• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش حوله تبلیغاتی با فناوری های نوین

پخش حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله تبلیغاتی این قابلیت و توانمندی را دارد تا با پذیرش انواع سفارشات تولید و درج لوگو و برند سازمان و یا هر مرکز تجاری که طرف قرارداد خود باشد، اقدام به انعقاد قرارداد ارائه خدمات تولید و فروش نماید.

مرکز فروش حوله تبلیغاتی

مرکز فروش حوله تبلیغاتی

آگاهی به هزینه‌ بر بودن تبلیغات بر کسی پوشیده نیست، اما این میزان هزینه در هر روش متفاوت خواهد بود. هدایای تبلیغاتی از سایر گزینه‌ها هزینه کمتری خواهد داشت و علاوه بر آن با تاثیر بیشتر ارزش خود را دوبرابر می‌کند. همچنین ماندگاری به نسبت بالاتر این شیوه بازاریابی، شانس معرفی برند به افراد بیشتری را به ارمغان خواهد آورد. حتی با این کار، هدایا می‌توانند جایگزین مناسب‌تری برای کارت ویزیت باشند، که بسیار مقرون به صرفه و ماندگارتر نیز خواهند بود.

مرکز فروش حوله تبلیغاتی

فروش حوله تبلیغاتیفروش حوله تبلیغاتی با فناوری های نوین

گروه تولیدی زرین ساپ با در اختیار داشتن امکانات وسیع و مجهز به تکنولوژی روز دنیا، و با چندین سال تجربه در تولید انواع حوله، با نقش ها و طرح های بی نظیر، تنوع رنگ و با کیفیت عالی و قیمت مناسب، درخشش، دوام و بقای نام تجاری شما را فراهم می سازد. شما می توانید به راحتی هدیه تبلیغاتی موردنظر خود را انتخاب کنید و در ابعاد مختلف سفارش دهید؛ طوری که برندو لوگوی شرکت شما بر روی آن حک گردد.

فروش حوله تبلیغاتی با فناوری های نوین

فروش اینترنتی حوله تبلیغاتی با قیمت مناسب

فروش اینترنتی حوله تبلیغاتی با قیمت مناسب

تولید حوله های تبلیغاتی به صورت عمده انجام و در نهایت به شکل عمده هم به فروش می رسند. تولید حوله های تبلیغاتی در مدل های متنوع و درجه یک را از ما بخواهید تا بهترین ها را برای شما فراهم سازیم. جهت خرید انواع حوله تبلیغاتی به صورت عمده در بهترین کیفیت همراه با قیمت های شگفت انگیز با ما تماس حاصل نمایید.

فروش اینترنتی حوله تبلیغاتی با قیمت مناسب

 

فروش حوله تبلیغاتی دستی

فروش حوله تبلیغاتی دستی

حوله های تبلیغاتی اکثرا در ابعاد کوچک و در نوع دستی مورد سفارش قرار می گیرند تا هم هزینه تولید و مقدار پارچه حوله ای مصرفی آن مقرون به صرفه باشد و هم فضای کمی را اشغال نماید. فروش حوله های تبلیغاتی دستی تولیدی زرین ساپ امروزه به علت اینکه از بهترین نوع نخ که از جنس پنبه بوده تولید شده با رونق بسیاری مواجه است و ماندگاری و دوام بسیاری را دارا می باشد.

فروش حوله تبلیغاتی دستی

پخش عمده حوله تبلیغاتی

پخش عمده حوله تبلیغاتی

این گروه تولیدی این قابلیت را دارد تا حوله های تبلیغاتی را به صورت عمده در سراسر دنیا و ایران پخش نماید. شما میتوانید برای خرید انواع حوله ارزان از طریق سایت و ارتباط با مدیر فروش هماهنگی های لازم را انجام داده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در اسرع وقت محصول خود را تحویل بگیرید. حوله های زرین ساپ از جذب آب مناسبی برخوردار هستند. برای سفارش محصول خود همین الان با مدیریت فروش تماس حاصل فرمایید.

