• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروشگاه اینترنتی انواع حوله دست و صورت بچه گانه

قیمت حوله بچه گانه

فروشگاه اینترنتی حوله با عرضه بهترین حوله های دست و صورت بچه گانه در طرح و رنگ متنوع، فروش خود را به طرز چشمگیری افزایش داده اند که نتیجه توجه به سلیقه مخاطبین است.

محصولات حوله ای گروه تولیدی زرین ساپ خاصیت و ویژگی این را دارند که بصورت غیرحضوری و آنلاین نیز خرید و فروش شوند. بعنوان مثال حوله های بچه گانه آنقدر تنوع و تعدد طرح دارند که کمتر پیش می آید یک فروشگاه آنلاین، آن را جزو سبد محصولات خود قرار ندهد. اما مهمترین چیزی که در فروش حوله بچه گانه بایستی مد نظر قرار گیرد، توجه به سلیقه کودکان می باشد و همچنین قیمت تمام شده آنها.

فروشگاه اینترنتی حوله بچه گانه زرین ساپ

فروشگاه اینترنتی حوله بچه گانه زرین ساپ

شرکت زرین ساپ برای هر دو قشر خریداران عمده و مصرف کنندگان، امکان خرید مستقیم را فراهم کرده است؛ بطوری که خریداران عمده برای تهیه کلان حوله های بچه گانه، با تخفیفات ویژه ای روبرو خواهند شد که لذت خرید از گروه تولیدی زرین ساپ را چند برابر خواهد کرد. از طرفی زرین ساپ با راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات خود، قصد دارد دسترسی خریداران نهایی را به حوله های بچه گانه آسانتر کند که این نیز منجر به دستیابی به میزان رضایت مشتریان از محصولات زرین ساپ خواهد شد.

بهترین مدل حوله کودک

بهترین مدل حوله کودک

یکی از بهترین مدل های حوله کودک، حوله های دستی فانتزی می باشد که فروشگاه اینترنتی حوله در قالب طرح هایی مثل لباس دخترانه و پسرانه یا عروسک های دوست داشتنی تولید می کند. این حوله ها طرح های جذابی دارند و سبب جذب کودکان می شوند. از این رو میزان فروش حوله دستی کودک، به تنوع طرح و رنگ وابستگی مستقیم دارد و اگر این موضوع در تولید حوله کودک رعایت نشود، شاهد رکود شدید بازار آن خواهیم بود.

قیمت حوله بچه گانه

قیمت حوله بچه گانه

فاکتور دیگری که بایستی فروشگاه اینترنتی حوله در فروش حوله بچه گانه مورد توجه قرار دهد، قیمت تمام شده آن است. فروشگاه های اینترنتی متاسفانه در ارائه این محصولات، قیمت را آنطور که باید و شاید منصفانه مطرح نمی کنند. حوله های بچه گانه به سبب تنوع طرح و رقابت شدید میان تولیدکنندگان، قیمت کمتری نسبت به سایر مدلهای بزرگسالان دارد و طبیعتا اگر فروشگاه های آنلاین بخواهند آنها را با قیمت خارج از عرف بازار به فروش برسانند، طبیعتا موفق نخواهند شد؛ هرچند این محصول محبوبترین محصول در زمینه حوله باشد.

قیمت حوله دستی

قیمت حوله دستی

قیمت حوله دستی از جمله فاکتورهای تعیین کننده برای خرید می باشد. خریداران عمده اگر شاهد این موضوع باشند که یک شرکت تولیدی به نسبت کیفیتی که عرضه می کند، قیمت بالاتری را عرضه می کند، یقینا آن شرکت را برای همکاری انتخاب نمی کنند. اینجاست که شرکت های مستقر در تبریز، یک گام از بقیه رقبا جلوتر هستند؛ چراکه رقابت میان تولیدکنندگان تبریز بالاست و ناخودآگاه قیمت آنها با شکست رو به رو می شوند. شرکت زرین ساپ نیز توانسته در میان انبوهی از تامین کنندگان حوله، به خوبی ظاهر شود و محصولاتش را در درجه کیفی های متنوع و با نرخ هایی متناسب هر کیفیت به بازار ارائه دهد که امید است در جذب مشتری بسیار موثر واقع شود.

حوله دستی کودک فانتزی

حوله دستی کودک فانتزی

از جمله فاکتورهای دیگر که منجر به افزایش فروش حوله دستی کودک می شود، طرحهایی است که روی آنها پیاده می گردد. حوله های دستی از نوع فانتزی، یکی از بهترین مدلها برای جذب مشتری هستند. لذا شرکت هایی که توانایی تامین این مدل حوله ها را دارند، قدرت فروش بالاتری نیز خواهند داشت. شرکت زرین ساپ نیز می تواند از جمله شرکت های موفق در این عرصه باشد؛ زیرا توانایی تامین حجم گسترده ای از حوله های فانتزی را دارد و تاکنون نیز بیش از ۸ مدل از حوله های کودک را به بازار ایران معرفی کرده است.

عوامل تاثیر گذار بر تعیین قیمت حوله دستی ارزان

عوامل تاثیر گذار بر تعیین قیمت حوله دستی ارزان

قیمت حوله دستی با توجه به موارد گفته شده در زیر تعیین و مشخص می شود:

  • نوع حوله دستی
  • میزان خرید حوله دستی
  • درجه کیفیت حوله دستی
  • جنس حوله دستی
  • اندازه حوله دستی
  • و…

حوله بچه گانه طرح دار

حوله بچه گانه طرح دار

درخصوص سلایق کودکان، می توان گفت بچه ها بیشتر به دنبال حوله های طرح دار و جذاب هستند تا حوله ساده. از این روست که اکثر محصولاتی که در بازار عرضه می شوند، منقّش به انواع مدل و رنگبندی و … هستند. همچنین استفاده از طرح کارتونی برای حوله ها نیز جزو ایده های ناب بوده که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است و هر ساله تنوعی عظیم از طرحها را در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهد.

فروشگاه اینترنتی حوله

برچسب گذاری شده : /
ارتباط با ما