• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

روتختی حوله ای کبریتی زرین ساپ با قیمت خوب

روتختی حوله ای کبریتی

روتختی حوله ای کبریتی زرین ساپ با قیمت خوب

روتختی حوله ای کبریتی زرین ساپ با قیمت خوب در این سایت اینترنتی به فروش می رسد. روتختی حوله ای کبرینی یکی از روتختی های پر فروشی می باشد که فروش بسیار بالایی دارند. فروش روتختی حوله ای کبریتی با قیمت های ارزان و بسیار مناسب صورت می گیرد.

روتختی حوله ای کبریتی زرین ساپ با قیمت خوب

روتختی حوله ای کبریتی زرین ساپ با قیمت خوب

روتختی حوله ای کبریتی زرین ساپ را با قیمت ارزان تر از بقیه کارخانجات تهیه کنید.

این شرکت آماده ارائه بهترین کیفیت ها در مناسب ترین نرخ های خرید می باشد.

شرکت زرین ساپ فعالیتش از شهر تبریز استارت خورده و کم کم وارد بازار شهرهای دیگر شده و امروزه نیز صادرات را در اولویت کارهای خود قرار داده است.

روتختی حوله ای کبریتی زرین ساپ با قیمت خوب

البته ورود به صادرات، باعث نشده که از بازار داخل غافل شود؛ بلکه بالعکس تمرکز ویژه ای روی محصولات جدید و خاص مثل روتختی های حوله ای گذاشته و سعی دارد بالاترین حجم از تنوع را تولید و در اختیار مشتریان قرار دهد.

در زیر، دو نمونه از پرکاربردترین روتختی ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد که زرین ساپ نیز جزو برترین تامین کنندگان آنهاست.

قیمت انواع روتختی حوله ای

قیمت انواع روتختی حوله ای

قیمت انواع روتختی حوله ای وابسته به ابعاد روتختی و نوع آن تعیین می گردد. روتختی های حوله ای در دو نوع یکنفره و دو نفره موجود می باشند.

قیمت انواع روتختی حوله ای این روز ها دچار نوسان شده است اما در نگاهی کلی می توان گفت از قیمت خریدی ارزان و مناسب برخوردار می باشد.

روتختی حوله ای را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از زرین ساپ تهیه و خریداری نمایید.

انواع روتختی حوله ای

انواع روتختی حوله ای

روتختی ها انواع مختلفی دارند. در واقع تقسیم بندی این محصول بسیار متعدد می باشد و براساس معیارهای مختلفی انجام می شود.

گاها روتختی را براساس رنگ دسته بندی می کند؛ بعضا جنس روتختی را مورد ملاک قرار می دهند و گاها نیز دیده می شود که روتختی ها را براساس نوع کاربردشان به چند قسمت تقسیم می کنند.

انواع روتختی حوله ای

اما شاید همه این دسته بندی ها در دو نوع بزرگ تک نفره و دو نفره قرار بگیرند که در واقع سردسته تمامی بخش بندی ها به شمار می روند.

انواع روتختی حوله ای که در بازار بسیار مطرح و پر فروش می باشد در بند ذیل ذکر شده است:

  • روتختی حوله ای بیمارستانی
  • روتختی حوله ای هتلی
  • روتختی حوله ای تبلیغاتی
  • روتختی حوله ای کبریتی
  • ساده
  • طرح دار
  • گلدار
  • چهارخانه
  • و غیره….

خرید روتختی حوله ای یک نفره

خرید روتختی حوله ای یک نفره

روتختی حوله ای کبریتی یک نفره اکثرا برای هتل ها استفاده می شوند. این روتختی ها در مسافرخانه ها کاربرد بیشتری دارند؛ چراکه این نوع مراکز، اتاق ها را بصورت جمعی کرایه می دهند و طبیعتا حضور چندین نفر غریبه در یک اتاق، این را ایجاب می کند که تخت ها بصورت تک نفره باشند. همچنین جهت تمیز نگه داشتن این تخت ها، نیاز است که از روتختی استفاده شود و برای سهولت در شستشو روتختی و نیز کاهش قیمت آنها، استفاده از روتختی های حوله ای بسیار مقرون به صرفه است.

روتختی حوله ای کبریتی دو نفره

روتختی حوله ای کبریتی دو نفره

در مقابل روتختی حوله ای کبریتی یک نفره، کاربرد روتختی های دو نفره نیز دست کمی از آن ندارد. این نوع روتختی بیشتر برای هتلهای لوکس می باشد که اتاقهای دو نفره دارد و همه چیز را در قالب جفت عرضه می کند؛ تخت نیز جزو همین هاست.

روتختی حوله ای کبریتی دو نفره

لذا برای تخت های دو نفره نیز بهتر همان است که روتختی دو نفره استفاده شود. در این هتلها نیز روتختی های حوله ای بیشتر به کار می رود؛ چراکه از لحاظ بهداشتی و سبک است؛ قیمت تمام شده پایین تری دارد و نیز شستشوی آن بسیار آسان تر از روتختی های سنگین قبلی می باشد.

برچسب گذاری شده : / / / / /
ارتباط با ما