• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قطب تولید حوله هتلی زرین ساپ

حوله هتلی تبلیغاتی

مرکز تولید حوله هتلی زرین ساپ آماده ارائه خدمات تامین منسوجات هتلی با کمترین و نازلترین قیمتها می باشد امید است تا با بررسی قیمتها و مقایسه کیفیت آنها با سایر حوله های تولیدی، انتخابی ممتاز را داشته باشید.

 

حوله هتلی ارزان

حوله هتلی ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز تولید حوله هتلی با کیفیتی غیر قابل وصف، توانایی تامین نیاز های بهداشتی هتل داران را دارا می باشد . معمولا بسیاری ار افراد پس از طی مسیر های طولانی در مسافرت ها و اقامت گزیدن در هتل یا مراکز اقامتی دیگر در اولین فرصت جهت استحمام اقدام می نمایند. در این مواقع محصولات هتلی بهداشتی و شوینده توسط مصرف کنندگان مورد استفاده قرار می گیرد.حوله هتلی یکی از این محصولات می باشد. استفاده از حوله هتلی به جهت خشک نمودن و آب گیری از سر و بدن می باشد که مهم ترین موضوع در این رابطه جنس حوله است.

قطب تولید حوله هتلی

قطب تولید حوله هتلی

در کنار تولید سایر محصولات حوله , این شرکت را بر آن داشته تا با تولید حوله هتلی با کیفیت (حوله های سفید واز جنس پنبه خالص) و در عین حال نرم و لطیف مخصوص استفاده در هتلها و مراکز اقامتی را در طرحها و سایزهای مختلف خدماتی درخور شآن مهمانان هتل ها را ارائه دهد. این حوله ها به علت دارا بودن کیفیت بالا حتی قابلیت صادرشدن  به کشورهای دیگر جهت استفاده در هتل ها را نیز دارا می باشد.

تولید کننده حوله هتلی

تولید کننده حوله هتلی

 

حوله های هتلی از جمله لوازم ضروری هر هتلی می باشد چرا که در هتل بهداشت مساله مهمی به شمار می رود و دید مسافرین را نسبت به هتل تعیین می نماید. حوله زرین ساپ با چندین سال حضور در عرصه تولید حوله های هتلی یکی از پیشتازان این عرصه می باشد. حوله های دستی، استخری ، حمامی و تن پوش با انواع نخ های ۱۰۰% پنبه به مشتریان عزیز عرضه می گردد. حوله های هتلی با لوگوی موردنظر با بهترین کیفیت و قیمت مناسب قابل تولید هستند. به سبب اعتماد ایجاد شده و کیفیت ممتاز محصولات حوله زرین ساپ ، بسیاری از هتل های تراز اول کشور مشتریان ثابت ما هستند.

خرید آنلاین حوله هتلی

خرید آنلاین حوله هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز خرید آنلاین حوله هتلی این امکان را فراهم نموده تا با ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ به مدیریت فروش این گروه تولیدی خرید اینترنتی و آنلاین خود را انجام دهند.  انتخاب حوله مناسب برای هتل، از الویت ها شما هتل دار و مسئول مرکز اقامتی محترم می باشد. با در نظر گرفتن معیارهای خرید حوله هتلی، انتخاب راحتتر و سریع تری خواهید داشت. فراموش نکنید علاوه بر اینکه بودجه هتل‌ها در این معیارها تاثیرگذار است، نباید از دکوراسیون هتل نیز غافل شد. همچنین رضایت میهمانان هتل از جمله مواردی ست که در هنگام انتخاب حوله هتل باید به آن توجه داشت. در اینجا بیشتر به  معیارهای خرید حوله های هتلی می پردازیم.

مرکز فروش حوله هتلی

مرکز فروش حوله هتلی

ممکن است هنگامی که به حوله هتلی فکر می‌کنید، صرفا پارچه‌های قابل شست‌وشو، حوله‌های دستی و حوله‌های استاندارد حمامی به ذهنتان ب‌رسد. حوله در هتل ها، مسافرخانه ها، متل ها، خوابگاه ها و … به عنوان خدمات تکمیلی به مسافران ارائه می شود تا از این طریق سفر راحت تری برای آنان فراهم شود. بنابراین برای تهیه‌ حوله‌ های هتل باید تمام نیازهای مشتریان خود را در نظر داشته باشید تا آنها اقامتی دلپذیر و راحت را در هتل شما تجربه کنند

قیمت حوله هتلی

قیمت حوله هتلی

هتلداران باید در انتخاب حوله هتلی دقت بالایی داشته باشند زیرا وقتی حوله هتلی تمیز و شیک و نرم باشد و پرز دهی نداشته باشد و آبگیری و بوی خوبی داشته باشد نشان می‌دهد هتل از کیفیت بالاتری در خدمات نظافت و بهداشت برخوردار است و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهد.در نتیجه می توان این گونه نتیجه گیری کرد که همه موارد و ویژگی های مذکور باعث شده قیمت حوله هتلی نیز به مراتب نیز با افزایش نسبی روبه رو باشد.

انواع حوله های هتلی

انواع حوله های هتلی

 

حوله های هتلی به خاطر گسترده بودن نیازهای مسافران در هتل در انواع بسیار مختلفی از جمله: تن پوش، استخری، بزرگسال و بچه گانه، پالتویی، حمامی، روتختی، دمپایی و… تولید می شوند. قبل از خرید حوله های هتلی باید با توجه به هتل خود، در انتخاب نوع حوله دقت کنید و در نظر بگیرید کدام یک از انواع حوله با بودجه و شرایط هتلتان هم خوانی دارد. معمولا حوله حمام و حوله دستی در الویت هستند.

نحوه شست وشوی حوله هتلی

نحوه شست وشوی حوله هتلی

کمتر شسته شدن حوله‌ها باعث طولانی‌تر شدن عمر حوله می‌شود. در زیر توصیه هایی به شما جهت شست وشوی صحیح و اصولی حوله ها داده می شود:

  • حوله را قبل از استفاده با آب ولرم و سپس با آب گرم ۴۰ درجه بشوئید
  • برای حفظ لطافت، حوله را در نور مستقیم آفتاب خشک نکنید
  • در آخرین آبکشی، از مایع نرم کننده استفاده کنید

 

برچسب گذاری شده : / / / / / / /
ارتباط با ما