• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش حوله هتلی ارزان قیمت

قیمت فروش ست حوله هتلی

فروش حوله هتلی ارزان قیمت در گروه تولیدی زرین ساپ انجام می گیرد .حوله های هتلی با توجه به اینکه بیشترین مصرف را در هتلها دارند، پس دائما در معرض خرید و فروش عمده هستند. زرین ساپ همواره در تلاش است تا محصولات حوله ای خود را اعم از حوله مخصوص هتل ها را با کیفیتی عالی روانه بازار جهانی نماید.

فروش حوله هتلی ارزان

فروش حوله هتلی ارزان

 

امروزه بیشتر شاهد این موضوع هستیم که حوله در بازار های ایرانی با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. قیمت ها بر اساس سطح کیفی محصولات و نرمی و لطافت شان تعیین می گردد. هر چه حوله نرم تر باشد از درجه کیفی بالاتری برخوردار است و در نتیجه  قیمت آن ها گران تر خواهد شد. البته لازم به ذکر است که اندازه حوله در تعیین قیمت خرید حوله هتلی تاثیر گذار می باشد و حوله های بزرگ تر گران تر هستند.

قیمت خرید حوله هتلی

قیمت خرید حوله هتلی

 

در این سایت شما می توانید با کسب اطلاعاتی در مورد محصول مورد نظر خود اقدام به سفارش آن نمایید.این کار با استفاده از تماس با کارشناس مجموعه انجام می شود.پس از ثبت سفارشات محصول در کمترین زمان ممکن به دست مشتری خواهد رسید.حوله هتلی ارزان قیمت در انواع بافت ها و امکان بافت لوگو هتل بر روی حوله موجود است.اگر می خواهید از این تبلیغات پر بازده استفاده کنید با کارشناس مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت به روز حوله هتلی

قیمت به روز حوله هتلی

 

کارخانه تولیدی زرین ساپ با فراهم کردن انواع روش های ارتباطی با کارشناسان زبده در بخش فروش حوله هتلی ، آماده ارائه خدمات مشاوره فروش برای تمامی مشتریان میباشد. همچنین انواع مختلف کانالهای اجتماعی از قبیل تلگرام و اینیستاگرام و واتساپ را ایجاد نموده تا با عضویت و فعالیت در آنها از قیمت به روز حوله های هتلی آگاه شوید.

با توجه به اینکه حوله های تولید شده از درب کارخانه برای خریدار ارسال می شوند لذا هزینه های مربوط به واسطه گر ها حذف می گردد .این کاهش هزینه موجب می شود که با خرید به صورت عمده شاهد ریزش قیمت قابل توجهی باشید.

 

خرید حوله هتلی به صورت عمده

خرید حوله هتلی به صورت عمده

 

فروش حوله هتلی فقط به صورت عمده صورت می پذیرد. این نوع از حوله ها به صورت آماده در بازار موجود نیستند و پس از سفارش تولید می شوند. جهت خرید انواع حوله هتلی به صورت عمده در بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم برای شما خریدار گرامی جهت انجام بهترین خرید را داشته باشند.

حوله یکبار مصرف هتلی

حوله سفید هتلی

اولین علت استفاده از حوله یکبار مصرف هتلی ، پایین بودن هزینه تهیه اولیه آن است. پس از آن در درجه دوم هزینه های جاری همچون آب و نگه داری را کمتر میکند، البته لازم به ذکر است حوله های یکبار مصرف خود هزینه زیادی را خواهند داشت ولی این هزینه ها کمتر از هزینه های حوله معمولی میباشد، چه از نظر هزینه نگه داری و یا تعویض چه از نظر هزینه شست و شو.

 

 

ویژگی حوله مناسب هتلها

 

ویژگی حوله مناسب هتلها

از نکته نظرات مهمی که باید یادآور شد، ویژگیهای  حوله مناسب هتل ها می باشد.متقاضیان خرید گاهی بدون هیچ درک و بررسی لازمی اقدام به تهیه محصولاتی می کنند که هیچ ارزش و اعتباری از لحاظ کیفیت ندارند واین مقوله نتایجی که برای فرد نشان می دهد، به نوعی سبب دلسردی آنان ازخرید هایشان می شود. اما گروه تولیدی زرین ساپ با فروش حوله هتلی با درجه کیفی بالا این اطمینان را به شما می دهد تا با صرف کمترین هزینه و بودجه مالی محصولات حوله ای تولید شده توسط کارخانه زرین ساپ را تقدیم حضورتان نماید.

 

انواع حوله ارزان برای هتل

انواع حوله ارزان برای هتل

نمونه ای دیگر از محصولات هتلی حوله ها هستند که نیاز شان به اندازه شامپو و خمیر دندان ها احساس می شود. حوله ها با توجه به شرکت سازنده ای که دارند در نمونه های متفاوت هستند که هر کدام در درجه کیفی خاصی می باشند. حوله ها از نظر لطافت و نرمی مورد بررسی قرار می گیرند و هر چه حوله نرم تر باشد سطح کیفی شان بالا تر می رود که در قیمت ها تاثیر می گذارد. انواع حوله ارزان برای هتل را بیان می کنیم تا با آن ها آشنا شوید:

  • حوله هتلی پنبه ای
  • حوله هتلی ساده
  • حوله هتلی تن پوش
  • حوله هتلی طرح دار
  • حوله هتلی لطیف

 

 

برچسب گذاری شده :
ارتباط با ما