• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت حوله تن پوش کودک در انواع مختلف

قیمت حوله پالتویی نوزاد در طرح های فانتزی

قیمت حوله تن پوش این روزها از دلایل مهم در جذب مشتریان می باشد چرا که بدین روش مشتریان بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند.برای اطلاع از شرایط قیمتی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

تولید انواع حوله در برند های ایرانی

تولید انواع حوله در برند های ایرانی

صنعت تولید حوله در ایران این روزها همگام و پای به پای صنعت جهانی تولید حوله قدم برمیدارد و محصولاتی مطابق با استاندارد های به روز جهانی تولید می کند و پیرو همین موضوع برند های ایرانی توانسته اند وارد بازارهای جهانی شده و خوش بدرخشند.
تمامی انواع حوله (حوله های استحمام، حوله های دستی، حوله های ورزشی و … ) در برند های ایرانی با کمک به روز ترین تجهیزات و روش ها تولید می شوند و با بالاترین درجه کیفیت راهی بازارهای فروش می شوند.

 

قیمت حوله تن پوش نوزاد ایرانی

قیمت حوله تن پوش نوزاد ایرانی

در بین تمامی سنین نوزادان بیش از تمامی گروه های سنی آسیب پذیر و حساس اند و توصیه می شود والدین در انتخاب حوله های نوزادی بسیار توجه به خرج دهند.انواع حوله تن پوش نوزاد ایرانی از الیاف طبیعی تولید می شود تا محصول در نهایت بافتی نرم و لطیف داشته باشد تا از پوست نوزادان حفاظت کرده و در عین لطافت با کارایی بالایی که دارند، در کنار خشک کردن، سطح پوست را از هرگونه آلودگی پاک کنند.

قیمت حوله بچه گانه

قیمت حوله بچه گانه

گروه تولیدی زرین ساپ با ارائه قیمت های متناسب با انواع بودجه ها و مقرون به صرفه، سعی در تولید انبوه محصولات حوله ای اعم از حوله بچه گانه را دارد. قیمت حوله بچه گانه با توجه به نوع حوله و در نظر گرفتن بسیاری از فاکتورها در سطوح مختلف و متغیر می باشند اما با افتخار می توانیم اعلام داریم تمامی محصولات بچه گانه تولید شده در برند های داخلی، با توجه به کیفیتی که دارند با مناسب ترین شرایط قیمتی به فروش می رسند.

خرید ست حوله نوزادی

خرید ست حوله نوزادی

ما به شما ست حوله تن پوش کودک زرین ساپ را معرفی می نماییم که شامل موارد زیر می باشد:

  1. حوله تن پوش
  2. حوله حمامی کلاه دار
  3. پیش بند حوله ای
  4. لیف حوله ای

این پک کامل می تواند به خوبی فرزند شما را از سرما و آسیب های پوستی محافظت سازد.

تولیدی حوله بچه گانه

تولیدی حوله بچه گانه

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان برترین واحد تولیدی حوله بچه گانه در تلاش است تا محصولات حوله ای خود را بدون عیب و نقص و با به کارگیری آخرین تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات کارخانه ای  و تولید بهترین نوع پارچه های حوله ای به خط تولید برساند و سعی بر این موضوع دارد تا تولیدات خود را با تیراژ بالاتری روانه بازار جهانی نماید.

خرید آنلاین حوله نوزاد

خرید آنلاین حوله نوزاد

گروه تولیدی زرین ساپ ،معتبر ترین و کاملترین مجموعه تخصصی فروش آنلاین محصولات و حوله نوزاد و کودک در سطح کشور میباشد.کارشناسان ما در بخش فروش  و پشتیبانی ما در صدد آن هستند که همواره با بهترین مشاوره و راهنمائی در رابطه با انتخاب درست محصول ایده آل همواره خدماتی نوین را حضور خریداران ارائه دهند تا با اطمینان کامل کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین مشاوره خرید، شایسته مشتریان زرین ساپ میباشد.

انواع حوله تن پوش کودک

انواع حوله تن پوش کودک

حوله های استحمام به سبب نوع کاربردی که دارند با بخش زیادی از بدن در تماس هستند و به همین دلیل انتخاب نوع حوله استحمام بلااستثنا برای تمامی افراد (بزرگسال و کودکان، خانمها و آقایان ) موضوعی مهم است و تاثیر زیادی بر سلامتی پوست فرد دارد.

حوله های کودک و نوزاد در مدل های متنوعی تولید می شوند و هر کدام ویژگی های شگفت انگیز خود را دارند.

موارد زیر شامل انواع مدل های حوله کودک و نوزاد می شود:

حوله های تن پوش کودکان در سایز های متفاوتی بسته به سایز استاندارد نوزاد موجود می باشد.

 

معیارهای اساسی برای انتخاب حوله کودک

 معیارهای اساسی برای انتخاب حوله کودک

از آنجا که پوست کودکان بسیار نازک و حساس می باشد باید حوله ای برای آن ها انتخاب نمایید که کمترین پرز را داشته باشد و آنقدر نرم باشد که در لمس با پوست اون هیچ آسیبی به آن نرسد. در هنگام خرید حوله نوزادی باید به چندین فاکتور توجه نمایید.

  1. جنس حوله
  2. وزن حوله
  3. رنگ حوله
  4. مدل حوله
  5. نرمی و لطافت
برچسب گذاری شده : /
ارتباط با ما