• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت بهترین حوله تبلیغاتی چاپی در تهران

ویژگی حوله دستی

حوله از مهم ترین و ضروری ترین لوازم برای هر فرد در هر مکان و هر شرایطی می باشد. بنابراین انجام تبلیغات روی این وسیله، می تواند یک ایده جذاب و ناب به شمار رود. 

حوله تبلیغاتی تهران، از جمله حوله های تبلیغاتی است که تنوع بسیار بالایی دارد. انواع لوگوها، آرم ها، برندها، نمادها و متن ها را می توان روی این محصول چاپ کرد. 

تنوع در طرح ها و مدل های این محصول سبب شده است که به راحتی جلب توجه کنند. برای آشنایی بیشتر با قیمت بهترین حوله تبلیغاتی چاپی در تهران، این مطلب را تا انتها دنبال نمایید. 

قیمت بهترین حوله تبلیغاتی چاپی در تهران

ویژگی های یک حوله تبلیغاتی خوب

ویژگی های یک حوله تبلیغاتی خوب ویژگی های یک حوله تبلیغاتی خوب به شرح زیر می باشد:

این هدیه تبلیغاتی می بایست از جنس مناسبی برخوردار بوده و نرمی و لطافت در هنگام استفاده از آن حس شود. زیرا می تواند اعتبار شرکت را نشان دهد. از طرفی باید از پارچه های تولید گردد که با انواع پوست ها سازگار باشد. به عبارتی یک حوله تبلیغاتی خوب باید کاربردی باشد. 

باید در تولید آن به نحوی عمل کرد که با سلایق مختلف سازگاری داشته و تنوع در طرح و رنگ آن به وضوح دیده شود. کیفیت و دوام پارچه نیز مسئله دیگری است که در این رابطه مورد توجه قرار می گیرد. 

حوله تبلیغاتی خوب، در سایزهای مختلف اعم از حوله دستی و حوله تن پوش تهیه شده و برای استفاده در استخر های شنا، سالن های ماساژ و بدنسازی، به کار می روند. 

این حوله می تواند به عنوان یک هدیه از طرف تیم های مختلف ورزشی به هواداران نیز داده شود. در تولید این حوله ها از دستگاه های پیشرفته بهره می گیرند تا محصولاتی با پرز کافی و کاملا نرم ایجاد گردد. نخ های ابریشمی و پنبه ای به عنوان مرغوب ترین نخ در آنها به کار می رود.

فروش انواع حوله تبلیغاتی سفارشی ارزان در تهران

فروش انواع حوله تبلیغاتی سفارشی ارزان در تهران فروش حوله تبلیغاتی ارزان سفارشی  در تهران، از رونق بسیار زیادی برخوردار است. این سایت نیز عرضه آنلاین آن را به صورت عمده انجام می دهد. البته باید یادآوری کرد که در فروش آنلاین هیچ محدودیت مکانی وجود ندارد و عرضه آن در سراسر کشور انجام می شود.

عدم وجود واسطه های فروش و دلالان، و همچنین اعمال تخفیفات ویژه، قیمت ها را تا حد زیادی تعدیل نموده و دچار افت زیاد می کند. 

هر چند قیمت نهایی حوله تبلیغاتی به عوامل بسیاری وابسته است. کیفت پارچه از مهمترین عواملی است که می توان نام برد. گلدوزی شدن پارچه هم هزینه بر بوده و سبب افزایش قیمت نهایی حوله می گردد. 

بالا رفتن حجم سفارشات می تواند در تغییر قیمت آنها نقش مهمی داشته باشد. 

برچسب گذاری شده : / /
ارتباط با ما