• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت حوله تن پوش مردانه جدید

آقایان دوست دارند بعد از یک دوش آب گرم دلچسب، از یک حوله پالتویی مناسب برای خشک کردن بدن خود استفاده نمایند. حوله تن پوش مردانه با قیمت عالی و طرح های زیبا و جدید، آماده عرضه به بازار می باشند.
همه آقایان همانگونه که خیلی سریع دوش میگیرند، دوست دارند هنگام خروج از حمام نیز سریعتر بدن خود را خشک نمایند. به همین دلیل انتخاب هوشمندانه یک حوله تن پوش مردانه زیبا، برای آقایان بسیار جذاب تر خواهد بود. حوله های تن پوش مردانه جدید، دارای طرح و رنگ بندی های منحصر به فردی هستند که میتواند برگزیدن آنرا برای آقایان راحت تر می نماید. بسیاری از بانوان عزیز هستند که به دنبال کادویی مناسب برای همسر یا فرزندشان میگردند، خرید یک حوله مردانه با قیمت و کیفیت مناسب میتواند خیالتان را آسوده نماید.

حوله تن پوش جدید

حوله های تن پوش مردانه طرح جدید

همه حوله های تن پوش اعم از زنانه و مردانه، دارای سایزبندی های L- XL- XXL می باشند. البته سایز انواع حوله های تن پوش مردانه با توجه به مارک آن که ایرانی باشد یا خارجی، کمی متفاوت است که فروشنده میتواند در انتخاب بهتر یاریتان نماید.
حوله های تن پوش مردانه، معمولا تا مچ پا میرسند، با یک کمربند برای راحتی بهتر هنگام خشک کردن سر و بدن. حوله های مرغوب معمولا یک کلاه به آن متصل است که برای خشک کردن موها میتوان به راحتی از آن استفاده نمایید و دیگر نیازی به یک حوله دستی کوچک ندارید. همچنین دو جیب پاکتی زیبا در دو طرف آن قرار گرفته که میتوانید وسایل ضروری مانند تلفن همراه تان را برای دسترسی بهتر در آن بگذارید.
انواع حوله های تن پوش مردانه با طرح جدید، همان مشخصات قبلی را دارا می باشند اما کیفیت و مرغوبیت کار، به نحو بهتری افزایش یافته است.

برچسب گذاری شده : / / /
ارتباط با ما