• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش حوله های دستی فانتزی ایران

فروش حوله های دستی

فروش حوله های دستی در مرکز پخش عمده در ایران تمام فعالیت های خود را با هدف دریافت رضایت مشتریان برنامه ریزی کرده است و در تلاش است تا با عرضه محصولات با بالاترین کیفیت و مناسب ترین شرایط قیمتی، رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کرده و خریداران را به خرید از برند های داخلی و حمایت از تولید کنندگان ایرانی تشویق می کند.

فروش حوله دستی سه بعدی

فروش حوله دستی سه بعدی

انواع حوله دستی جدید در بازارهای فروش سراسر ایران عرضه می شوند و مشتریان برای خرید انواع محصول با محدودیت رو به رو نمی باشند و تنها با اتصال به اینترنت میتواند سفارش خود را به ثبت رسانیده و در کمترین زمان با بهترین قیمت تحویل بگیرند. فروش حوله های دستی از طریق مدیریت فروش گروه تولیدی زرین ساپ در دفتر مرکزی انجام می گیرد.

تولید حوله در ایران

تولید حوله در ایران

تولید کنندگان داخلی چندی است با هدف دریافت رضایت مشتریان و همچنین حضور در بازارهای صادراتی، شرایط تولید، طراحی، بسته بندی و فروش خود را تا حدود زیادی ارتقا بخشیده اند لذا در این زمینه از بهترین و مجرب ترین گروه طراحی، تجهیزات و ماشین آلات استفاده می کنند و بهترین متریال اولیه را در خطوط تولید به کار می گیرند و محصولات پس از خروج از خطوط تولید وارد مرحله کنترل کیفیت شده و سپس بدون دخالت دسته و کاملا استاندارد بسته بندی شده و با بهترین شرایط وارد پروسه ی فروش خواهند شد.

قیمت حوله دستی ارزان

قیمت حوله دستی ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ با قیمت گذاری بر روی حوله های دستی تولید شده و در نظر گرفتن انواع توان مالی مشتریان در تلاش است تا حوله های دستی تولیدی خود را با قیمت ارزان به خط تولید برساند و یکی از صاحبنامترین کارخانه جات تولیدی حوله دستی در ایران شناخته شود.

فروش حوله دستی به صورت عمده

فروش حوله دستی به صورت عمده

کارخانه تولیدی زرین ساپ با فروش حوله دستی به صورت عمده در تلاش است تا با استفاده از دانش کارشناسان و نیروهای متخصص و پرتلاش حاضر در بخش اجرائی کارخانه و همچنین کادر متخصص عاملین پخش در سراسر کشور،انواع حوله های دستی را به صورت عمده در داخل و حتی در خارج از کشور پخش نماید و با بالاترین میزان فروش حوله های دستی مواجه شود.

خرید حوله دستی عروسکی

خرید حوله دستی عروسکی

حوله دستی عروسکی ، یکی از فانتزی ترین وسایل جدید خانه ای است که نظر همه را به خود جلب می کند . حوله دستی عروسکی به همراه چوب لباسی مخصوص است که در آشپزخانه ، حمام و دستشویی نصب می شود و محیط منزل را زیباتر و شیک تر مینماید . این محصول به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ به صورت سفارشی تولید می شود.

فروش حوله های دستی برق لامع

فروش حوله های دستی برق لامع

حوله دستی برق لامع در اندازه‌ی بسیار کوچک تولید شده و برای استفاده در باشگاه، آرایشگاه، آشپزخانه و … طراحی شده است. وزن بسیار کمی دارد و به راحتی درون کیف ورزشی یا کشو‌های آشپزخانه جای می‌گیرد. در دو طرف این حوله پرزهایی دیده می‌شود که علاوه بر نرمی و لطافت مطلوب، قدرت جذب آب را در آن بالا می‌برد. الیاف این مدل، پنبه‌ای است و دوام و استحکام بسیار خوبی دارد.

انواع حوله دستی

انواع حوله دستی

حوله های دستی در انواع مختلفی از قبیل :

  • حوله دستی آشپزخانه
  • حوله دستی هتلی
  • حوله دستی تبلیغاتی
  • حوله دستی دستشویی
  • حوله دستی عروس
  • و غیره…

تهیه و تولید و به بازار عرضه می گردند.

طراحی حوله دستی جدید

طراحی حوله دستی جدید

حوله های دستی به عنوان یکی از پرتقاضا ترین انواع حوله می باشند که برای تمامی سنین مورد استفاده قرار می گیرند و ممکن است حتی چندین بار در روز نیز استفاده شوند لذا تاثیر زیادی بر سلامت، تمیزی و بهداشت پوست فرد خواهند گذاشت و باید دقت زیادی در انتخاب بهترین کیفیت را داشت.
برند های متعهد ایرانی که این روزها موفق شده اند که با کشورهای زیادی وارد تعامل شده و محصولات خود را در بازارهای صادراتی عرضه کنند، در طراحی و تولید حوله های دستی از به روز ترین استاندارد ها و دانش روز دنیا بهره می گیرند.
حوله دستی جدید ایرانی صد در صد ضد حساسیت بوده و انواع پوست سازگاری دارد و برای تمامی سنین( نوزادان، کودکان، بزرگسالان) به شکل کاملا اختصاصی تولید می شوند و با بهترین کیفیت وارد بازارهای فروش خواهند شد.بر این اساس فروش حوله های دستی از بازار گرم و فعالی برخوردار است.

 

عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت حوله

عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت حوله

قیمت حوله دستی با توجه به موارد گفته شده در زیر تعیین و مشخص می شود:

  • نوع حوله دستی
  • میزان خرید حوله دستی
  • درجه کیفیت حوله دستی
  • جنس حوله دستی
  • اندازه حوله دستی
  • و

 

 

برچسب گذاری شده : / /
ارتباط با ما