• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش حوله تبلیغاتی ارزان

سفارش دوخت حوله

کارخانه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله تبلیغاتی ارزان با دارا بودن تجهیزات کارخانه ای پیشرفته آمادگی تولید حوله های تبلیغاتی را در دو حالت چاپ و گلدوزی روی حوله انتخابی مشتری و اهدای هدایای تبلیغاتی مرکز تجاری و یا اداری طرف قرارداد با این کارخانه حوله بافی ، اعلام می دارد.

سفارش حوله تبلیغاتی

سفارش حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با دارا بودن ماشین الات و دستگاه های پیشرفته صنعتی توانایی این امر را دارد تا با پذیرش سفارشات تولید و دوخت حوله های تبلیغاتی و با درج برند و لوگوی اختصاصی مرکز سفارش دهنده حوله ، بهترین و درجه یک ترین حوله ها را در ابعاد و اندازه های مختلف که ممکن است در انواع دستی، استخری، تن پوش و … باشد را به مرحله تولید انبوه برساند و نام و برند اختصاصی هر ارگان و مرکز دولتی و یا خصوصی را در یاد و خاطر افراد سفارش دهنده ماندگار سازد.

 

فروش حوله تبلیغاتی ارزان

فروش حوله تبلیغاتی ارزان

 

کارخانه حوله بافی زرین ساپ به عنوان تولید کننده اصلی و مرکز فروش حوله تبلیغاتی با تولید حوله های تبلیغاتی در طرح های درخواستی که ممکن است لوگوی هتل و یا برند تجاری و یا نماد سازمان و یا ارگان خصوصی و یا دولتی باشد را درجهت ارتقا و مطرح نمودن حوزه فعالیت و بالا بردن و منعکس نمودن پیام تبلیغاتی که دوام و پایداری آن چندین سال به طول می انجامد، بازدهی پیام تبلیغاتی را به جهت استفاده مکرر حوله ، به تعداد کثیری به سرانجام می رساند.

خرید حوله فشرده تبلیغاتی

خرید حوله فشرده تبلیغاتی

حوله های فشرده تبلبغاتی همانطور که از نامشان پیداست دارای بافتی فشرده و منسجم می باشد و به جهت اینکه کم حجم بوده و اغلب در قالب حوله های دستی به خط تولید رسیده و در ساک و یا چمدان  دستی برای استفاده در مسافرت ها و باشگاه های ورزشی به جهت جاگیر نبودن آنها تولید می شوند و در اثر برخورد با آب دارای ابعاد بزرگتری می شوند و به راحتی مورد استفاده فرار می گیرند.

سفارش دوخت حوله

 

سفارش دوخت حوله

کارخانه حوله بافی زرین ساپ با پذیرش سفارشات تولید حوله تبلبغاتی در تیراژهای بالا ، بر این اصل هدفمند است تا با درج و حک کردن برند و لوگوی مرکز سفارش دهنده، یک هدیه و اشانتیون بادوام که انتقال و انعکاس پیام تبلیغاتی شما مرکز اهداکننده هدایای تبلیغاتی را چندین برابر می نماید را به مخاطبین خود اهدا نماید و به جهت بقای طولانی مدت آن از لحاظ کیفیت بافت و تراکم  تاروپود آنها و جنس و مواد اولیه تشکیل دهنده آن که معمولا از نوع نخ ۱۰۰ درصد پنبه  بوده و پس از فرسوده شدن آن در پاک کردن گرد و غبار سطوح مختلف در منزل، روز به روز بر آمار سفارشات تولید حوله تبلیغاتی می افزاید که این امر نشان دهنده کیفیت تولید محصولات حوله ای زرین ساپ می باشد.

 

 

خرید غیر حضوری حوله تبلیغاتی

خرید غیر حضوری حوله تبلیغاتی

امروزه جهت سفارش و خرید انواع حوله های تبلیغاتی نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه یا دفتر تجاری تولید کنندگان نیست و مجموعه های تولیدی همچون زرین ساپ با مدیریت فعالیت های خود فضای قابل اعتمادی را برای مشتریان به وجود آورده اند و تمام مشتریان را نسبت به سفارش حوله تبلیغاتی به صورت اینترنتی ترغیب می نمایند . سفارش حوله تبلیغاتی در مجموعه زرین ساپ کاملا به نفع مشتریان  می باشد و بسیاری از هزینه های اضافی  که همواره حین فرایند خرید صرف می شود در این مجموعه  حذف گشته است .

