• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت حوله دستی در انواع مختلف

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با تعیین قیمت حوله دستی در عیارهای ریالی متناسب با انواع بودجه ها و کیفیت تولید شده محصول این توانمندی را دارد تا بتواند محصولی ارزنده و نفیس را تقدیم حضور متقاضیان خرید عمده در سراسر دنیا نماید.

تولید کننده حوله دستی

تولید کننده حوله دستی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده حوله دستی با سطح کیفی بسیار بالا و قیمت متناسب با انواع بودجه ها توانسته است تا با عرضه محصولات حوله ای درجه یک به بازار جهانی یکی از سرشناس ترین واحد های نمونه تولیدی درکشور شناخته شود .لازم است این نکته را متذکر شویم که حوله های دستی بسیار پر کاربرد بوده و روزانه به تعداد بسیار زیادی در منزل مورد استفاده قرار می گیرند.

تولید کننده حوله دستی

 

قیمت حوله دستی در انواع مختلف

قیمت حوله دستی در انواع مختلف

در بازار خرید و فروش انواع حوله، حوله زرین ساپ نامی آشنا برای مشتریانی می باشد که برای کیفیت محصولاتی که خریداری می کنند اهمیت زیادی قائل اند. انواع حوله زرین ساپ ( انواع حوله حمامی، حوله دستی، حوله ورزشی، حوله تبلیغاتی، حوله هتلی و … ) از صفر تا صد توسط نیروهای داخلی تولید می شوند که محصول باکیفیت نهایی مایه ی افتخار صنعت تولید حوله ایران می باشد.

قیمت حوله دستی در انواع مختلف

خرید اینترنتی حوله دستی

خرید اینترنتی حوله دستی

کارخانه زرین ساپ با ایجاد و راه اندازی وبسایت رسمی خود و همچنین تشکیل  گروه ها و کانال های ارتباطی نظیر اینیستاگرام zarrinsaptowel و تلگرام zarrinsap1 و اپلیکیشن واتساپ قصد دارد تا با فراهم نمودن امکان دسترسی به هریک از این رسانه های ارتباطی ، راه را برای خرید آنلاین و اینترنتی برای مشتریان و تجار و صاحبان برند ایرانی هموار نماید و تجربه خریدی  اصولی و مطمئن و بدون واسطه را میسر نماید.

خرید اینترنتی حوله دستی

توزیع عمده حوله دستی

توزیع عمده حوله دستی

این گروه تولیدی با داشتن کادری مجرب و فعال اقدام به توزیع و پخش انواع محصولات تولیدشده خود نموده است. همچنین در این قسمت باید یادآور شد که خرید عمده حوله دستی بسیار مقرون به صرفه تر از خرید به صورت خرده و تعداد کم می باشد. در هنگام خرید عمده حوله دستی باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که  در تولید حوله ، الیاف به کار رفته در آن نقش به سزایی در قیمت تمام شده حوله تولید شده دارد.که بر این اساس این گروه تولیدی  سعی در تولید حوله های دست و صورت با بالاترین سطح کیفی و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و بهترین مواد اولیه در تولید این نوع از حوله ها را دارد.

توزیع عمده حوله دستی

قیمت حوله دستی در سطح ارزان

قیمت حوله دستی در سطح ارزان

از دیگر نقاط مثبت حوله تبریز قیمت محصول می باشد چرا که حوله های تبریز در عین کیفیت بالایی که دارند با مناسب ترین شرایط قیمتی (فروش محصولات با قیمت عمده) به فروش می رسند و همین موضوع سبب جلب توجه بسیاری از مشتریان شده و رضایت خریداران را به دنبال داشته است.

قیمت حوله دستی در سطح ارزان

عرضه مستقیم و بدون واسطه حوله دستی

عرضه مستقیم و بدون واسطه حوله دستی

گروه تولیدی زرین ساپ با عرضه مستقیم و بدون واسطه حوله دستی و به عنوان تولید کننده حوله های دستی به صورت عمده و با قیمت های مقرون به صرفه و ارزان، آمادگی ارسال حوله های دستی را به نقاط مختلف کشور و حتی دنیا را دارد. همچنین باید این نکته را خاطر نشان کرد که حوله های دستی با توجه به اینکه به صورت عمده به فروش می رسند و به بازار عرضه می شوند، از قیمت های مناسبی برخوردارند.

