• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت حوله نوزادی و کودک در تبریز‬‬‬‬‬‬‬‬

تولید حوله نوزاد در بهترین کیفیت

قیمت حوله نوزادی در تبریز، با توجه به اینکه مرکز اصلی تولید حوله در ایران می باشدمناسب تر است و خرید این محصول بسیار راحت تر از سایر شهرهاست؛ چرا که تامین کنندگان این منطقه، تقریبا هر مدل از حوله را به معرض فروش می گذارند.

حوله نوزادی جزو محبوب ترین مدلهای بازار می باشد و خرید آن بیشتر از شهرهایی انجام می شود که در تولید و عرضه مستقیم این حوله بسیار قدرتمند باشد. در واقع قشر مصرف کنندگان حوله نوزادی، اکثرا شرکت های پخش هستند که این محصولات را بصورت عمده به فروش می رسانند. از این رو سفارش حوله نوزادی بیشتر از کارخانجات انجام می شود. اما سوال اینجاست که جهت خرید حوله نوزادی، سراغ کدام مدل ها برویم و از کجا خرید کنیم؟ در واقع خریداران عمده به دنبال رفع همین ابهامات هستند تا بهترین خرید را داشته باشند.

فروش حوله چند کاره

با اینکه حوله های چند کاره بیشتر برای بزرگسالان تولید می شود؛ اما در مدت اخیر اخیر دیده شده که کودکان و نوزادان نیز طالب چنین محصولی هستند. لذا تولید حوله نوزادی چند کاره هم در دستور کار تولیدکنندگان قرار گرفته است. البته مصرف آن آنقدر بالا نیست که بتوان روی فروش عمده اش حساب باز کرد؛ لکن به سبب اینکه جزو جدیدترین مدل حوله نوزادی می باشد و تازه به بازار آمده است، می توان روی بازار آن سرمایه گذاری کرد.

قیمت حوله نوزادی

قیمت حوله نوزادی چند تکه

در مقابل آن، حوله چند تکه نوزادی بسیار بیشتر از بقیه کاربرد دارد و محبوب ترین مدل حوله نوزادی محسوب می شود. این حوله ها از هر مدلی در خود جای داده اند و بعنوان یک پکیج کامل حوله نوزادی در بازار به فروش می رسند. شرکت های پخش هم برای اینکه در هزینه ها صرفه جویی شده و محصولی تکمیل به دست مشتریان برسد، از همین مدل حوله نوزادی خرید کرده و در بازار خود پخش می کنند که در نوع خود، هم حاشیه سود خوبی دارد و هم تقاضا برای آن بیشتر است.

قیمت حوله نوزادی

حوله از کجا بخرم

حال به همان سوال اول بر می گردیم که برای سفارش حوله نوزادی، به کجا مراجعه کنیم؟ کدام شهرها یا مناطق می توانند پاسخگوی همه جانبه نیازها باشند؟ برای اینکه انعطاف در سفارش محصولات بالا باشد، توصیه می شود از دو شهر مشهد و تبریز، یکی را برای سفارش انتخاب کنید. از آنجایی هم که تبریز طلایه دار صنعت نساجی و حوله بافی ایران است، می تواند بهترین گزینه برای سفارش دوخت حوله نوزادی باشد و بهترین محصولات را با قیمت ایده آل به دست شما برساند.

قیمت حوله نوزادی

منبع: حوله زرین ساپ

برچسب گذاری شده : / /
ارتباط با ما