 

قیمت حوله تبلیغاتی عمده

قیمت حوله تبلیغاتی عمده

یکی از مجموعه های بزرگ بازرگانی که توانسته است با قدرت بالایی در فرایند تولید و فروش انواع حوله ها موفق ظاهر شود و نامی آشنا در کشور داشته باشد مجموعه زرین ساپ می باشد . قیمت حوله تبلیغاتی و سایر انواع حوله ها در این مجموعه پایه ترین قیمت می باشد و بر اساس متریال و الیافی که جهت تولید آنها انتخاب گشته است قیمت های نهایی و کارخانه ای آنها تعیین شده است. شیوه استعلام قیمت به روز حوله تبلیغاتی عمده در این مجموعه به صورت اینترنتی می باشد .

 

تولید حوله تبلیغاتی

تولید حوله تبلیغاتی

مجموعه های مختلفی بر خلاف امکانات و تجهیزاتی که داشته اند نتوانسته اند در بازار داخلی موفق ظاهر شوند و محصولاتی مورد نیاز برای مشتریان خود تولید نمایند . مجموعه تولید کننده زرین ساپ که از همان ابتدا عملکرد متفاوتی را در پیش گرفته است امروزه جزو موفق ترین و پیشرفته ترین کارخانجات تولید کننده حوله در کشور می باشد . حوله تبلیغاتی یکی از اصلی ترین تولیدات این مجموعه می باشد که متناسب با ملاک های ذهنی مشتریان تولید می گردد .

 

حوله تبلیغاتی تبریز

حوله تبلیغاتی تبریز

یکی از مجموعه های سازمان یافته تبریزی مجموعه زرین ساپ می باشد . این مجموعه تنها در شهر تبریز فعالیت ندارد و امروزه با تکیه بر روش های فروش اینترنتی به بهترین شکل ممکن در خدمت رسانی به مشتریانی در شهر های مختلف کشور موفق ظاهر گشته است .حوله تبلیغاتی تبریز محصولی درجه یک و با کیفیت که توانسته است توجه بسیاری از صاحبان کسب و کار های تجاری را به سوی خود جلب نماید امروزه جزو ثابت ترین سفارشات مشتریان به حساب می آید .

 

 

چاپ حوله تبلیغاتی

چاپ حوله تبلیغاتی

در چند سال اخیر فرایند چاپ حوله تبلیغاتی بسیار پیشرفته تر و به روز ترگشته است . مجموعه های مختلفی در کشور همچون مجموعه تولید کننده زرین ساپ از جمله ثابت قدم ترین ها در زمینه تولید و چاپ حوله تبلیغاتی می باشند . بهره گیری از متریال درجه یک و خاص  تولید یک حوله تبلیغاتی اعلا را موجب می شود و سطح کیفی آن را به شکل قابل توجهی بالا می برد .

گلدوزی لوگو روی حوله

گلدوزی لوگو روی حوله

در این روش، طرح و لوگوی مورد نظر شما، بر روی حوله گلدوزی می‌شود. رنگهای حوله می‌تواند متنوع باشد و محدودیت رنگ وجود ندارد.در این روش طرح لوگو نباید خیلی بزرگ انتخاب شود، زیرا ممکن است در هنگام استفاده از حوله ، احساس نخ در قسمتهای گلدوزی شده، روی دست و صورت مطلوب نباشد.اگر طرح کوچک انتخاب شود، این نقص برطرف خواهد شد.

 

چاپ لوگو روی حوله

چاپ لوگو روی حوله

در این نوع حوله، طرح و لوگوی مورد نظر شما بر روی حوله چاپ می‌شود.اگر شما خواهان تنوع رنگ زیاد در نقشه و طرح لوگوی خود هستید؛ می‌توانید از این گزینه استفاده نمایید.معمولا چاپ لوگو با تنوع رنگ بسیار، برای بهتر دیده شدن، بر روی حوله های سفید انجام می شود.

برچسب گذاری شده : / / / / /
ارتباط با ما