• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید حوله کودک با سرویس در انواع مدل ها

تولید حوله نوزاد در بهترین کیفیت

خرید حوله کودک با توجه به رشد جمعیت در ایران رو به افزایش است. به نظر شما خرید و فروش انواع مدل های سرویس حوله کودک در بازار ایران تا چه حد رشد داشته و این موضوع، چقدر به تنوع طرح و رنگ و حتی قیمت محصولات وابسته است؟
اول از همه بایستی بگوییم که حوله های کودک ذاتا پر فروش هستند و رقابت آنها با مدلهای مشابه بزرگسال شان، قابل مقایسه نیست. البته نه به این معنی که حوله های بزرگسال خرید و فروش ندارند؛ اما مقایسه آمار فروش آنها با حوله های کودک، آنقدر نتایج نزدیک بهم را ارائه نمی دهد. لذا اگر بخواهیم رشد فروش حوله های کودک را در بازار بررسی کنیم، اول از همه بایستی مدل هایی از این محصول را که در بازار عرضه می شود مورد بررسی قرار دهیم و سپس به سراغ قیمت و آنالیز آن برویم.

حوله پالتویی کودک

یکی از محبوب ترین طرحهایی که امروزه در بازار حوله کودک عرضه می شود، حوله های پالتویی یا همان تن پوش می باشد. حوله تن پوش کودک باید تمایزهای چشمگیری با مدلهای بزرگسال داشته باشد؛ از جمله اینکه روی طراحی مدل آن، سلیقه های کودک پسند در نظر گرفته شود. بعنوان مثال از نقوش کارتونی و شخصیتهای کارتونی محبوب کودکان استفاده گردد. ثانیا رنگ بندی حوله ها بسیار مهم است؛ چراکه براساس دختر یا پسر بودن، بایستی رنگهای متناسب با هر سلیقه و ذائقه روی حوله ها پیاده گردد تا باب میل عموم مصرف کنندگان باشد.

خرید حوله کودک

حوله دستی کودک

اما پس از بررسی خرید حوله کودک پالتویی، شاید بتوان پر مصرف ترین مدل حوله را در تمامی بازار آن، حوله های دستی دانست که در این مورد، هیچ تفاوتی میان بزرگسال یا کودک بودن آن ندارد؛ کما اینکه کودکان نیز مصرف بالایی از حوله های دستی را به خود اختصاص داده اند. در طراحی این مدل از حوله ها نیز دخالت فاکتورهایی مثل نقش و نگار و رنگبندی بسیار مهم است. همچنین به سبب اینکه حوله های دستی برای کودکان مصرف بالاتری دارند، طبیعتا توجه به کیفیت و مرغوبیت حوله نیز باید در صدر اولویتهای تولیدکنندگان و خریداران قرار بگیرد تا محصولی را عرضه یا خرید کنند که بادوام بوده و بتواند چندین سال استفاده شود.

خرید حوله کودک

خرید حوله کودک تن پوش

مدلهای حوله کودک بسیار زیاد است و صحبت درخصوص آنها، مجال بستن این مقاله را به ما نخواهد داد؛ لذا در محتواهای بعدی درخصوص هر یک از آنها مفصل صحبت خواهیم کرد.

آنچه که برای خریداران عمده اهمیت دارد، این است که بتوانند جامعه هدف این حوله ها را در حداکثر امکان تحت پوشش قرار دهند و این امکان پذیر نیست؛ مگر بواسطه همکاری با شرکت هایی که توانایی تامین حداکثری انواع مدلها و طرحها را داشته باشند. لذا توصیه می شود با تولیدکنندگان فعالیت نمایید که با معرفی کامل و جامع محصولات خود، قدرت خویش را در تامین نیازهای بازار به خوبی به نمایش می گذارند.

خرید حوله کودک

منبع: حوله زرین ساپ

برچسب گذاری شده : /
ارتباط با ما