• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت حوله تبلیغاتی زرین ساپ در بازار مشهد

فروش حوله تبلیغاتی

قیمت حوله تبلیغاتی در بازار تهران یا مشهد و سایر شهرها چه تفاوتی می تواند داشته باشد؟ آیا میزان تولید هر شهر یا قدرت اقتصادی آنها در تعیین نرخ محصول اثرگذار می باشد؟ باید خاطر نشان کرد قیمت حوله تبلیغاتی در درجه اول اولویت می باشد.

تهران در اقتصاد ایران اهمیت و جایگاه بسیار ویژه ای دارد. این شهر، پایتخت ایران است و به سبب مرکزیت آن حتی به لحاظ جغرافیایی، بازار تقریبا تمامی محصولات را به سمت خود کشانده است.

کار به جایی رسیده که تمامی شرکتها در هر جای ایران، برای اینکه خود را بزرگتر و قابل دسترس تر نشان دهند، یقینا دفتری در تهران برای خود دست و پا می کنند. اما در صنعت حوله امتیاز و برتری فقط از آن تهران نیست. شهرهای دیگری هم توانایی تولید و عرضه را دارند که منجر به رقابت شدید آنها با پایتخت می شود؛ مخصوصا در تولید و عرضه حوله های تبلیغاتی که نیازمند ارتباط مستقیم خریدار با کارخانجات است.

حوله تبلیغاتی مشهد

شهر مشهد یکی از قطبهای تولید حوله در ایران می باشد که توانسته شمال شرق و شرق ایران را با محصولات خود تحت پوشش قرار دهد. همچنین کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز برای کاهش هزینه های جانبی حمل و نقل، خرید خود را بیشتر از این منطقه انجام می دهند. قیمت حوله تبلیغاتی با توجه به اینکه میزان تیراژ آن بالا می باشد مهم است.

تولیدکنندگان مشهد نیز برای افزایش دسترس پذیری خود، حفظ ارتباط با مشتریان را از طریق راه اندازی دفتر مرکزی در تهران انجام می دهند؛ اما طبیعی است که به سبب سفارشات عمده و کلان، اکثر خریدها منتهی به خود کارخانجات می شود.

قیمت حوله تبلیغاتی

حوله تبلیغاتی تبریز

شهر تبریز نیز از جمله شهرهای پرقدرت در صنعت نساجی می باشد. حوله هایی که در این منطقه تولید و عرضه می شوند، هم از لحاظ کیفیت و هم تنوع رنگبندی و طیف مدل، بسیار عالی و ایده آل هستند. شرکت هایی که در این منطقه فعالیت دارند، بیشتر از سایر شهرها می باشند و حتی تهران نیز اکثر تامین های خود را از تبریز انجام می دهد. از این رو روی قدرت اقتصادی تبریز در صنعت حوله بافی می توان حساب ویژه ای باز کرد؛ کما اینکه امروزه اکثر مشتریان صادراتی نیز مستقیما از این شهر اقدام به خرید می کنند.

قیمت حوله تبلیغاتی

قیمت حوله تبلیغاتی ارزان

یکی از شرکت هایی که در تبریز مشغول فعالیت در حوزه حوله تبلیغاتی می باشد، شرکت زرین ساپ است. این شرکت توانسته آمار فروش خود را هم در بازار داخل و هم صادرات به نهایت رشد برساند. آماری که از سال ۹۶ زرین ساپ به دست آمده، نشان می دهد که رفته رفته قدمهای مثبت این شرکت را در عرصه صادرات خواهیم دید. بیشتر حوله های تبلیغاتی سفارش شده از سمت کشورهای عربی و سمت غرب ایران بوده است؛ چراکه هم قیمت مناسبتری برای آنها عرضه می شود و هم تنوع طرح و کیفیت تکمیل است و دست خریدار را در انتخاب کاملا باز می گذارد.

قیمت حوله تبلیغاتی
منبع: حوله زرین ساپ

برچسب گذاری شده : /
ارتباط با ما