• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت بهترین ست حوله نوزادی درجه یک

حمام دادن نوزاد تازه متولد شده برای مادران جوان کمی مشکل است. از مهمترین وسایل کودک، تهیه یک ست حوله نوزادی با کیفیتی درجه یک می باشدکه از بهترین قیمت روز و کیفیتی عالی نیز برخوردار باشد.
بدن نوزاد تازه متولد شده بسیار نرم و لطیف است و به قول معروف” از برگ گل نازکتر و ظریفتر” به همین علت باید در شستشو و نظافت همه نوزادان دقت بسیاری نمود. یکی از لوازم بهداشتی مورد نیاز نوزادان انواع حوله ها هستند. بعد از شستشوی نوزاد، باید با حوله ای نرم و لطیف او را خشک نمایید که پوستش دچار خراشیدگی و سوزش نگردد. مسلما استفاده از حوله هایی که بزرگسالان استفاده میکنند برای نوزادان اصلا مناسب نیست، زیرا دارای پرزهای بلند و کمی زبرتر برای این موجودات تازه متولد شده، میباشند.

قیمت حوله نوزاد

ست حوله نوزادی شامل چه چیزهایی است؟

حوله های مخصوص نوزادی از الیاف پنبه ای بسیار نرم تشکیل شده اند که آبگیری فوق العاده ای نیز دارند. به همین علت توصیه میشود که برای نوزاد تازه متولد شده فقط از حوله های نوزادی مخصوص به خودشان، بهره ببرید.
ست حوله های نوزادی معمولا ۵ یا ۶ تکه هستند که غالبا شامل یک حوله پوشیدنی، یک حوله دورپیچ، کلاه، لیف و پیشبند می شوند.
بعداز آنکه نوزاد را از حمام خارج نمودید بهتر است از حوله دورپیچ استفاده نمایید، بدین ترتیب که نوزاد را بر روی آن گذاشته و به خشک نمودن او بپردازید. البته برخی از مادران جوان نیز ترجیح میدهند در ابتدا از حوله پوشیدنی بهره ببرند به دلیل کاربرد آسانتر که این مسئله هیچ ایرادی ندارد.
قیمت ست حوله نوزادی از طریق توزیع کنندگان عمده بسیار مناسب و عالی صورت میگیرد.

برچسب گذاری شده : / / /
ارتباط با ما