• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش مستقیم حوله متری درجه یک

حوله جزء یکی از الیاف جذب کننده مایعات است که برای خشک کردن و پاک کردن استفاده می شود. این محصول یکی از پر مصرف ترین اقلام ضروری است که معمولاً  به طور متوسط سه الی چهار بار در روز از آن استفاده می شود. حوله جزء یکی از پر مصرف ترین لوازم بهداشتی  در همه جای دنیا است. جهت فروش مستقیم حوله متری درجه یک حوله ها در ابعاد مختلف و بنا به نیازهای مختلف تولید می شود.

فروش مستقیم حوله متری درجه یک

موارد استفاده از حوله متری درجه یک

موارد استفاده از حوله متری درجه یک اما زمانی که نوبت به موارد استفاده از این محصول درجه یک می رسد باید گفت جنس و کیفیت حوله باید مرغوب باشد. حوله متری با کیفیت باید دارای پرز  باشد تا بتواند به راحتی آب را جذب کند. حوله  برای استفاده از حمام، دست و صورت، کلاه سر و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود. چنان چه با دست شسته می شود از آب ولرم باید استفاده شود و چنان چه با ماشین لباس شویی استفاده می شود در حالت پنبه ای گذاشته شود و از نرم کننده و یا مایع لباس استفاده شود.

  1. جنس آن سازگار با محیط زیست باشد.
  2. جاذب
  3. با دوام
  4. چنانچه برای افرادی که حساسیت پوستی دارند باید نرم باشد.
  5. دوام بالایی داشته باشد.
  6. رطوبت را جذب کند.
  7. و ظاهر خود را به خوبی حفظ کند.
  8. و از الیاف طبیعی بافته شده باشه.
  9. و مطابق با شرایط اقلیمی آب و هوایی ایران می باشد.

نرخ حوله متری متفاوت است و چنان چه جنس آن از مواد اولیه درجه یک با قیمت متناسب و بسته بندی متنوع و بهداشتی باشد می توان حوله متری را به کشورهای دیگر صادر کرد.

نرخ حوله متری درجه یک

نرخ حوله متری درجه یک افراد بسیاری در تولید و بافت حوله های متری در کارخانه ها و تولیدی ها مشغول به کار هستند. و سعی می کنند آن ها را با طراحی ها ی شیک و شاد و جنسهای متنوع تولید و به بازار ارائه دهند. تولید کنندگان حوله متری را در متراژهای مختلف در رنگ ها و مدل های متنوع تولید می کنند. فروش مستقیم حوله متری به چند صورت است. و می توان آن را با بهترین نرخ حوله متری درجه یک به صورت کلی و یا جزیی خریداری نمود.

قیمت این محصول در اندازه و مقدار خرید متنوع است. در صورت خرید به صورت کلی می توان با مراجعه مستقیم به تولید کننده بی واسطه و با نازلترین قیمت آن را جهت مصارف هتل ها، و بسیاری از جاهای دیگر و یا صادرات خریداری نمود. همچنین می توان به صورت آن لاین و دسترسی به سایت های مربوطه مدل، رنگ و متراژ حوله را انتخاب کرد و به صورت اینترنتی خریداری نمود. و آن را با بسته بندی های متنوع دریافت نمایند طول عمر یک حوله برای استفاده معمولاً پنج تا ده سال می باشد.

برچسب گذاری شده : / /
ارتباط با ما