• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش حوله تن پوش در انواع سایزها

حوله تن پوش ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فعال فروش حوله تن پوش در خاورمیانه توانایی این امر را دارد تا محصولی ارزنده و نفیس را به مرحله تولید انبوه برساند . امید است همکاری های لازمه در خصوص هماهنگی و عقد قرارداد فروش و صادرات با تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی انجام پذیرد.

سفارش حوله تن پوش

سفارش حوله تن پوش

گروه تولیدی زرین ساپ با اعمال و دریافت  نکته نظرات و سفارشات مشتریان و الگوبرداری از مدلهای روز و مدرن و با اعمال آخرین متدهای روز دنیا تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا محصولی ارزنده و نفیس را که درخور مشتریان و با توجه به خصوصیات بارز و شاخص مثبت که قابل ارسال به کشورهای خارجی می باشد را به مرحله تولید انبوه برساند.

فروش حوله تن پوش در انواع سایزها

فروش حوله تن پوش در انواع سایزها

نکته مهم بعدی در خصوص انتخاب یک حوله با اندازه ای مناسب است که باید با عرض شانه و همچنین قد شما متناسب باشد. برای این منظور بهتر است در ابتدا مشخص کنید که به دنبال چه نوع حوله ای برای پوشیدن پس از استحمام خود هستید؛ مثلا به دنبال حوله ای تا روی زانو هستید و یا می خواهید ارتفاع حوله تان تا زیر زانو و یا حتی تا ساق پایتان باشد!

 

فروش حوله تن پوش در رنگ بندی های متنوع

فروش حوله تن پوش در رنگ بندی های متنوع

انتخاب رنگ یک حوله پالتویی نیز کاملا به  به نظر و سلیقه شما خریداران عزیز دارد. با این حال توصیه می کنیم به هنگام انتخاب رنگ حوله های تن پوش حتما به سن و جنسیت خود و یا فردی که قصد خرید حوله را برای او کرده اید، کنید و یک رنگ مناسب را برایش در نظر بگیرید.

صادرات حوله تن پوش

صادرات حوله تن پوش

گروه تولیدی زرین ساپ با دارا بودن پرسنل توانمند و تجهیزات پیشرفته کارخانه ای اقدام به تولید انواع حوله تن پوش در رنگبندی ها و سایزبندی ها و با دارا بودن کیفیت و تراکم بافت بالا و قدرت جذب آب بالا توانسته است یک محصولی ممتاز را که قابلیت ارسال و صادرات به کشورهای خارجی را دارا می باشند را به تولید انبوه برساند و خط تولید خود را همیشه در وضعیت فعال قرار نگه دارد.

قیمت حوله تن پوش

قیمت حوله تن پوش

می توان ویژگی های مثبت بسیاری را در حوله تن پوش زرین ساپ مشاهده نمود .ویژگی هایی که از چشم هیچ یک از خریداران زرین ساپ دور نمانده است و همواره موجب گشته است تمایل آنها نسبت به خرید عمده از زرین ساپ بالاتر رود . با توجه به شرایط اقتصادی امروز در مجموعه زرین ساپ  با قیمت های متفاوت و نوسانی رو به رو هستیم اما این مجموعه تولید کننده نهایت تلاش خود را به کار گرفته است که با نازل ترین قیمت ها حوله تن پوش تولیدی خود را در اختیار خریداران قرار دهد تا این قبیل معاملات سود بالایی را برای خریداران به همراه داشته باشد

خرید حوله تن پوش

خرید حوله تن پوش

مشکلاتی در زمان خرید  حوله تن پوش عمده از مجموعه های مختلف بازاری بسیاری از مشتریان را درگیر نموده بود که با اینترنتی گشتن فعالیت بسیاری از مجموعه های تولیدی در کشور بسیاری از این درگیری ها حل گشته است و امروزه مشتریان با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به خرید حوله تن پوش و سایر انواع حوله ها به صورت اینترنتی اقدام می نمایند . خوشبختانه این چنین تجربه خریدی از مجموعه تولید کننده ای همچون زرین ساپ بسیاری از هزینه های اضافی حمل و نقل را کاهش داده است .

 

تولید حوله تن پوش

تولید حوله تن پوش

با توجه به سفارشات متعدد ثبت شده در مجموعه زرین ساپ نیاز است که در مدت زمان کوتاه حوله های تن پوش به صورت عمده و با تیراژ بالایی تولید گردد . به دوخت و طراحی این حوله ها توجه بیش از اندازه ای نشان داده می شود که زیبایی محصولات زرین ساپ یکی از نکات جالب توجه برای مشتریان می باشد . علی رغم بالا بودن قیمت مواد اولیه و متریال مرغوب و درجه یک در مجموعه زرین ساپ بهترین این محصولات برای تولید حوله تن پوش تهیه می شود . در حالی که قیمت نهایی این محصولات برای خریداران غیر قابل باور و بسیار ارزان می باشد .

 

 

 

 

 

 

 

در مورد حوله تن پوش

در مورد حوله تن پوش

می توان در مورد حوله تن پوش اعلا و درجه یک در مجموعه های مختلف اطلاعاتی به دست آورد و در نهایت محصولات برندی را برای خرید انتخاب نمود که همواره به منافع مشتریان توجه نشان می دهد . حوله تن پوش از آن قبیل حوله های لباسی می باشد که پس از استحمام مورد استفاده قرار می گیرد . هر فردی در هر سنی بدون محدودیت می تواند از حوله تن پوش مناسب با سایز و اندازه خود استفاده نماید .

 

حوله تن پوش بزرگسال

حوله تن پوش بزرگسال

حوله پالتویی بزرگسال زرین ساپ تهیه شده از الیاف صددرصد طبیعی پنبه با گلدوزی ابریشمی دارای ظاهری آراسته و شیک ، به زیبایی این حوله می افزاید. مخلمی بودن رویه این حوله حس نوازش و نرمی را دلپذیرتر می کند و به دلیل استفاده مواد مرغوب در تولید این حوله پرز دهی در بسیار ناچیز و تقریباً صفر می باشد . حوله تن پوش زرین ساپ در فرایند سریع جذب آب وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد. حوله تن پوش زرین ساپ دارای دو عدد جیب که زیبایی یقه و گلدوزی یقه را کامل تر می کند .

حوله تن پوش کلاهدار

حوله تن پوش کلاهدار

 

حوله های پالتویی در ۲ مدل کلاهدار یا بدون کلاه طراحی و تولید می شوند که ما توصیه می کنیم همواره به فکر خرید حوله پالتویی با کلاه باشید تا بعد از گرفتن یک دوش آب دلچسب، بتوانید به خوبی رطوبت موهای سرتان را خشک و مانع از سرماخوردن خودتان شوید.

 

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما