• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید حوله پالتویی به صورت عمده

تولیدی حوله پالتویی

مرکز خرید حوله پالتویی زرین ساپ با دارا بودن پرسنل توانمند در امر فروش و تولید محصولات حوله ای این قابلیت را دارد تا در عرصه تولید انبوه و صادرات به کشور های هم جوار فعالیت چشمگیری از خود نشان دهد.

 

خرید حوله پالتویی

خرید حوله پالتویی

گروه تولیدی حوله و پارچه حوله ای زرین ساپ با فراهم نمودن امکانات خرید غیر حضوری و انلاین با توجه به تنوع محصولات و میسر نمودن بستر نرم افزاری و اینترنتی قوی امکان بررسی و مقایسه خصوصیات و ویژگی های محصولات را برای تمامی متقاضیان خریدی که قصد خرید در تیراژ بالای محوصلات حوله ای را دارند را فراهم نموده است. این اطمینان به شما داده می شود تا با بررسی تنوع محوصلات و پی بردن به کیفیت تضمین شده محصولات این گروه تولیدی با یک بار خرید مشتری دائمی این مجموعه خواهید شد.

خرید حوله پالتویی به صورت عمده

خرید حوله پالتویی به صورت عمده

کیفیت مثال زدنی که نشآت گرفته از تراکم بافت بالا و ضخامت و وزن بالای حوله و قدرت جذب آب بسیار محصولات این گروه تولیدی می باشد ، باعث شده که نام و برند زرین ساپ در عرصه جهانی خوش بدرخشد و متقاضی خرید بسیاری را از سراسر دنیا به سمت خود جذب نماییم. بر این اساس با توجه به استقبال از فروش بی سابقه این محصول از جای جای دنیا موجب شده که حوله پالتویی را به صورت عمده به تولید انبوه برسانیم و خط تولید خود را همواره در وضعیت فعال نگه داریم.

 

خرید حوله پالتویی کلاه دار

خرید حوله پالتویی کلاه دار

اکثر حوله های پالتویی دارای یک کمربند و یک کلاه در قسمت فوقانی و پشت یقه حوله پالتویی می باشند که جهت خشک نمودن و جذب آب سریع موهای سر شخص استفاده کننده تعبیه و دوخته شده است این نوع حوله های پالتویی در بین اکثریت افراد جامعه رایج بوده و همه ساله شاهد افزایش میزان فروش این محصول با توجه به کیفیت برتر آن هستیم. این انتظار قابل پیش بینی است که تولید انبوه این محصول باعث شده که تجار و بازرگانان بسیاری از نقاط مختلف دنیا خواهان خرید این محصول باشند.

 

خرید حوله پالتویی سایز بزرگ

خرید حوله پالتویی سایز بزرگ

استفاده از حوله های پالتویی از دوران قدیم در بین عمومیت افراد جامعه رایج بوده و تولید آنها به علت استفاده مداوم آن هیچ گاه متوقف نمی شود.این حوله های تولید شده اکثرا فری سایز (FREE SIZE)  می باشند و متناسب با انواع پیکربندی و سایزبندی ها می باشند و تمام بدن را از سر تا مچ پا می پوشانند. این نوع از حوله ها در رنگ بندی های متنوع و مناسب برای آقایان و بانوان تولید شده و به مرحله تولید انبوه رسیده است و قابلیت صادرات به کشورهای هم جوار را دارا می باشد.

 

حوله پالتویی طرح دار

حوله پالتویی طرح دار

این نوع از حوله ها اکثرا مخصوص بانوان و کودکان طراحی شده و در انواع سایزبندی ها برای استفاده روزانه به مرحله تولید رسیده است. این حوله ها اکثرا دارای طرح های چاپی شخصیت های کارتونی مختص کودکان و طرح های چاپی گلدار مختص خانم ها تولید شده است.لازم به توضیح می باشد که این مجموعه پذیرای سفارشات چاپ انواع طرح های دلخواه مشتری بر روی حوله انتخابی می باشند.

 

حوله پالتویی درجه یک

حوله پالتویی درجه یک

گروه تولیدی زرین ساپ با استفاده از مواد و متریال اولیه درجه یک و اعلا که معمولا نخ پنبه می باشد اقدام به تولید حوله پالتویی در انواع مختلف زنانه ، مردانه ، نوجوان ، بچه گانه و ساده و طرح دار به مرحله تولید رسیده است.

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما