• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش حوله پالتویی زرین ساپ با قیمت ارزان 

ست حوله پالتویی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ آمادگی خود را جهت انعقاد قرارداد تولید و فروش حوله پالتویی در انواع زنانه ، مردانه، بچه گانه و در طرح  ها و رنگ های متنوع و متناسب با انواع سایز بندی ها برای خریداران عمده اعلام می دارد.

مرکز فروش حوله پالتویی

مرکز فروش حوله پالتویی

بعد از گرفتن یک دوش آب گرم و رفع خستگی ناشی از انجام فعالیت های روزمرگی زندگی هیچ چیز بهتر از داشتن یک حوله پالتویی یا همان حوله تنپوش مناسب جهت خشک کردن بدن و جذب رطوبت پوستمان نیست. در دنیای امروزه شما می توانید با کمی گشت و گذار در بازار داخلی کشورمان با انواع مختلفی از حوله های پالتویی در رنگ ها و طرح های گوناگونی مواجه شوید که ما در این مقاله قصد داریم جهت کمک به شما عزیزان به ارائه یکسری از نکات مهم در خصوص خرید حوله پالتویی راهنمایی های لازمه را به عمل آوریم.

 

مرکز فروش حوله پالتویی

فروش حوله پالتویی زرین ساپ

فروش حوله پالتویی زرین ساپ با قیمت ارزان

قیمت حوله پالتویی با توجه به نوسانات شدید اقتصادی قابل ذکر نمی باشد ولی  لازم است این نکته را یاد آور شویم که این گروه تولیدی همواره سعی بر این موضوع داشته که انواع توان های مالی خریداران را پشتیبانی نماید که البته شما باید با توجه به میزان بودجه خود و کیفیت محصولی که قصد خرید آن را کرده اید، اقدام به پرداخت پول کنید و یک خرید هوشمندانه و رضایت بخش را برای خود رقم بزنید.

 

فروش حوله پالتویی زرین ساپ با قیمت ارزان

مرکز فروش حوله پالتویی زنانه

مرکز فروش حوله پالتویی زنانه

 

حوله های پالتویی زنانه ای که گروه تولیدی  زرین ساپ اقدام به تولید و فروش عمده آنها می نماید از جمله لوازم بهداشتی برای هر فرد محسوب می‌شود. استفاده از حوله‌های پالتویی از آن جهت اهمیت دارد که به‌خوبی رطوبت پوست را جذب کرده و به بهداشت و سلامت پوست کمک می‌کند.

حوله پالتویی زنانه در طیف وسیعی از رنگ‌ها عرضه‌شده که متناسب با سلیقه خود می‌توانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. این حوله یک تکه بوده و در زمره حوله‌های سایز بزرگ قرار می‌گیرد. جنس حوله پالتویی زنانه زرین ساپ مانند سایر حوله های تن پوش دیگر از نوع پنبه ۱۰۰% میباشد.

مرکز فروش حوله پالتویی زنانه

 

فروش حوله پالتویی طرح دار

فروش حوله پالتویی طرح دار

این گروه از حوله های پالتویی در طرح های چاپی به خط تولید رسیده است و  اغلب توسط بانوان مورد استفاده قرار می گیرد. طرح این محصول حوله ی چاپی بوده که بر روی حوله طرح زیبای گل چاپ زده شده است و نباید در شستشوی حوله از شوینده های آنزیم دار استفاده شود و شستشو طبق دستورالعمل برو روی کارت شستشو انجام شود

 

فروش حوله پالتویی طرح دار

 

فروش حوله پالتویی سایز برزگ

فروش حوله پالتویی سایز برزگ

با توجه به نامگذاری این نوع از حوله ها سایز این محصول در ابعاد free size بوده و قابل استفاده برای تمام پیکربندی ها می باشد و اغلب برای تمامی افراد با هر قد و وزنی مناسب است.این نوع از حوله های پالتویی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و فروش آنها می نماید هم توسط بانوان و هم توسط آقایان مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش حوله پالتویی سایز برزگ

