• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت حوله دستی گلبافت

سفارش حوله هتلی ارزان و درجه یک

یکی از انواع حوله هایی که روزانه بطور مکرر مورد استفاده قرار میگیرد، حوله های دستی هستند. قیمت این نوع از حوله ها نیز بسیار ارزان و مناسب می باشند. از مارکهای معروف و نام آشنا در این زمینه گلبافت است.
بعد از هر بار شستشو با آب و مواد شوینده، اولین کاری که می کنیم به سراغ وسیله ای برای خشک کردن دست و صورتمان می گردیم، که این وسیله چیزی جز حوله های دستی نیست. بطور مسلم استفاده از حوله های بزرگ حمامی و استخری برای خشک نمودن یک دست و صورت ساده بسیار سایز بزرگی دارند. همینطور حوله های بسیار کوچک نیز نمیتواند گزینه مناسبی باشند.

حوله دستی

حوله دستی گلبافت

انواع حوله های دستی دارای سایز بین ۴۰* ۸۰ می باشند، که مناسبترین ابعاد برای این نوع از حوله ها به شمار میرود. یکی از مارکهای عرضه کننده معتبر و شناخته شده در زمینه انواع کالاهای خواب و حمام، گلبافت است.
بسیاری از مردم، گلبافت را با انواع پتوهای ریز و درشتش می شناسند که سالها توانسته است در این عرصه به زیبایی و نیک نامی بدرخشد. تقریبا در خانه هر کس که قدم بگذارید یک نمونه پتوی به یاد ماندنی گلبافت را خواهید دید.
بعد از موفقیت روزافزون گلبافت در تولید انواع پتو، این شرکت تصمیم گرفت که همان کیفیت برتر را در زمینه تولیدات انواع حوله، به خوبی ارائه نماید، که انصافا هم موفق شد.
انواع حوله های زیبا و منحصر به فرد مزین به نام گلبافت، از نرمی، لطافت، آبگیری بی نظیری برخوردارند که خیلی زود توانست با این سبک جدید از تولیداتش نیز، جایی در دل مردم باز کند.
برای امتحان میتوانید از حوله های دستی ارائه شده شرکت گلبافت، که با قیمتی مناسب و کیفتی عالی به فروش میرسند، استفاده نمایید.

برچسب گذاری شده : / / /
ارتباط با ما