• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت حوله دستی ریزبافت گلبافت

قیمت حوله دستی ریزبافت گلبافت

قیمت حوله دستی ریزبافت گلبافت در انواع مختلف بسته به نوع کیفیتشان متفاوت است .از پرکاربردترین حوله ها در مصارف روزانه، نمونه های دستی هستند. از انواع حوله های دستی برای کاربردهای گوناگونی چون ورزش، آرایشگاه، آشپزخانه و… بهره می برند.

انواع حوله دستی

حوله های در مدل های گوناگونی از جمله :

قیمت حوله دستی ریزبافت گلبافت

  • حوله دستی آشپزخانه
  • حوله دستی دستشویی
  • حوله دستی ورزشی
  • حوله دستی حمامی
  • حوله دستی هتلی
  • حوله دستی تبلیغاتی
  • و غیره ….

تهیه و تولید و عرضه می شوند.

 

 

 

 

 

ویژگی حوله های دستی

کم جا و قابل حمل بودن این دسته از حوله ها یکی از دلایل پر فروش بودن آن محسوب میگردد. حوله های دستی، معمولا دارای ابعاد استاندارد و کوچکی میباشند که کارایی آنرا در محیط و فضای مختلف بیشتر می نماید. ویژگی منحصر به فرد یک حوله دستی این است که بتواند در اسرع وقت، و در کوتاهترین زمان ممکن آب و رطوبت را از صورت و بدن برگیرد. به عبارت دیگر آبگیری فوق العاده ای داشته باشد؛ که این خصیصه بیشتر در بین انواع حوله های دارای بافت ریز یا ریزبافت مشهود است.

قیمت حوله دستی ریزبافت گلبافت

کاربرد حوله های دستی

حوله های دستی یکی از انواع پر کاربرد حوله ها در بین  تمامی حوله ها می باشد.از حوله های دستی در هر مکانی می توان استفاده نمود .به دلیل پر کاربرد بودن این نوع حوله از محبوبیت خاصی در میان خریداران و مصرف کنندگان  برخوردار است.

قیمت حوله دستی ریزبافت گلبافت

حوله های دستی ریز بافت

همانگونه که در ابتدا عنوان نمودیم، حوله های ریزبافت دارای بافتی بسیار فشرده و نزدیک به هم هستند که همین امر قدرت آبگیری و جذب آب را در آن بالا میبرد. این ویژگی منحصر به فرد در اغلب حوله های مارک خوب گلبافت به خوبی به چشم میخورد.

قیمت حوله دستی ریزبافت گلبافت

تولید حوله های دستی

از آنجا حوله های دستی جز حوله ها پر مصرف و پر کاربرد است خریداران و مصرف گنندگان از این حوله بسیار استقبال می کنند طی این استقبال و تقاضا شرکت های تولید کننده مجبور به افزایش تولیدات خود هستند تا بتوانند پاسخگوی نیاز و تقاضای مردم باشند.

قیمت حوله دستی ریزبافت گلبافت

قیمت حوله های دستی

شرکت های تولید کننده و عرضه کننده حوله های دستی به دلیل فروش بالا قیمت  این  نوع از حوله هارا کاهش داده اند و به نسب سایر حوله ها از قیمت ارزان تر و مناسب تری برخوردار است.حوله های دستی به دو روش عمده و خرده به فروش می رسد که قیمت عمده حوله های دستی ارزان تر و به صرفه تر از خرید حوله به صورت خرده است.

قیمت حوله دستی ریزبافت گلبافت

فروش حوله های دستی

شرکت زرین ساپ ، شرکت تولید کننده محصولات حوله ای برای سهولت و راحتی خرید فروشگاه های اینترنتی تعبیه نموده است تا در کم ترین زمان ممکن و به صورت آنلاین محصولات مورد نظظر خود را پس از بررسی قیمت  و کیفیت تهیه و خریداری نمایند.

برچسب گذاری شده : / / / /
ارتباط با ما