• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت تولید حوله حمامی در گروه تولیدی زرین ساپ

چاپ لوگو روی حوله

تولید حوله حمامی در گروه تولیدی زرین ساپ با توجه به دارا  بودن امکانات و تجهیزات پیشرفته کارخانه ای در عالی ترین سطح ممکن انجام می گیرد.

تولید حوله حمامی با قیمت مناسب

تولید حوله حمامی با قیمت مناسب

قیمت حوله حمامی از جمله فاکتورها و معیار های  بسیار مهم و قابل توجه در انتخاب حوله می‌باشد. بسیاری از مشتریان به دنبال خرید حوله ارزان قیمت هستند. این مشتریان علاوه بر تأکید بر خرید حوله ارزان، گوشه چشمی به کیفیت آن نیز دارند. قیمت حوله حمامی به طور کلی رابطه نزدیکی با برند تولید کننده‌ی حوله دارد.

تولید حوله حمامی با قیمت مناسب

قیمت تولید حوله حمامی در گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت تولید حوله حمامی در گروه تولیدی زرین ساپ

 

افراد بسیار چاق، و یا بسیار بلند قد معمولاً حوله‌های تن‌پوش سایز خود پیدا نمی‌کنند و یا اگر خریداری کنند بسیار تنگ و نامناسب است. در حالی که با حوله‌های حمامی به‌راحتی سایز کم‌ و زیاد می‌شود و تمام تن را با چند حرکت می‌توان خشک کرد.از آنجا که این حوله ها ارزان هستند، می‌توانید با آسودگی خاطر هرچند مدت یکبار آنها را تعویض کنید

قیمت تولید حوله حمامی در گروه تولیدی زرین ساپ

فروش حوله حمام نوزاد

فروش حوله حمام نوزاد

 

در دست داشتن حوله گرم و نرم تا حد قابل توجهی از سرماخوردگی نوزاد پس از حمام پیشگیری خواهد کرد‌. یک حوله نرم نوزاد با کیفیت می‌تواند به عنوان بهترین همراه شما در هنگام حمام کردن نوزاد در نظر گرفته شود.حوله های حمام نوزادی اغلب در قالب حوله دورپیچ و یا تن پوش تولید شده و تجربه یک استحمام راحت را برای کودک فراهم می سازد.

فروش حوله حمام نوزاد

فروش آنلاین حوله حمامی

 فروش آنلاین حوله حمامی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با تشکیل یک تیم نرم افزاری در گروه اینفورماتیک خود توانایی این امر را دارد تا با دریافت سفارشات تولید و فروش حوله حمامی از طریق برنامه کاربردی واتساپ پیامی را به مدیریت فروش این مجموعه ارسال نموده و پس از تائید و پرداخت مبلغ فاکتور ارسالی در کوتاه ترین زمان ممکن کالای حوله ای خود را دریافت نمایند.

فروش آنلاین حوله حمامی

تولید حوله حمامی در ابعاد مختلف

تولید حوله حمامی در ابعاد مختلف

 

گاهی وقت ها حین خرید حوله پالتویی  برخی از افراد یک فروشگاه خاص را انتخاب و تنها به  رنگ، جنس و طرح حوله های مختلف توجه می کنند  و حتی گاهی به دنبال ست کردن رنگ و طرح حوله ی خود با کاشی های حمام شان هستند، غافل از اینکه توجه به سایز مناسب حوله پالتویی یکی ازاساسی ترین  اصول مهم حین خرید این حوله ها می باشد که از ذهن این افراد به دور مانده است.

تولید حوله حمامی در ابعاد مختلف

تولید حوله حمامی در بهترین مارک

تولید حوله حمامی در بهترین مارک

حوله معمولاً با پنبه استاندارد تولید می گردد و اما از طرف دیگر پنبه مصری و ترک دارای طول الیاف بلندتر می باشند که به حوله ی تولید شده، طول عمر بیشتر و نرمی بهتری را می دهند، همچنین رطوبت را به بهترین نحو جذب کرده و آرامش بهتری را در هنگام مصرف تامین میکنند که از این نوع حوله ها در هتلها و سوناها بیشتر استفاده می شود.

