• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت حوله هتلی یکبار مصرف

قیمت حوله هتلی یکبار مصرف

قیمت حوله هتلی یکبار مصرف بسته  به نوغ کیفیت و ابعاد آن تعیین می شود . حوله یکبارمصرف هتلی این روزها در بازار فروش بسیار خوبی را به  خود اختصاص داده است.  انواع حوله در ایران همگام با روش های روز دنیا در حال پیشزفت است و این روزها مشتریان برای خرید دیگر از روش های پرهزینه و زمان بر قدیمی استفاده نمی کنند و به لطف روش های جدید سریع و آسان و با کمترین هزینه سفارش خود را به ثبت می رسانند.

انواع حوله های یکبار مصرف

حوله های یکبار مصرف در انواع متعددی از قبیل:

قیمت فروش حوله یکبار مصرف نوزاد

  • حوله یکبار مصرف دستی
  • حوله یکبار مصرف حمامی
  • حوله یکبار مصرف تبلیغاتی
  • حوله یکبار مصرف هتلی
  • و غیره….

تهیه و تولید می شوند.

 

ویژگی حوله های یکبار مصرف

حوله یکبار مصرف یک نمونه از کالاهای بهداشتی است که برای استفاده روزانه در نظر گرفته شده است. این نوع از حوله ها در انواع مختلف مردانه، زنانه، کودکانه و نوزادی قابلیت تولید و پخش را دارد. حوله یکبار مصرف مخصوص نوزاد از الیاف فوق العاده نرمی تولید شده که بدون آسب رسانی به پوست، باعث خواهد شد که خیسی و رطوبت برگرفته شود. حوله یکبار مصرف قابلیت شستشو دارد اما بهتر است که برای کاربرد یکباره مورد استفاده قرار گیرد نه چند باره مگر در مواقع ضروری!حوله های یکبار مصرف یکی از انواع پرکاربرد حوله ها است.بطور کلی از محصولات یکبار مصرف در هر زمینه و موردی که باشد برای مواقعی استفاده میگردد که قصد شستشو و تمیزی زیادی را نداشته باشید ولی در عین حال نظافت و بهداشت را نیز رعایت کنید!

قیمت فروش حوله یکبار مصرف نوزاد

کیفیت و جنس حوله های یکبار مصرف

حوله های یکبار مصرف در وزن های بسیار سبک و به صورت فشرده تولید می شوند.این حوله ها اغلب در رنگ های سفید تهیه می شوند.حوله های یکبار مصرف نوزاد به دلیل حساس بودن نوع پوست کودکان و نوزادان از بهترین پنبه و الیاف تهیه شده و پس از بررسی و  آزمایش های متعدد به بازار عرضه می گردد.انواع حوله هتلی عموما به شکل یکبار مصرف تولید می شوند تا موازین بهداشتی به خوبی رعایت شود و از این طریق مشتریان می توانند کامل بهداشت و سلامت پوست خود را به محصولات زرین ساپ بسپارند.حوله های هتلی زرین ساپ با پرز بلند و متوسط تولید می شوند تا خاصیت آبگیری بالاتری داشته باشند بدن را سریع و کامل از آب و رطوبت خشک کنند

قیمت فروش حوله یکبار مصرف نوزاد

مزایای تولید حوله های هتلی به شکل یکبار مصرف

اصلی ترین و مهمترین مزیت تولید حوله به شکل یکبار مصرف، بالا رفتن سطح بهداشت مصرف کننده می باشد و از آنجا که بهداشت و سلامت پوست مصرف کننده مهمترین هدف برای تولید کنندگان می باشد، تولید انواع حوله های هتلی به شکل یکبار مصرف در بسیاری از کشورها از جمله ایران رواج پیدا کرد و با استقبال و رضایت مشتریان نیز همراه شده است.

حوله یکبارمصرف هتلی با نازلترین قیمت

تولید حوله های یکبار مصرف

حوله های یکبار مصرف به دلیل کاربرد بالایی که دارند با استقبال زیادی از سوی مشتریان و مصرف کنندگان رو به رو شدند در نتیجه فروششان بسیار افزایش یافته است.طی این رخداد ها شرکت های تولید کننده به دلیل تقاضای بالا تولیدات خود را افزایش داده اند.زرین ساپ یکی از معتبر ترین و باسابقه ترین برند های ایرانی می باشد که محصولات خود در بالاترین سطح طراحی، تولید و بسته بندی می کند و به کمک نمایندگی های فعال و مجاز و فروش از طریق سایت های معتبر توانسته است محصولات خود را در تمامی شهرها و روستاهای کشور به دست مشتریان برساند و از این طریق به یکی از مردمی ترین برند های ایرانی تبدیل شود که چندین سال متوالی موفق به دریافت نشان اعتماد مردمی شده است.

 

قیمت فروش حوله یکبار مصرف نوزاد

صادرات حوله های یکبار مصرف

ما مفتخریم در عرصه صادرات حوله جز برترین ها و بهترین ها هستیم.کشور ایران توانسته در صنعت صادرات حوله رشد و پیشرفت چشم گیری داشته باشد.شرکت زرین ساپ از جمله شرکت های صادر کننده حوله به تمام نقاط جغرافیایی کشور می باشد.

قیمت فروش حوله یکبار مصرف نوزاد

قیمت حوله های یکبار مصرف

حوله های یکبار مصرف بسته به نوع و ابعاد حوله قیمت گذاری می شوند.حوله های یکبار مصرف به دلیل یکبار مصرف بودن و سبکی که دارند از جمله حوله های ارزان قیمت و مناسب هستند.جهت اطلاع از قیمت دقیق این حوله ها می توانید به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه فرمایید.

 

بازار فروش بهترین حوله یکبار مصرف دستی

خرید حوله هتلی اینترنتی

انواع حوله های هتلی در بازارهای خرید و فروش آنلاین با شرایط قیمتی مناسب در دسترس می باشند و مشتریان با دست باز می توانند نوع حوله هتلی را (حوله هتلی حمامی، حوله هتلی دستی، دمپایی حوله ای هتلی و … ) با تمامی جزئیات (رنگ، طرح، آرم مخصوص و… ) را مشخص کرده و سفارش خود را ثبت کنند.

حوله یکبارمصرف هتلی با نازلترین قیمت

بازار فروش حوله های یکبار مصرف

حوله های یکبار مصرف یکی از حوله های پر فروش در بازار حوله ها است.برای سهولت و راحتی خرید فرشگاه های اینترنتی تعبیه شده است تا در کم ترین زمان به صورت آنلاین محصولات مورد نظر خود را پس از بررسی یمت و کیفیت خریداری نمایید.بازار فروش بهترین حوله یکبار مصرف دستی  توسط زرین ساپ در بازار شهرهای مختلف، سبب شده تا شناخت مردم از این حوله ها نیز بالاتر برود و میزان مصرف آنها افزایش یابد. زرین ساپ در پخش حوله ها به بازارهای مختلف، سعی می کند شهرهایی را تحت پوشش قرار دهد که پتانسیل کافی برای خرید و گستردن محصولات به مناطق اطراف را داشته باشد. در خصوص فروش حوله های یکبار مصرف نیز همین استراتژی را به کار برده که توانسته اکثر مناطق کشور را با این محصولات جدید آشنا نموده و میزان خرید آنها را بالا ببرد.

برچسب گذاری شده : / /
ارتباط با ما