عرضه مستقیم و بدون واسطه حوله دستی

مرکز خرید حوله دستی زرین ساپ

مرکز خرید حوله دستی زرین ساپ

امروزه استقبال ایرانیان از خرید اینترنتی بسیار چشم گیر می باشد و این موجب می شود که تمام افرادی که صاحب کسب و کاری هستند با راه اندازی سایت اینترنتی و شبکه ای مجازی به فروش محصولات خود بپردازند .خرید اینترنتی حوله دستی از مجموعه بزرگی همچون  زرین ساپ می تواند راحت ترین شیوه خرید برای مشتریان به حساب آید چون این افراد بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی می توانند نسبت به سفارش و خرید اقدام نمایند و اطمینان داشته باشند که مجموعه  زرین ساپ هیچ گونه کم کاری در قبال مشتریان خود انجام نمی دهد .

 

مرکز خرید حوله دستی زرین ساپ

 

 

تولید حوله دستی

تولید حوله دستی

حوله دستی تولید گشته در مجموعه  زرین ساپ از لحاظ کیفیت توانسته است میزان رضایت مشتریان را از این محصول افزایش دهد امروزه کمتر مجموعه ای در کشور با توجه به نوسانات قیمت ارز می تواند به تولید و فروش محصولات ارزان قیمت بپردازد اما مجموعه های بزرگی همچون  زرین ساپ پس از تولید حوله دستی با تکیه بر استراتژی های خاصی همواره در تعیین قیمت نهایی حوله دستی و سایر محصولات حوله ای قدرت خرید مشتریان را اولویت توجه خود قرار داده اند .

تولید حوله دستی

حوله دستی طرح دار

حوله دستی طرح دار

هر یک از خریداران مختارند که از بین حوله های دستی طرح دار بهترین و کاربردی ترین محصول را انتخاب و خریداری نمایند . مجموعه زرین ساپ به دلیل اینکه همواره سلایق مختلفی را در افراد مشاهده کرده است هر نوع و دوختی از حوله ها را تولید می نماید تا مشتریان با یک بار مراجعه به زرین ساپ تمام محصولات مورد نیاز خود را با قیمتی استثنایی خریداری نمایند . پس از استعلام قیمت حوله دستی طرح دار مطمئنا برای خرید راغب تر خواهید گشت .

 

حوله دستی طرح دار

 

حوله دستی ضخیم

حوله دستی ضخیم

حوله ها همواره با بهره گیری از الیاف و نخ پنبه هایی تولید می گردند اما هر حوله ای به تناسب شیوه ای که برای تولید آن انتخاب می شود ضخیم یا نازک می باشد . حوله های دستی ضخیم قدرت جذب بالایی دارند و الیاف آنها از مقاومت قابل توجهی برخوردار است و  استفاده  از حوله را به مدت زمان طولانی ممکن می کند .

حوله دستی ضخیم

ویژگی های حوله دستی تولید شده

 

ویژگی های حوله دستی تولید شده

مشتریان عزیز باید به این نکته نظرات توجه داشته باشند که حوله دستی تولید شده توسط گروه تولیدی زرین ساپ، دارای میزان جدب آب بالائی می باشد. گفتنی است که امروزه کارخانه زرین ساپ در زمینه تولید و عرضه انواع محصولات حوله ای با کیفیت و ارزان ،دارای فعالیت گسترده و مستمر میباشد و این قابلیت را دارد که در تناژ بالا و به صورت عمده انواع محصولات خود را روانه بازار داخلی و خارجی نماید و فروش حوله دستی با افزایش چشمگیری رو به رو شده باشد.

خرید حوله دستی ارزان کار دشوار و پیچیده ای  نیست. کافیست با یک تماس  به صورت غیر حضوری و آنلاین محصول خود را انتخاب نموده و پس از ثبت سفارش و تائید آن، حوله دستی ارزان قیمت خود را تحویل بگیرید.

عوامل تاثیر گذار بر تعیین قیمت حوله دستی ارزان

عوامل تاثیر گذار بر تعیین قیمت حوله دستی ارزان

  • درجه کیفیت حوله دستی
  • جنس حوله دستی
  • اندازه حوله دستی
  • نوع حوله دستی
  • میزان خرید حوله دستی
  • و
ارتباط با ما