• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش حوله تن پوش با شرایط ویژه و قیمت ارزان

معرفی انواع حوله نانو

فروش حوله تن پوش با بهترین کیفییت و بهترین مواد اولیه استفاده شده که طبق استاندارد های جهانی و با تکنولوژی فوق پیشرفته روز دنیا تهیه و تولید میشوند، با ارزان ترین قیمت از طریق این سایت صورت میگیرد.

خرید حوله تن پوش بچه گانه

خرید حوله تن پوش بچه گانه

در هنگام فروش حوله تن پوش ، حوله بچه گانه از لوازم ضروری وسایل حمام، استخر و سونا می باشد. شاید شما نیز جزو افرادی باشید که در انتخاب حوله نوزاد به مواردی همچون طرح و رنگ اهمیت می دهید و معیار اصلی خود برای انتخاب حوله را تناسب رنگ و طرح حوله با سایر وسایل حمام یا اتاق خواب کودک قرار می دهید. اما بایستی بدانید که معیار مهم دیگر در انتخاب حوله وجود دارد که نبایستی از آنها غافل باشید و آن کیفیت و جنس خوب حوله می باشد. این معیار را می توانید به راحتی با لمس کردن و دست کشیدن روی حوله خود بسنجید. هر چه نرمی و لطافت حوله بیشتر باشد نشان دهنده ی بکار برده شدن الیاف مرغوب تر در بافت حوله می باشد.

خرید اینترنتی حوله تن پوش کودک

خرید اینترنتی حوله تن پوش کودک

گروه تولیدی زرین ساپ با ایجاد وبسایت رسمی و کانال های اجتماعی مجازی از قبیل اینیستاگرام ZARRINSAPTOWEL و تلگرام ZARRINSAP1و اپلیکیشن واتساپ این امکان را برای مشتریان فراهم نموده تا با انتخاب محصول دلخواه و ثبت سفارش حوله نوزادی دلخواه خود را انتخاب نموده و جنس دلخواه خود را تحویل بگیرند. از آنجا که پوست نوزاد بسیار نازک و حساس است حوله‌ای که برای او انتخاب می‌کنید باید کمترین پرز را داشته باشد و آنقدر نرم باشد که در لمس با پوست او،‌ هیچ آسیبی به آن وارد نکند.

بهترین ماده به کار رفته در حوله نوزاد پنبه است. حوله‌های پنبه‌ای نرم بوده و بسیار جاذب است و به آرامی روی پوست قرار می‌گیرد. یک حوله خوب باید صد درصد نخ پنبه باشد و ترکیبات نخ پلی استر، فلامنت و نایلون نباید در بافت آن باشد

قیمت فروش حوله تن پوش بچه گانه

قیمت فروش حوله تن پوش بچه گانه

امروزه مردم به جای استفاده از حوله های ساده از تن پوش های طرحدار و رنگی برای بچه خود استفاده می کنند. این لباس ها در همه سایزی تولید می شوند؛ و استقبال کنندگان زیادی دارند. تولید کنندگان با طراحی های جدید به بازار این منسوجات رونق زیادی بخشیده اند. خریدار حوله تن پوش بچه گانه با مراجعه به مراکز پخش حوله تن پوش بچه گانه طرح دار به راحتی می تواند؛ جنس ایده آل خود را با قیمت مناسب خریداری کند و فروش حوله تن پوش خود را به سرانجام برسانند.

قیمت حوله تن پوش عروس داماد

https://irtowel.ir/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ad%d9%88%d9%84%d9%87-%d8%aa%d9%86-%d9%be%d9%88%d8%b4-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9/

گفتنی است که فقط به دلیل زیبایی یک ست حوله، آن را خریداری نکنید! همانطور که گفتیم، درهنگام خرید حوله ست عروس و داماد ایرانی باید به  و جنس حوله ها هم توجه کنید که جذب آب بالایی داشته باشند. همچنین بدن برخی از افراد ممکن است به برخی از الیاف ها حساسیت داشته باشد! معمولاً حوله ها از جنس پنبه یا الیاف بامبو ساخته می شوند. در هر صورت، این ها نکات مهمی هستند که در هنگام فروش عمده حوله ست می بایست به آنها توجه داشته باشید که این نکات بر روی قیمت ست حوله عروس و داماد ایرانی تاثیر میگذارد.

 

 

انواع حوله های تن پوش

 انواع حوله های تن پوش

افزایش نیاز و درخواست مصرف کنندگان باعث شده حوله های تن پوش در تنوع بسیار گسترده ای از طرح، سایز و مدل و البته در رنگ های مختلف تولید شوند و فروش حوله تن پوش از بازار گرم و فعالی برخوردار باشد از نمونه های آن میتوان:
• حوله تن پوش استخری
• حمامی
• پالتویی
• زنانه و مردانه
• بچه گانه
• و…
را نام برد.

انواع نامگذاری حوله های تن پوش

 انواع نامگذاری حوله های تن پوش

حوله های تن پوش نام های متعددی را شامل می شود از جمله این نام ها:

  1. حوله های لباسی
  2. حوله های پالتویی
  3. حوله های پانچو
  4. حوله های تن پوش
  5. حوله های روبدوشامبر

روش های ارتباطی جهت خرید آنلاین

روش های ارتباطی جهت خرید آنلاین

شما میتوانید برای خرید حوله تن پوش ارزان قیمت از طریق کانال های ارتباطی تلگرام zarrinsap1 و اینیستاگرام zarrinsaptowel و یا اپلیکیشن واتساپ سفارش خود را ثبت کنید و پس از بررسی و توافق قیمت، محصول مورد نظر خود را تحویل بگیرید. لازم به اشاره است که زرین ساپ یکی از پرفروش ترین و ارزانترین مراکز فروش حوله حمامی در سطح کشور می باشد. برای مشاهده انواع مدل حوله های حمامی می توانید به وبسایت کارخانه تولیدی زرین ساپ www.zarrinsap.com  مراجعه نمائید.

 

 

برچسب گذاری شده : / / /
ارتباط با ما