• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش ویژه انواع حوله قدی گلریس

آیا حوله قدی همان همان پالتویی است؟ حوله قدی شرکت گلریس میتواند پیشنهاد خوبی باشد؟ اندازه قد انواع حوله های قدی گلریس چگونه است؟ فروش ویژه و منحصر به فرد انواع حوله قدی شرکت گلریس، از هم اکنون در سایت آغاز گردیده.
برخی از افراد طبق همان صحبتهای عامیانه به انواع حوله های پالتویی، نامهای متفاوت و مختلفی را نسبت میدهند که حوله قدی یکی از آنهاست. در واقع حوله قدی همان حوله پالتویی می باشد، فقط با نامی دیگر! حوله قدی، همانگونه که از نامش نیز برمی آید باید به نوعی طراحی شده باشد که به اندازه قد و وزن هر فرد سازگاری داشته باشد. مثلا برای شخصی که از اندامی نسبتا پر برخوردار است باید از سایزهای بزرگتر حوله قدی بهره برد که کل بدن را به خوبی پوشش داده و از طرفی اندازه سایز آن فرد باشد. همین طور است برای شخصی که باریک اندام و قد بلند هست. بهترین اندازه قد برای این دسته از حوله های قدی بین ۱۰۰ الی ۱۳۰ است.

حوله قدی

عرضه حوله قدی شرکت گلریس

انواع حوله های قدی تحت عنوان نامهای مختلف و شرکتهای گوناگون به بازار عرضه میگردد، شرکت خوب و نام آشنای گلریس نیز یکی از این برندهای محبوب می باشد که به نوعی امتحان خود را از سر گذرانیده. حوله قدی گلریس، از مرغوبیت عالی و درجه یک برخوردار هستند که خوشبختانه استقبال گسترده از سوی خریداران محترم را نیز در پی داشته.

برچسب گذاری شده : / / / /
ارتباط با ما