پخش عمده حوله تبلیغاتی

قیمت فروش حوله تبلیغاتی

قیمت فروش حوله تبلیغاتی

حوله های سفارشی تبلیغاتی دارای طول عمر زیادی هستند. چون پارچه هایی که برای این حوله ها استفاده می شوند دارای دوام بسیار بالاو سطح کیفی ممتازی هستند و این یکی از بزرگ ترین مزیت های این حوله های سفارشی می باشد. پس می توان این گونه نتیجه گیری کرد که برای چند سال نیازی به هزینه اضافی برای تبلیغات نخواهید داشت.

حوله های تبلیغاتی از آن دسته حوله های پر فروش و سودآور می باشد که اغلب صاحبان برند جهت تبلیغ محصول خود از این نوع تبلیغات استفاده می نمایند.این دسته از حوله در شهر تبریز که به شهر حوله و پارچه معروف می باشد و دارای کارخانه جات و تولیدی های فراوانی می باشد در مدل های متنوع و کیفیت های فوق العاده تولید می گردند.

قیمت فروش حوله تبلیغاتی

 

خرید حوله فشرده تبلیغاتی

خرید حوله فشرده تبلیغاتی

نوع خاص حوله تبلیغاتی که در مجموعه تولید کننده زرین ساپ خدمت مشتریان عرضه می شود حوله فشرده تبلیغاتی می باشد .خرید حوله فشرده تبلیغاتی با تعداد بالا و در ابعاد و اندازه های مختلف از مجموعه تولید کننده زرین ساپ ممکن گشته است .هر یک از مجموعه هایی که قصد خرید حوله تبلیغاتی را دارند می توانند طرح دلخواه خود را در مجموعه زرین ساپ سفارش دهند و اطمینان داشته باشند که محصولی با سطح کیفی مورد نظر و طرح دلخواه در اختیار آنها قرار می گیرد .

دلیل استفاده از حوله برای تبلیغات

امروزه صنعت تبلیغات در گسترش عملکرد هر یک از مجموعه ها و شرکت ها بسیار تاثیر گذار است و حتی بسیاری از هتل ها و مهمان خانه ها با تبلیغات خود به نوعی سعی دارند تا نظر مسافران متعددی را به سوی خود جلب نمایند .یکی از اقداماتی که هر یک از این مجموعه ها انجام می دهند تهیه حوله تبلیغاتی می باشد .هر یک از حوله های تبلیغاتی  با طرح و لگوی شرکت مورد نظر تولید می گردند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند .

حوله تبلیغاتی چیست ؟

حوله تبلیغاتی تبریز

حوله تبلیغاتی تبریز

یکی از مجموعه هایی که تولید حوله تبلیغاتی را در شهر تبریز گسترش داده است و تمام انواع حوله های تبلیغاتی خود را بدون محدودیت به مشتریانی در سراسر کشور ارسال می نماید مجموعه تولید کننده زرین ساپ می باشد .حوله تبلیغاتی تبریز تولید گشته در این مجموعه از هر جنبه ای مورد بررسی هستند و پس از تاییدات لازم در اختیار مشتریان قرار می گیرند .

حوله تبلیغاتی تبریز

کاربرد حوله تبلیغاتی

کاربرد حوله تبلیغاتی

حوله های تبلیغاتی برای استفاده در مسافرخانه ها، هتل ها و … برای مسافران و مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین می توانند به راحتی با چاپ لوگو و آرم آن سازمان و مجموعه، علاوه بر تامین کالای بهداشتی مانند حوله، یک تبلیغ و هدیه ای ماندگار برای مشتریان خود داشته باشند.

کاربرد حوله تبلیغاتی

انواع حوله های تبلیغاتی با کیفیت عالی

انواع حوله های تبلیغاتی با کیفیت عالی

حوله های تبلیغاتی در مدل های متنوعی از طرح و رنگ گرفته تا کیفیت تولید می گردند و به دست مشتریان می رسند.

از جمله حوله های تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

این نوع از حوله ها وابسته به رنگشان قیمت های متغیر را شامل می شوند

برچسب گذاری شده : / / / / /
ارتباط با ما