• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز فروش حوله دستی ارزان

اگر به دنبال مرکز فروش حوله دستی با بالاترین تنوع طرح و رنگ و کیفیتی بی بدیل هستید بدون شک انتخاب مرکز فروش حوله دستی زرین ساپ که “یکی از نامدارترین مراکز تولید حوله می باشد” یک انتخاب هوشمندانه و ممتازی برایتان خواهد بود.

فروش حوله دستی

فروش حوله دستی

حوله‌ی دستی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و فروش آنها می نماید دارای تراکم بافت بسیار بالایی بوده، از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار است همچنین باید این نکته را خاطر نشان کرد که الیاف بسیارنرم و لطیفی دارد.این حوله دوخته‌شده با الیاف پنبه است که برای پوست دست و صورت هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد.حوله‌ی دستی زرین ساپ دورو آبگیر و جاذب خوبی برای آب است. حتی زمانی که در باشگاه یا سفر هستید، این حوله وسیله‌ای کاربردی در بین لوازم شخصی‌ شماست.این مدل تنوع رنگی دارد؛ درنتیجه می‌توانید برای هر کدام از اعضای خانواده، یک رنگ خاص را براساس سلیقه‌اش خریداری کنید..

مرکز فروش حوله دستی ارزان

 مرکز فروش حوله دستی ارزان

 

به دلیل اینکه این نوع از حوله ها بیشتر با پوست دست و صورت در ارتباط هستند و تماس دارند، باید جنس بسیار لطیفی داشته باشند. این حوله ها ابعاد کوچکی دارند. یکی از بهترین انواع حوله برای خشک کردن دست و صورت، حوله های پنبه ای هستند که صنایع حوله بافی زرین ساپ تولید و فروش آنها را در برنامه اجرایی دائمی و همیشگی خود قرار داده است. حوله های پنبه ای زرین ساپ علاوه بر دارا بودن رنج قیمتی ارزان و متوسط دارای کیفیت و بافت متراکمی بوده که از جمله ویژگی های شاخص و بارز آن میتوان به قدرت جذب آب بالا و جنس صد در صد پنبه ای این محصول اشاره کرد.

کارخانه تولید حوله دستی

حوله ابعادی زرین ساپ

صنایع حوله بافی زرین ساپ با دارا بودن پرسنل توانمند در بخش اجرایی کارخانه و با نظارت مستمر بر پروسه تولید و فروش انواع محصولات حوله ای با کیفیت مثال زدنی بر این اصل هدفمند است تا محصولی ارزنده و نفیس را که قابل رقابت با برند های برتر جهانی می باشد را به مرحله تولید انبوه رسانده و بخش قابل توجهی از تولیدات خود را به کشورهای همجوار ارسال نماید. وقوع این امر قابل پیش بینی است که با تولید روزافزون انواع محصولات حوله ای شاهد درخشش هرچه بیشتر نام و برند تجاری زرین ساپ در عرصه جهانی باشیم.

 

انواع حوله های دستی

مرکز فروش حوله دستی ارزان

 

در طبقه بندی حوله های دستی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به طراحی و تولید آنها می نماید می توان انواع اقلام حوله های دستی تولید شده کارخانه زرین ساپ را به حوله های دستی

  • باشگاهی
  • تبلیغاتی
  • هتلی
  • آشپزخانه
  • و …

دسته بندی نمود.

 

ویژگی های حوله دستی

ویژگی های حوله دستی

حوله‌ها معمولاً دارای پُرز هستند تا خاصیت آبگیری آن‌ها بیش‌تر شود.اگر برای مصرف شخصی یا در محل کار خود به‌دنبال حوله‌ای با ابعاد کوچک هستید، باید سایز آن برایتان مهم باشد. شاید حتی بخواهید حوله را در کیف خود قرار دهید؛ در نتیجه باید به‌دنبال حوله‌های سایز کوچک باشید. اکثر حوله های دستی زرین ساپ با دارا بودن طرح های بسیار شیک و فانتزی و در ابعاد و اندازه های سفارشی و استاندارد دارای بهترین کیفیت بوده و دارای ثبات در رنگ و ابعاد پس از شست و شو می باشد.

 

 

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما