• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید ست و سرویس حوله سیسمونی کودک

حوله کودک باید از نرمی و لطافت فوق العاده ای برخوردار و از طرفی بصورت یک مجموعه کامل تشکیل شده باشد. خرید ست و سرویس حوله سیسمونی کودک، پیشنهادی عالی برای دلبندتان است.
مادران جوان دوست دارند از زمان تولد فرزندشان تا سنین کمی بالاتر، دارای وسایلی باشند که نخواهند مدام در تب و تاب خرید آن قرار گیرند. یکی از مهمترین وسایل بهداشتی برای همه کودکان، انواع حوله های متعدد است. کودکان دارای پوستی بسیار لطیف و حساس هستند، به همین دلیل نباید از حوله ای که برای بزرگسالان استفاده میشود، برای کودکان نیز بهره برد. زیرا ممکن است باعث ایجاد خراشیدگی های کوچک و یا حساسیت های احتمالی گردد. حوله هایی که برای سیمونی کودک در نظر گرفته میشوند معمولا از مرغوبترین الیاف پنبه ای برخوردار هستند که از مواد حساسیت زا کاملا مبرا می باشند.

ست حوله کودک

خرید ست سیسمونی حوله کودک

ست و سرویس کودک از چندین حوله کوچک و بزرگ تشکیل یافته که بسته به مارک و نوع آن این تعداد کم یا زیاد میشوند.
بطور کلی ست حوله مخصوص کودک شامل یک حوله پالتویی کوچک، حوله دستی و حمام، دمپایی میگردد. بافت این دسته از حوله های نوزادی بسیار نرم و لطیف بوده و کوچکترین آسیبی به پوست صورت و بدن فرزندتان وارد نمیسازد.
ست حوله کودک، برای دختر و پسر دارای طرح و رنگ های مختلفی است. به عنوان مثال برای فرزند رنگ عالب سیسمونی ها صورتی و برای فرزند پسر به رنگ آبی انتخاب میگردد.

برچسب گذاری شده : / / / /
ارتباط با ما