• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

سفارش حوله تبلیغاتی با ارزانترین قیمت

قیمت حوله دستی ریزبافت گلبافت

سفارش حوله تبلیغاتی با طرح و لگوی دلخواه مشتریان عرضه می شود.سفارش لوگوی این حوله ها به صورت چاپ و دوخت با بهترین مواد اولیه و ارزانترین قیمت موجود در بازار از طریق این سایت به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگی قابل انجام است.

سفارش حوله تبلیغاتی

سفارش حوله تبلیغاتی

برای سفارش این محصولات خریدران میتوانند از بین طرح های آماده و یا طرح دلخواه خود سفارش نماید. تحویل سفارش به صورت فوری و در کمترین زمان ممکن صورت میگیرد.حوله به عنوان یکی از پرکاربردترین و مهم ترین لوازم شخصی و بهداشتی میتواند هدیه تبلیغاتی مناسبی برای شرکت یا برند شما باشد. به دلیل استفاده روزانه و همچنین دوام زیاد حوله و مانگاری طولانی مدت آن ، تبلیغ شرکت یا محصول شما بر روی حوله میتواند باز دهی قابل توجهی برای شما داشته باشد.

قیمت خرید حوله تبلیغاتی

قیمت خرید حوله تبلیغاتی

سفارش حوله تبلیغاتی معمولا به صورت حوله دورونخ و یا یک رو مخمل انجام می گیرد. از لحاظ دوام و کیفیت و همچنین آبگیر بودن حوله ، حوله های تبلیغاتی دو رو نخ بهتر هستند و قیمت مناسب تری نیز دارند ولی در مقابل حوله های مخملی زیبا ترند ولی آبگیری کمتری نسبت به حوله های دو رو نخ داشته و سریعتر کیفیت خود را از دست میدهند.

فروش حوله تبلیغاتی

فروش حوله تبلیغاتی

زمانیکه که میخواهید سفارش حوله تبلیغاتی را به سرانجام برسانید باید اول نوع کاربرد حوله و استفاده آن را تعیین کنید. سپس نوع الیاف، لطافت و طرح حوله را انتخاب کنید. هرچه نوع الیاف و جنس حوله شما باکیفیت و مرغوب تر باشد، ارزش نام تجاری شما را بالاتر میبرد و شما را به هدف اصلیتان میرساند.

خرید حوله فشرده تبلیغاتی

خرید حوله فشرده تبلیغاتی

حوله های تبلیغاتی به شما امکان دیده شدن در رویدادی عمومی یا نمایشگاهی تجاری را می دهد. تصور کنید یک کنفرانس تجاری بزرگ در یک هتل در حال برگزاری است. حال در این هتل، از حوله هایی که تصویر لوگوی شرکت شما روی آن وجود دارد، استفاده می شود. شما می توانید حوله های تبلیغاتی خود را با هر شکل و اندازه و رنگی که می خواهید سفارش دهید زیرا حوله ها هم در بهداشت شخصی مورداستفاده قرار میگیرند و هم براساس استفاده در استخر و تمیز کردن اشیاء خانه مناسب هستند!

پخش عمده حوله تبلیغاتی

پخش عمده حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی زرین ساپ با استفاده از کادر فنی و نیروهای فعال در زمینه پخش عمده حوله تبلیغاتی توانسته محصولات حوله ای خود را با کیفیت بالا و قیمت متناسب با انواع توان مالی و بودجه خریداران را در سراسر دنیا و ایران پخش نماید و امید است تا با استقبال از فروش بالای این محصولات بتوانیم تولیدات خود را به حد اکثر برسانیم.

نکات مهم در خرید انواع حوله تبلیغاتی توسط تولید کنندگان در دسترس خریداران قرار می گیرد. زیرا تولیدی ها به خوبی از ویژگی های محصولات خود اطلاع دارند و می توانند راهنمای عالی برای خرید حوله ها باشند.

 

 

کیفیت و قیمت حوله های تبلیغاتی

کیفیت و قیمت حوله های تبلیغاتی

به علت فروش عمده این محصولات و همچنین با ماندگاری و دوام بالای آنها این حوله ها به یکی از بهترین و با صرفه ترین محصولات تبلیغاتی تبدیل شده اند. جنس این محصولات به گونه است که لگو و برند تبلیغاتی در گذر زمان پاک نمیشود.

حوله های تبلیغاتی در مجموعه ای متنوع

حوله های تبلیغاتی در مجموعه ای متنوع

باتوجه به گسترده بودن نیاز و خواسته مشتریان حوله های تبلیغاتی با تنوع گسترده ای از طرح و مدل با لگوهای مختلف در انواع:

  • دستی
  • تن پوش
  • هتلی
  • هدیه تبلیغاتی
  • و…

تولید و عرضه میشوند.

کاربرد حوله های تبلیغاتی

خریدار حوله باید به خوبی بداند که این محصولات را در چه زمینه ای می خواهد استفاده نماید. زیرا حوله های تبلیغاتی که اغلب با تبلیغات برای شرکت های متعدد همراه است در هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها مورد کاربری قرار می گیرد.

ویژگی حوله های تبلیغاتی

حوله اصولا کالای بادوم و مفیدی است که چندین سال برای شما باقی می ماند. حتی زمانی که عمر حوله تمامی می شود، برای مصارف دیگر مورد استفاده قرار می گیرد، مواردی مانند شستن ماشین . بنابراین با چاپ لوگو روی حوله، می توان تا چندسال بعد از توزیع آن، به صورت وسیع دیده شد. حوله های تبلیغاتی در مجموعه های مختلفی مانند هتل ها، تعمیرگاه ها، رستوران ها، ورزشگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. این یک راهکار خیلی خوب و کم هزینه برای تبلیغ برند شما به صورت سراسری است.

برچسب گذاری شده : / /
ارتباط با ما