• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز خرید انواع حوله در ابعاد مختلف

حوله تبلیغاتی چیست

متقاضی خرید گرامی که قصد دارید مرکز خرید انواع حوله زرین ساپ را به عنوان مرکز دائمی و همیشگی خود برای تامین حوله های خود برگزینید این اطمینان به شما داده می شود که با روئیت کیفیت غیر قابل وصف حوله های این مرکز خریدهای آتی خود را از این مجموعه انجام خواهید داد.

مرکز خرید انوع حوله

مرکز خرید انوع حوله

حوله از جمله وسایل ضروری و شخصی است که هر فرد به آن نیاز دارد. کاربردهای گوناگون حوله باعث شده انواع مختلفی از حوله در اندازه‌ها، طرح‌ها و جنس‌های مختلف به بازار عرضه شود. کیفیت حوله اهمیت فراوان دارد چرا که  در عملکرد آن تاثیرگذار بوده و می‌تواند بهترین کارایی را برایمان داشته باشد. خریدی راضی کننده خواهد بود که بتوانیم با بودجه‌ای که مد نظر داریم بهترین و باکیفیت‌ترین حوله را بر حسب نیازمان خریداری کنیم.

مرکز خرید انواع حوله در ابعاد مختلف

حوله مرکز خرید انواع حوله در ابعاد مختلفدست و صورت تبلیغاتی

علاوه بر جنس الیاف حوله، ابعاد و سایز حوله‌ها نیز در قیمت حوله تأثیرگذار می‌باشد. به صورت کلی در ۶ کلاس عمومی حوله تولید می‌شود. این ابعاد در کارخانه‌های مختلف دارای اندکی تفاوت می‌باشد. اما به صورت کلی در هر فروشگاه حوله، فروش حوله در ۶ دسته زیر انجام می‌شود:

  1. حوله صورت
  2. حوله مهمان
  3. حوله دست‌ و صورت
  4. حوله حمام
  5. حوله حمام بزرگ
  6. حوله استخری

 

قطب فروش انواع حوله

قطب فروش انواع حوله

در حال حاضر انواع مختلفی از حوله به منظور فروش موجود می‌باشد. این حوله‌ها برای مصارف گوناگونی توسط کارخانجات تولیدکننده‌ی حوله طراحی و تولید می‌شوند. یک از مهمترین مواردی که در هنگام فروش حوله از شما پرسیده می‌شود به نوع مصرف شما از حوله مربوط می‌شود.حوله‌هایی که برای مصرف روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند باید نسبتاً مقاوم باشند و از طرفی نیز در برابر شستشو، نباید زود دچار فرسودگی نشوند.

حوله ارزان عمده

 حوله ارزان عمده

اساس کار شرکت تولیدی زرین ساپ بر مبنای فروش عمده می باشد، لازم به توضیح می باشد که با توجه به استقبال از فروش توسط تجار و بازرگانان از نقاط مختلف دنیا روز به روز بر میزان تولید این نوع حوله ها افزوده شده و افزایش میزان فروش عمده در کاهش چشمگیر قیمت حوله های تولیدی این مجموعه تاثیر بسزایی دارد. لازم است این نکته را خاطر نشان سازیم که این گروه تولیدی با فعالیت در امر صادرات توانسته است در بازار های جهانی نیز فعالیت خوبی را از خود نشان دهد و موجب درخشش نام تجاری زرین ساپ در عرصه تجارت جهانی شود.

نحوه شست و شوی حوله

نحوه شست و شوی حوله

در اینجا نکاتی برای شست‌وشوی راحت‌تر حوله‌ها را مرور می‌کنیم:

  • فشار آب: قبل از افزودن مواد شیمیایی حوله را در زیر آب با فشار بالا قرار دهید.
  • شست‌وشو: حوله‌ها را در آب گرم با مواد شوینده بشویید. راهنمایی‌هایی هم که برای شست‌وشو بر روی برچسب مایع قرار دارند شما را در مسیر درستی هدایت می‌کنند.
  • شفافیت: هیچ‌گاه استفاده از سفیدکنند‌ه‌ها را برای شست‌وشوی حوله‌ها توصیه نمی‌کنیم، اما در صورت لزوم از سفیدکننده‌هایی استفاده کنید که دارای کُلُر نباشند. در این صورت به حفظ کیفیت و ظاهر حوله کمک خواهید کرد.
  • خشک کردن: پس از اتمام چرخه‌ی شست‌وشو، حوله‌ها را از ماشین لباسشویی خارج کنید و برای خشک کردن از حرارت بالا استفاده کنید تا حوله عاری از وجود هر گونه میکروب شود.

جنس حوله

جنس حوله 

به‌طور کلی هرچه میزان پنبه در حوله بیشتر باشد قدرت جذب آن بالاتر است زیرا الیاف پنبه به‌طور طبیعی می‌توانند تا ۲۵ برابر وزن‌شان مایعات را جذب کنند. در حوله‌های مصارف روزمره از پنبه‌های استاندارد استفاده شده است. حوله‌های ۱۰۰٪ پنبه ای نرم‌تر و لطیف‌تر هستند و قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای دارند. اگر این حوله‌ها با مقدار کمی سیلک (ابریشم) ساخته شوند، برای استفاده‌های طولانی‌مدت عالی هستند. حوله‌های حمام فوق‌العاده نرم و باکیفیتی هم که در هتل‌ها استفاده می‌شوند از پنبه‌های استاندارد در گرم بالا تولید شده‌اند تا دوام و کارایی خوبی داشته باشند.

برچسب گذاری شده : / / / / / / / / / /
ارتباط با ما