براین اساس زمانی که می خواهید حوله ی ضخیم و لوکسی را داشته باشید، حوله های حمامی زرین ساپ می تواند گزینه ایده آلی برای خرید شما باشد، این نوع حوله ها معمولاً بعد از هر شستشو، پوش بیشتری داشته و نرم تر می‌شود.

 

تولید حوله حمامی

 تولید حوله حمامی

فارغ از این که نسبت به شیوه های تولید انواع حوله ها در مجموعه زرین ساپ توجه می شود ما شاهد بهترین شیوه های  بسته بندی و فروش انواع حوله ها در این مجموعه بزرگ هستیم . بالا رفتن سفارشات مشتریان در این مجموعه بزرگ موجب شده است که خط تولید حوله حمامی بالا تر رود این بالا رفتن حجم سفارشات موجب می شود که بهترین و جدید ترین متد ها و شیوه ها برای تولید انتخاب شود تا محصول نهایی بهترین و اعلا ترین محصول بازار باشد .

تولید حوله حمامی

قیمت حوله حمامی زرین ساپ

قیمت حوله حمامی زرین ساپ

یکی از مجموعه هایی که توانسته است با برخوردار نمودن بسیاری از مشتریان از مزایای ویژه توجه بسیاری از مخاطبان و بازاریان را جلب نماید زرین ساپ می باشد . یکی از ویژگی های اساسی و قابل توجه در محصولات زرین ساپ قیمت های ارزان و مقرون به صرفه می باشد . قیمت حوله حمامی که به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان زرین ساپ قرار می گیرد می تواند انتخاب و خرید را برای آنها آسان تر نماید چون هر فردی با مشاهده قیمت می تواند به این نتیجه برسد که چه محصولاتی را برای خرید انتخاب نماید .

 

 

 

 

فروش حوله حمامی

فروش حوله حمامی

لزوم مراجعه حضوری به بسیاری از مجموعه هایی که امروزه فعالیت دارند  حذف گشته است و با حذف گشتن مراجعه حضوری ، مشتریان بدون توجه به موقعیت مکانی خود می توانند نسبت به خرید محصولات مورد پسند خود از مجموعه مورد نظر اقدام نمایند . مجموعه تولید کننده زرین ساپ به صورت مستقیم تولیدات خود را به فروش می رساند . تمام هم وطنان از هر نقطه کشور می توانند نسبت به سفارش و خرید از این مجموعه اقدام نمایند . امروزه فروش حوله حمامی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است .

ویژگی های حوله حمامی

ویژگی های حوله حمامی

لازم است این نکته را یادآور شویم که اولین و مهمترین خاصیت حوله، آبگیری آن می باشد و باید بتواند بسرعت و به خوبی تن را خشک نماید، دومین خاصیت مهم حوله این است که باید در ارتباط با پوست شما نرم و لطیف و راحت باشد، سومین موضوع وزن حوله حمامی است که عده ای حوله های کلفت و سنگین را دوست دارند و عده ای دیگر، حوله های سبک که البته امروزه افراد بطور معمول دنبال حوله ی سبک و در عین حال آبگیر می باشند و چهارمین موضوع الگوی دوخت و طرح و رنگ حوله می باشد که کاملاً سلیقه ای است.

 

حوله حمامی نانو آنتی باکتریال

حوله حمامی نانو آنتی باکتریال

تمامی مردم برای حمام، فعالیت‌های ورزشی یا عادی روزانه زندگی نیاز به خشک کردن بدن خود دارند. از طرف دیگر حوله‌های معمولی در طول فعالیت‌های معمول در مواجه با رطوبت، تجمع عرق بدن و بالطبع عوارض ناشی از رشد و تکثیر و فعالیت انواع میکروارگانیسم‌ها می شوند. از این رو وجود خواص ضدباکتریایی در حوله می‌تواند تا حدودی از انتقال و گسترش بیماری و آلودگی‌ها جلوگیری به عمل آورد.

 

برچسب گذاری شده : / / / / / / / /
ارتباط با ما