• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت تولید حوله دستی در مجموعه زرین ساپ

نحوه شست و شوی حوله

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز ممتاز تولید حوله دستی با تکیه بر استعداد و توانمندی کارکنان فعال و بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و الیاف درجه یک به تهیه و تامین حوله دستی به صورت عمده و با تنوع بسیار در دوخت و رنگ می پردازد و کیفیت بالای حوله های دستی امکان رقابت با برند های خارجی را فراهم کرده است.

 

قیمت حوله دستی در بازار

قیمت حوله دستی در بازار

هنگامی که اقدام به خرید حوله دستی می نمایید شما با قیمت های بسیار متفاوتی در بازار مواجه می شوید که بیشتر سبب سردرگم شدن در امر خرید می شود و قیمت حوله دستی در بازار به مراتب بیشتر از قیمت ارائه شده توسط تولید کنندگان باسابقه ای همچون زرین ساپ می باشد چون خرید اززرین ساپ  بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده  می باشد که این سبب مناسب بودن قیمت محصول می شود.

 

قیمت تولید حوله دستی در مجموعه زرین ساپ

تولید حوله دستی

یکی از فرصت های استثنایی که امروزه برای خریداران گرامی در عرصه خرید و فروش محصولات ایجاد شده است پخش انواع حوله ها مخصوصا حوله دستی به صورت عمده و به طور مستقیم از خود تولید کننده با تجربه ای همچون زرین ساپ شده است که امکان سود بیشتر برای فروشنده و خریدار را فراهم می کند.

 

 

 

 

 

قیمت حوله دستی کوچک

قیمت حوله دستی کوچک

یکی از مورد پسند ترین محصولات  تولید شده  در زرین ساپ حوله دستی کوچک می باشد که برای استفاده در آشپزخانه ها باشگاه های ورزشی و سالن های زیبایی طراحی شده اند . این حوله های دستی به دلیل سایز بسیار کوچکی که دارند سبک هستند و به راحتی در کیف و کشو ها جای می گیرند و معمولا به دلیل الیاف پنبه ای که دارند دارای قدرت جذب بالاتری نسبت به سایر حوله ها هستند.

 

تولید حوله دستی کوچک ارزان

تولید حوله دستی کوچک ارزان

حوله های دستی کوچک تولید شده در زرین ساپ بهره گرفته شده از الیاف پنبه ای درجه یک می باشد که استحام و دوام بالایی دارند و پس از شستشو دچار تغییر رنگ و پرزدهی نمی شوند با توجه به  این نکات مثبت  حوله های دستی کوچک با قیمت ارزان تری نسبت به بازار به فروش می رسند که  باعث محبوبیت چند برابری زرین ساپ در بین خریداران شده است که با یک بار خرید متوجه این موضوع می شوید.

 

 

 

 

حوله دستی هتلی

حوله دستی هتلی

یکی از انواع حوله هایی که در هتل ها به عنوان خدمات برای مسافران ارائه می شود حوله های دستی می باشد این حوله ها اغلب به رنگ سفید و در ابعاد ۴۰*۸۰و۴۰*۷۰ سانتی متری تولید می شوند و بیشتر برای خشک کردن دست و صورت کاربرد دارند زرین ساپ تولید کننده معتبر و با کیفیت در کشور می باشد که به تولید حوله های دستی هتلی با قیمت بسیار مناسب می پردازد که هتلداران عزیز می توانند از طریق سایت  به خرید حوله دستی هتلی با تعداد بالا و قیمت مقرون به صرفه  اقدام نمایند.

 

حوله دستی نازک

حوله دستی نازک

تولیدی های سراسر کشور حوله های دستی نازک و ضخیم با جنس های متعددی تولید کنند .حوله دستی نازک تولید شده توسط شرکت زرین ساپ از بهترین الیافت بهره گرفته شده است که برخلاف نازک بودن قدرت جذب بالایی دارند و پس از شستشو به سرعت خشک می شوند که این ویژگی سبب محبوبیت در بین مصرف کنندگان می شود.

 

 

 

 

برچسب گذاری شده : / / / / / / / / / / /
ارتباط با ما