد.اغلب برند داران از این نوع حوله جهت تبلیغ محصولات خود استفاده می نمایند چرا که این نوع حوله در همه مکان ها قابل استفاده و در معرض دید همه افراد می باشد.

مرکز فروش حوله دستی در تبریز

مرکز فروش حوله دستی در تبریز

برای بسیاری از خریداران بادوام بودن حوله گزینه مطرح‌تری نسبت به سایر گزینه‌هاست. بخصوص در فضاهای ورزشی و گردشگری از این جنس حوله استقبال می‌کنند. ۲ عامل می‌تواند شمارا در خرید اینترنتی حوله‌ های بسیار بادوام یاری رساند. اول اینکه حوله‌ای را که انتخاب می‌کنید حتماً در هر دو طرفش پرز داشته باشد و به‌اصطلاح دولایه باشد. دومین مورد انتخاب جنس حوله است، در هنگام خرید حوله دستی به دنبال جنس پنبه /پلی‌استر باشید زیرا این حوله‌ها بالاترین میزان دوام رادارند.

 

فروش حوله دستی با قیمت ارزان

فروش حوله دستی با قیمت ارزان

این گروه تولیدی با هدف رایج نمودن خرید حوله دستی در نازلترین قیمتها در تلاش است تا با قیمت گذاری بر روی محصولات تولیدی خود و با رعایت بودجه و توان مالی خریداران همواره محصولاتی درخور شآن مصرف کنندگان را تقدیم حضور مشتریان نماید.شما میتوانید متناسب با نیاز بازار انواع حوله های دستی را انتخاب و به صورت عمده با قیمت تمام شده ی مناسبی از این فروشگاه اینترنتی خریداری نمائید.

حوله دستی تبلیغاتی

حوله دستی تبلیغاتی

حوله های دستی در نوع تبلیغاتی بسیار پر فروش و کاربردی می باشند.باتوجه به گستردگی عرضه این محصولات در طرح های متنوع و مختلف که زمینه دیده شدن و تبلیغ را فراهم آورده است اهمیت این نوع حوله ها را بیشتر می کند.این نوع از حوله های دستی، سودآور ترین نوع تبلیغ یک محصول و برند می باشد. بنابر نظر شما خریداران گرامی انواع طرح ها و برند ها بر روی این محصولات قابل اجرا است تا جنبه ی تبلیغاتی این محصول هم بیشتر در نظر گرفته شود.

 

ویژگی های حوله دستی

 ویژگی های حوله دستی

جذب رطوبت مهم‌ترین فاکتور شما در خرید حوله دستی باکیفیت است. حوله‌ها با جنس پنبه بالاترین قدرت جذب رطوبت رادارند. اگر حوله از جنس الیاف مصنوعی باشد بهترین گزینه برای جذب‌کنندگی خوب رطوبت ابریشم مصنوعی است. به‌هیچ‌ وجه حوله‌هایی که از جنس ویسکوز هستند را خریداری نکنید زیرا بعد از چند بار شستن لطافت خود را از دست می‌دهند. حوله‌ها نباید صد در صد دارای الیاف پنبه یا پلی‌استر یا ابریشم مصنوعی باشند. آن‌ها باید در مخلوط الیاف خود ۱۰% مخلوط کتان نیز داشته باشند.

نکاتی برای شست‌وشوی راحت‌تر حوله‌ها:

نکاتی برای شست‌وشوی راحت‌تر حوله‌ها:

  • فشار آب: قبل از افزودن مواد شیمیایی حوله را در زیر آب با فشار بالا قرار دهید.
  • شست‌وشو: حوله‌ها را در آب گرم با مواد شوینده بشویید. راهنمایی‌هایی هم که برای شست‌وشو بر روی برچسب مایع قرار دارند شما را در مسیر درستی هدایت می‌کنند.
  • شفافیت: هیچ‌گاه استفاده از سفیدکنند‌ه‌ها را برای شست‌وشوی حوله‌ها توصیه نمی‌کنیم، اما در صورت لزوم از سفیدکننده‌هایی استفاده کنید که دارای کُلُر نباشند. در این صورت به حفظ کیفیت و ظاهر حوله کمک خواهید کرد.
  • خشک کردن: پس از اتمام چرخه‌ی شست‌وشو، حوله‌ها را از ماشین لباسشویی خارج کنید و برای خشک کردن از حرارت بالا استفاده کنید تا حوله عاری از وجود هر گونه میکروب و آلودگی شود.

حوله دستی ایرانی

حوله دستی ایرانی

انواع مختلف حوله ایرانی در حال حاضر در بازار های خرید حوله دستی در دسترس مشتریان می باشند که در این بین انواع حوله دستی به دلیل کاربرد های فراوانی که دارند بسیار پرتقاضا و پرفروش می باشند.خرید حوله دستی برای تمامی اعضای خانواده بدون محدودیت سنی امکان پذیر می باشد و به همین سبب انتخاب حوله مناسب بسیار دارای اهمیت است.

 

انواع حوله دستی

انواع حوله دستی تولید شده گروه تولیدی زرین ساپ

حوله های دستی زرین ساپ خود به تنهایی شامل چندین طرح و مدل می شوند که این تنوع موجب شده خریداران بسیاری به این مجموعه روی بیاورند. انواع مدل های حوله دستی زرین ساپ شامل موارد زیر می باشد:

  • حوله های تبلیغاتی دستی
  • حوله های هتلی دستی
  • حوله های دستی مخملی
  • حوله های دستی طرح دار
  • حوله های دستی گلدار
  • حوله های دستی بچه گانه
  • حوله های دستی گل برجسته
  • حوله های دستی تک رنگ
  • حوله های دستی ساده
  • حوله های دستی آدیداس
  • حوله های دستی پوما
  • حوله های دستی آشپزخانه
  • حوله های دستی نایک
  • و بسیاری از مدل های دیگر.

صنعت تولید حوله در ایران

صنعت تولید حوله در ایران

این روزها کشور ایران زادگاه برند های مطرحی در زمینه تولید حوله در جهان می باشد و محصولات ایرانی باکیفیتی قابل رقابت با محصولات خارجی در سطوح جهانی به کشورهای زیادی معرفی شده و فعالیت گسترده ای دارند.با حمایت مردم ایران در سال های اخیر برند های ایرانی رشد چشمگیری داشته اند و به عبارتی می توان گفت ریشه صنعت تولید حوله در ایران تنومند تر و قوی تر از پیش شده است که این موضوع افتخار بزرگی برای ایران محسوب می باشد.

 

برچسب گذاری شده : / / / / / / / /
ارتباط با ما