فروش حوله پالتویی بچه گانه

فروش حوله پالتویی بچه گانه

این نوع از حوله پالتویی که دارای طرح های چاپی شخصیت های کارتونی و کودکانه بوده که موجب برانگیختن حس شادی و خرسندی کودک می شود و یا ساده و بدون طرح بوده  با با توجه به این که از الیاف پنبه در این حوله استفاده شده برخلاف اکثر الیاف مصنوعی موجب حساسیت پوستی نمی‌شود و نرمی و لطافت زیادتری را نیز در تماس با بدن احساس خواهید کرد

 

نحوه شست و شوی حوله پالتویی

نحوه شست و شوی حوله پالتویی

به دلیل مرغوبیت بالای نخ حوله ی فوق در رنگرزی این محصول از نرم کننده های شیمیایی (که باعث کاهش جذب آب شده)استفاده نشده و نرمیت حوله مربوط به ذات نخ حوله بوده که این مساله باعث شده است جذب آب حوله بالا رفته و علاوه بر آن پس از شستشو های مکرر نرمیت حوله حفظ شود.

 

حوله پالتویی ارزان

حوله پالتویی ارزان

می توان از حوله پالتویی ارزان و با کیفیت مجموعه تولید کننده زرین ساپ نهایت بهره را برد . امکان ثبت سفارش این محصول به صورت عمده و با تعداد بالا وجود دارد و توجه داشته باشید که خرید عمده هر محصولی همواره سود بالایی را به همراه دارد . شرایط متنوع خرید از مجموعه زرین ساپ موجب گشته است که مشتریان با تمایل بالایی این مجموعه تولیدی را برای خرید انتخاب نمایند . در حین خرید عمده می توانید طرح ها و رنگ های مختلفی از محصولاتی همچون حوله پالتویی را سفارش دهید .

 

قیمت حوله پالتویی عمده

قیمت حوله پالتویی عمده

از قیمت حوله پالتویی در مجموعه های مختلف بازاری شگفت زده خواهید شد . این قیمت ها به قدری بالا هستند که خرید عمده این چنین محصولاتی به هیچ عنوان صرفه جویانه نیست . به همین دلیل امروزه پیشنهاد می شود که جهت خرید عمده حوله پالتویی به مجموعه های تولید کننده ای نظیر زرین ساپ مراجعه نمایید .با استعلام قیمت حوله پالتویی برند زرین ساپ نسبت به خرید راغب تر خواهید شد . تمام مشتریان از خرید عمده و فروش این قبیل محصولات خدمت مصرف کنندگان توانسته اند به سود بالایی دست یابند .

 

 

 

تولید حوله پالتویی

تولید حوله پالتویی

دلیل تولید تیراژ بالایی از حوله پالتویی در مجموعه تولید کننده زرین ساپ سفارشات مشتریان متعددی از شهر ها  و کشور های مختلف دنیا می باشد . مواد اولیه و متریال مطابق با نظر کارشناسان زرین ساپ انتخاب می شود و با تلاش جمعی کارکنان مجموعه زرین ساپ مراحل تولید این قبیل محصولات سپری می شود . بر چهارچوب دقیقی در مجموعه زرین ساپ برای تولید انواع حوله ها تکیه می شود و می توان عامل اصلی تفاوت محصولات برند زرین ساپ با سایر برند های ایرانی را این چنین هماهنگی و قدرت در زمان تولید محصولات استنباط کرد .

ویژگی های حوله پالتویی

ویژگی های حوله پالتویی

اینکه حوله تنپوش شما فاقد جیب باشد و یا اینکه دارای یک یا دو عدد جیب بر روی قسمت جلویی خود باشد، یک مسئله کاملا سلیقه ای می باشد که هر کسی می تواند با توجه به نظر شخصی خودش در این خصوص اقدام نماید.انتخاب رنگ یک حوله پالتویی نیز کاملا بسته به نظر و سلیقه شما خریداران عزیز دارد. با این حال توصیه می کنیم به هنگام انتخاب رنگ حوله های تنپوش حتما به سن و جنسیت خود و یا فردی که قصد خرید حوله را برای او کرده اید،توجه ویژه ای داشته باشید و یک رنگ مناسب را برایش در نظر بگیرید.

برچسب گذاری شده : / / / / / / / / / / /
ارتباط با ما