• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش آنلاین انواع حوله تنی بچه گانه جدید

آیا حوله تنی همان حوله تن پوش بچه گانه و نوزادی است؟ انواع حوله تنی بچه گانه جدید و زیبا در نمونه های دخترانه و پسرانه، با عالی ترین قیمت فروش آنلاین، آماده عرضه ب خریداران محترم میباشد.
کودکان دوست دارند هنگامی که از حمام خارج میشوند، قبل از پوشیدن لباس یک حوله زیبا و راحت را به تن کنند تا پس از خشک شدن کامل سر و بدن، لباس مورد نظرشان را بپوشند! چه بهتر که در خرید انواع حوله تنی بچه گانه سلیقه و علایق آنها را نیز بدانید! زیرا همانطور که میدانید کودکان یک شخصیت فرضی و کارتونی را دوست دارند و با آن همانند سازی میکنند، به عنوان مثال در دخترها، شخصیتهای عروسکی و دخترانه مانند السا، فروزن، آنا و… جزو علاقمندی آنها به حساب می آید و در پسرها، شخصیتهای مانند مرد عنکبوتی، بن تن، بتمن و… . هر چقدر وسایلی که میخرید به این شخصیت ها نزدیکتر باشد، لذت استفاده از آنها را در کودکتان تقویت میکنید! البته خوب است که شخصیتهای فاخر ایرانی جایگزین آنها شوند که متأسفانه تاکنون اقدامی در زمینه تولیداتی از این دست، صورت نگرفته. شخصیتهای اسطوره ای مانند سهراب، اسفندیار و… .

حوله تنی بچه گانه

عرضه و فروش آنلاین انواع حوله تنی بچه گانه

حوله تنی همان حوله تن پوش است فقط با نامی متفاوت! این نمونه از حوله ها مانند حوله های بزرگسالان دارای کلاه متصل، جیب و کمربند هستند فقط در سایزی کوچک. کاربرد بسیار راحت انواع حوله تنی به خصوص برای بزرگسالان، لذت استفاده از آنرا برای هر دو، هم کودک و هم مادر، فراهم می آورد.

برچسب گذاری شده : / / / /
ارتباط با ما