• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

آخرین قیمت حوله دستی گلبافت جدید

آخرین قیمت حوله دستی گلبافت طرح جدید چگونه است؟ آیا انواع حوله دستی گلبافت از کیفیت خوب و مطلوبی برخوردار می باشد؟ بهترین سایز و ابعاد برای حوله دستی کدام است؟
از پرکاربردترین وسایل شخصی و بهداشتی برای اکثریت مردم انواع حوله های دستی هستند. این سبک از حوله ها از تنوع و رنگ بندی بی نظیری نیز برخوردار می باشند. حوله دستی غالبا به شکل مربع و مستطیل و در ابعاد ۷۰ در ۴۰ یا ۸۰ در ۵۰ به بازار ارائه میگردد. حوله های دستی باید از قدرت جذب خوبی برخوردار باشند زیرا به کرات و بصورت روزمره مورد کاربرد افراد هستند. به همین دلیل در این سبک از حوله ها معمولا از الیاف پنبه ای بیشتری استفاده میگردد. غالب پنبه های بکار گرفته شده در حوله های دستی از نوع هیدروفیل می باشند که آب دوست لوده و به زودی آب را به خود جذب نمیکنند.

حوله دستی گلبافت

فروش ویژه انواع حوله دستی گلبافت

از بهترین مجموعه های حوله های دستی را شرکت خوب و نام آشنای گلبافت در اختیار دارد. حوله دستی گلبافت علاوه بر رنگ بندی فوق العاده ای که به نمایش میگذارد از درجه کیفی عالی و مطلوبی نیز برخودار هستند. حوله دستی گلبافت که در طرح جدید به بازار ارائه شده است، بیشتر دارای طرح و شکل بافتنی می باشند و از بافتی سبک و مخملی نیز برخوردار هستند که هر فرد را به استفاده از آن راغب تر می نماید.
بهترین سایز برای استفاده از انواع حوله دستی ۷۰ در ۴۰ می باشد. قیمت فروش حوله دستی گلبافت در سایت حاضر بسیار عالی و ایده آل است.

برچسب گذاری شده : / / / /
ارتباط با ما