• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز فروش حوله یکبار مصرف به صورت عمده

فروش حوله یکبار مصرف

بهره مندی از فروش حوله یکبار مصرف گزینه ای مناسب برای استفاده در آرایشگاه ها، هتل ها و سالن های ماساژ است که در آن ها نیاز به استفاده از حوله های شخصی بهداشتی وجود دارد. این حوله ها با قیمتی بسیار مناسب می تواند جایگزینی بهداشتی برای حوله ها معمولی باشد.

فروش حوله یکبار مصرف با قیمت مناسب

فروش حوله یکبار مصرف با قیمت مناسب

با توجه به اینکه سفارش حوله های یکبار مصرف در مقادیر و تیراژ بالا انجام می گیرد دارای رنج و حدود قیمت مناسبتری هستند. مثلاً در هتل، مسافرخانه، آرایشگاه، سالن ماساژ، استخر و … . باوجوداینکه می‌دانید، این وسایل شسته شده‌اند و بعد در اختیارتان قرارگرفته‌اند، اما بازهم، این مسئله می‌تواند دغدغه مهمی برایتان باشد، چون ممکن است باعث آسیب به سلامتی‌تان شود. ازاین‌رو در بسیاری از این مکان‌های عمومی، از وسایل یک‌بارمصرف جهت رعایت تمام اصول بهداشتی و آسودگی مراجعه‌کننده، استفاده می‌شود .

مرکز فروش حوله یکبار مصرف به صورت عمده

مرکز فروش حوله یکبار مصرف به صورت عمده

نوعی از حوله های پارچه ای، حوله یکبار مصرف است. این نوع از حوله ها، از جنس الیاف ویسکوز، پلی استر و یا پنبه تولید می شوند. تولید حوله یکبار مصرف با استفاده از فناوری روز دنیا انجام می شود و در بازار به صورت کلی عرضه می گردد. داشتن قیمت بالا، بهداشتی بودن و راحتی استفاده موجب محبوبیت این حوله ها شده است.

 

فروش حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

فروش حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

حوله های یکبار مصرف به این دلیل جایگیزین حوله های دائمی و چندبار مصرف هستند که دارای قیمت مقرون به صرفه تری هستند و هزینه تهیه آنها بسیار اندک است و دارای قدرت جذب آب بالایی نیز می باشد.با توجه به وجود تعداد کثیری از مراجعین به سالنهای زیبایی و آرایشگاه ها اهمیت رعایت بهداشت در این گونه مکان ها بیش از پیش از اهمیت ویژه ای برخوردار است و استفاده از حوله های دائمی مستلزم صرف هزینه های گزافی می باشد .

 

فروش حوله یکبار مصرف به صورت آنلاین

فروش حوله یکبار مصرف به صورت آنلاین

گروه تولیدی زرین ساپ با داشتن قابلیت خرید آنلاین انواع محصولات بهداشتی هتلی اعم از حوله یکبار مصرف هتلی اقدام به تشکیل یک پلتفرم نرم افزاری قوی تحت وب نموده است تا متقاضیان خرید گرامی بتوانند با دریافت مشاوره فروش و بررسی قیمت و پی بردن به ویژگی های مثبت این محصول نسبت به خرید آنلاین این محصول اقدامات لازمه را به عمل آورند.

 

تولید کنندگان حوله یکبار مصرف

تولید کنندگان حوله یکبار مصرف

احتمالا شما هم نمی توانید اطمینان داشته باشید که حوله های موجود در مکان های عمومی به خوبی شسته و ضد عفونی شده باشند. مسافران حاضر در مراکز اقامتی تمایل دارند از حوله ای نو و تمیز استفاده کنند که در عین حال قرار نیست هزینه زیادی برای آن پرداخت کنند. استفاده از حوله های یکبار مصرف می تواند از ناراحتی های مربوط به پوست و مو جلوگیری کند و جایگزینی آن با حوله هایی که در مکان های عمومی توسط چند نفر مورد استفاده قرار می گیرند یک ضرورت است.

 

عمده فروشی حوله یکبار مصرف

عمده فروشی حوله یکبار مصرف

لازم است این نکته را یاد آور شد که با توجه به استقبال از فروش بی سابقه حوله یکبار مصرف، شرکت زرین ساپ را بر آن داشت که فروش محصولات حوله ای خود را به صورت عمده به سرانجام برساند.همچنین در استخر ها، هتل ها و مراکز زیبایی یکی از پر مصرف ترین این وسایل که بالاترین مصرف آب را به همراه داشت، حوله هایی بود که در مراکز فوق الذکر بیان شد، بر این اساس این مراکز برآن شدند که از حوله های یکبار مصرف استفاده کنند زیرا در درجه اول هزینه اولیه آنها کاسته می شدو پس از آن در درجه دوم هزینه های جاری همچون مصرف آب و نگه داری را به حداقل میرساند.

موارد استفاده از حوله های یکبار مصرف

موارد استفاده از حوله های یکبار مصرف

حوله های یکبار مصرف روز به روز با استقبال بیشتر مردم مواجه می شوند. از این نوع حوله ها می توان در مراکز و مکان های مختلف و متنوع استفاده کرد. از جمله این مکان ها می توان در درجه اول به هتل، مهمانسراها و به طور کلی تمامی مراکز اقدامتی، گردشگری و غیره اشاره کرد. در این محل ها به دلیل تردد بالای مسافر، استفاده از این حوله ها مناسب است. علاوه بر این از حوله های یکبار مصرف می توان در استخرها نیز استفاده کرد.

 

 

ویژگی های حوله یکبار مصرف

ویژگی های حوله یکبار مصرف

قدرت جذب آب بالا و امکان شستن و استفاده مجدد از آن برای چندین بار از جمله مزایای آن است. همچنین می توان از این حوله ها برای استفاده در نظافت و تمیزکاری نیز استفاده نمود.

 

 

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما