• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش آنلاین حوله قدی مادرکر

آیا منظور از حوله قدی همان حوله تن پوش یا پالتویی است؟ سایز و قد این دسته از حوله ها چگونه می باشد؟ کدام مارک حوله قدی بهتر است؟ فروش آنلاین و اینترنتی انواع حوله قدی مادرکر از هم اینک شروع شده.
حوله قدی همان حوله پالتویی یا تن پوش هستند که از نظر سایز و اندازه قد ممکن است با آنها کمی متفاوت باشد. حوله های قدی لزوما نباید دارای سایز بزرگ و قدی تا زیر زانو تولید گردد، بلکه تنوع در اندازه و سایز آن بسیار زیاد است. یعنی در این سبک از حوله ها میتوانید با مدلهایی مواجه گردید که به اندازه یک کت تولید شده اند! نکته حائر اهمیت در حوله های قدی این است که در انتخاب و خرید آن حتما باید از قد و وزن خود اطلاع دقیق و کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه را برگزینید.

حوله قدی

بهترین مارک حوله قدی

از مارکهای خوب در خرید حوله قدی میتوان به نام مادرکر اشاره نمود. حوله مادرکر، یکی از محبوب ترین برندها در زمینه تولیدات حوله و کالای خواب است. حوله قدی این شرکت به دلیل آنکه از درصد بیشتری پنبه در آن استفاده شده، از قدرت جذب بهتر و بالاتری برخودار می باشد. از طرف دیگر، این امر موجب نرمی و لطافت بی اندازه این مارک از حوله ها نیز میگردد. خوشبختانه حوله های شرکت مادرکر از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

برچسب گذاری شده : / / /
ارتباط با ما