• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش حوله دستی با بافت مخصوص

فروش حوله دستی

فروش حوله دستی

فروش حوله دستی با بافت مخصوص توسط مجموعه زرین ساپ در انواع مدل ها صورت می گیرد. فروش حوله دستی همراه با خدمات ویژه و تضمین در این سایت اینترنتی با قیمت های ارزان و مناسب انجام می شود. حوله های دستی مورد نیاز خود را با قیمت ارزان تر از همه جا خریداری نمایید.

فروش حوله دستی با بافت مخصوص

انواع حوله های دستی با قیمت مناسب و بافت مخصوص و حاشیه دار از طریق این مرکز به فروش می رسد. حوله های دستی یکی از پرفروش ترین نوع حوله می باشند که در طراحی های مختلف و متنوع و اندازه های گوناگون تولید شده و به بازار ارائه می شود.

فروش حوله دستی
شما فروشندگان محترم می توانید با واحد فروش ما هماهنگ شده و سفارشات خود را ارائه فرمائید تا در اولین فرصت نسبت به ارسال آنها اقدام گردد. حوله های دستی معمولا در سایزهای ۴۰*۸۰ و ۳۵*۷۰ تولید می شوند البته این سایزها با سفارش مشتری قابل تغییر می باشند.

فروش حوله دستی

خرید حوله دستی با بافت سفارشی

خرید حوله های دستی در انواع مدل ها و سایز ها را با ما تجربه کنید. با ارائه بهترین مدل ها و بافت های حوله ای توانسته به یکی از تولید کنندگان و فروشندگان خاص در زمینه حوله و حوله بافی تبدیل شویم و راهی برای سعود به قله های بالاتر کشف نماییم.

فروش حوله دستی

با خرید حوله دستی شما دیگر بی نیاز از خرید سایر حوله ها خواهید شد و بهترین ها را در خانه تان خواهید داشت. قیمت ارزان، کیفیت و دوام بالا با تنوع رنگبندی بی شمار موجب شده تا مشتریان ما همیشه خریدی آسوده و با اطمینان خاطر را تجربه نمایند.

فروش حوله دستی

نحوه تثبیت رنگ حوله ها

اگر دوست دارید که حوله های مصرفیتان همچنان براق و رنگین باقی بمانند در شستشوی حوله ها برای اولین بار مقداری سرکه به همراه ماده شوینده با کار ببرید و مطابق دستور ثبت شده بر روی اتیکت ها حوله را بشویید.
حوله ها در انواع مختلف و کیفیت های مختلف نحوه شستشو متفاوتی دارند پس هر حوله را مطابق با دستور العمل تولید کننده شسته و خشک نمایید. استفاده از نرم کننده های جامد و مایع در هنگام شستشو حوله را فراموش نکنیذ.

فروش حوله دستی

تولید حوله دستی در انواع طرح ها

نوعی از حوله ها که بسیار تولید می گردند و مصرف آن ها از سایر حوله ها بیشتر می باشد حوله های دستی بوده است که به طور انبوهی این محصول تولید می گردد. تولید حوله دستی در شهر تبریز تنها توسط مجموعه زرین ساپ صورت می گیرد.

فروش حوله دستی

این نوع از حوله ها را حتی در طرح های انتخابی می توانید ثبت سفارش نمایید تا برایتان در اسرع وقت تولید نماییم. این نوع از حوله ها تولیدات بسیار راحت و سریعی دارند زیرا ابعاد کوچکتری نسبت به سایر حوله ها دارند.

فروش حوله دستی

خرید حوله دستی میکروفایبر

اندازه ی حوله های دستی میکروفایبر ۰/۰۱ اندازه موی انسان می باشد و با استفاده از یک فرآیند تکنولوژیکی تولید می شوند. حوله های میکروفایبر حتی از حوله های ابریشمی بهتر و سبک تر هستند. یکی دیگر از ویژگی های مثبت حوله های میکروفایبر جذب بالای آن ها می باشد همچنین از نرمی و لطافت بی نظیری برخوردار می باشند. تنها نکته منفی این حوله ها قیمت نسبت بالای آن ها می باشد که کمی از سایر حوله ها متفاوت ساخته است.

فروش حوله دستی

قیمت حوله دستی ارزان

حوله های دستی در بسیاری از مدل ها موجود می باشند که هر یک از سطح قیمتی متغیری برخوردار می باشند. قیمت حوله دستی ارزان موجب شده تا فروش این محصول چند برابر گردد و متقاضیان زیادی را نسیت به خود جذب کرده است. با مراجعه و عضویت در کانال تلگرامی مجموعه ما می توانید محصولات موجود همراه با لیست قیمت را مشاهده نمایید.

برچسب گذاری شده : / / / / /
ارتباط با ما