• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش حوله تن پوش ست به روش آنلاین

خرید حوله تن پوش

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان یکی از مراکز فعال فروش حوله تن پوش در انواع مختلف توانایی این امر را دارد تا محصولی ارزنده و نفیس را که مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده به مرحله فروش عمده برساند و فعالیت موثری در زمینه صادرات از خود نشان دهد.

فروش انلاین حوله تن پوش

فروش انلاین حوله تن پوش

 

حتما می‌دانید که انتخاب حوله مناسب نیاز به دقت و توجه والدین دارد. فروش حوله تن پوش با انواع کیفیت، طرح و رنگ در بازار و مطابق با انواع سلیقه ها به سرانجام می رسد. ازآنجایی که عمومیت افراد جامعه به سلامت پوست خود اهمیت ویژه ای می دهند، باید در انتخاب جنس لباس یا تن‌ پوش حوله ها ، دقت زیادی داشت. یک حوله مناسب و ایده آل باید ضخامت کافی داشته باشد تا بعد از استحمام بدن را خشک کند. همچنین نباید خیلی سنگین باشد. به همین دلیل حوله باید بافت ظریف و ضدحساسیت داشته باشد.

 

فروش حوله تن پوش ست به روش آنلاین

فروش حوله تن پوش ست به روش آنلاین

این حوله ها اغلب به صورت سرویس همراه با دمپایی حوله ای و کمربند و لیف و حوله دستی تولید شده و در یک جعبه قابل عرضه می باشد.حوله های تن پوش ست که توسط گروه تولیدی زرین ساپ به مرحله تولید و نهایتاً به مرحله فروش عمده می رسند ممکن است به صورت سرویس حوله تن پوش دوقلو عروس و داماد و یا تکی یک نفره نیز تهیه و تولید شود.

 

قیمت خرید حوله تن پوش

قیمت خرید حوله تن پوش

حوله های تن پوش که در مدل های مختلف کلاه دار و طرح دار زنانه و مردانه و پچه گانه و نوجوان به مرحله عرضه می رسند می توانند بر حسب سفارش مشتری طبق طرح های درخواستی آنان تولید شوند . قیمت گذاری بر روی این حوله ها با رعایت حد اعتدال و متناسب با انواع توان های مالی و پشتیبانی بودجه های متفاوت به مرحله فروش و صادرات می رسند.کارشناسان مالی گروه تولیدی زرین ساپ همواره تمامی تلاش خود را دارند که محصولی ایده آل در کنار مقرون به صرفه ترین قیمت ها به بازار جهانی عرضه نمایند.

 

 

حوله تن پوش کودک

حوله تن پوش کودک

حوله‌های تنپوش بچگانه در انواع مختلفی تولید می‌شوند. این حوله‌ها باید از متریال با کیفیت تولید شوند. حوله‌ها نباید حساسیت‌زا یا زبر باشند. بهترین مواد اولیه‌ای که برای حوله‌ تنپوش کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد، پنبه است. البته الیاف‌ پنبه نیز کیفیت‌های مختلفی دارد. به همین دلیل لازم است حوله را از یک مرکز معتبر خریداری کنید تا از کیفیت آن اطمینان داشته باشید.

حوله تن پوش نانو

حوله تن پوش نانو

قرار گرفتن حوله در محل گرم و مرطوب سبب رشد سریع انواع قارچ و باکتری می شود. حوله نانو آنتی باکتریال  حتی پس از بارها شستشو مانع از تکثیر انواع قارچ و باکتری شده و ضمن رعایت کامل بهداشت، از ایجاد بوی نامطبوع در حوله نیز جلوگیری می نماید.حوله آنتی باکتریال نانو یکی از وسایل ضروری مورد نیاز  در دکوراسیون حمام است حوله ها در انواع طرح و مدلهای مختلف ساخته شده اند یکی از مدلهای آن که امروزه طرفدار زیادی نیز دارند حوله های تن پوش است .حوله های تن پوش در مدلهای مختلف ساخته شده اند که برای مردان و زنان استفاده از آنها پیشنهاد می شود.

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما