• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

پخش عمده پارچه حوله ای ساده کیلویی

پارچه حوله ای در انواع جنس های پنبه، پشمی، نخی و … در ضخامت های نازک و کلفت وجود دارد که برای دوخت انواع حوله استفاده می شود. رنگ بندی این پارچه ها بسیار وسیع بوده و در طرح های متنوعی همچون ساده، گل دار، راه راه و … وجود دارد. پخش عمده پارچه حوله ای ساده کیلویی با کیفیت درجه و عالی توسط بزرگترین و برترین تولید کننده آن انجام می شود. پارچه حوله ای عمده را می توانید به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز تهیه و خریداری کنید.

پخش عمده پارچه حوله ای ساده کیلویی

اطلاعات کلی درباره پارچه های حوله ای

اطلاعات کلی درباره پارچه های حوله ای پارچه های حوله ای از نظر جنس تنوع زیادی دارند که از آن موارد می توان به پارچه حوله ای پرزدار، پارچه حوله ای ضخیم، پارچه حوله ای نانو و یک بار مصرف اشاره کرد. این پارچه ها به طور معمول برای دوخت انواع حوله، پوشاک و لباس های زمستانی استفاده می شوند.

کاربرد این پارچه ها بسیار وسیع می باشد. یکی از مهمترین استفاده پارچه حوله ای در مراکز بهداشتی و بیمارستان هاست. پارچه ای که در این موارد استفاده می شود از الیاف کاملا بهداشتی تولید شده است.

پارچه حوله ای با طراحی عروسکی و کودکانه نیز موجود می باشد که مناسب با پوست لطیف و نرم کودکان است. از ویژگی های بارز این حوله ها خاصیت ضد حساسیت و آلرژی بودن آنهاست.

بسته به نوع حوله و جنس آن، جذب رطوبت آنها متفاوت است. به طور کلی حوله های پنبه ای جذب رطوبت بسیار بالایی دارند.

شاید خوشتان بیاید:مرکز خرید عمده روتختی و پارچه حوله ای کیلویی

خرید عمده پارچه حوله ای طرح دار جدید

خرید عمده پارچه حوله ای طرح دار جدید برای خرید پارچه حوله ای روش های مختلفی برای مشتریان و متقاضیان این محصول در نظر گرفته شده است. یکی از آسان ترین روش ها خرید آنلاین و غیر حضوری است که امروزه از آن به فراوانی استقبال می شود.

خرید عمده پارچه حوله ای طرح دار جدید نسبت به خرید جزئی و تک، از نظر اقتصادی به صرفه تر است. علاوه بر این با خرید بدون واسطه و مستقیم نیز می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت باور نکردنی تهیه و خریداری کنید.

پارچه حوله ای جدید در طراحی فوق العاده شیک بچگانه و بزرگسال موجود است که به صورت کیلویی و عمده به فروش می رسد. طرح و رنگ این پارچه ها طیف وسیعی دارد و انتخاب را برای همه ی افراد با هر سلیقه ای آسان کرده است.

خرید پارچه حوله ای طرح دار زیبا با کیفیت درجه یک و مقاوم از این مرکز فروش امکان پذیر بوده و قابلیت ارسال به شهرستان ها و استان های مختلف کشور را دارد.

برچسب گذاری شده : / / /
ارتباط با ما