• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

انواع حوله دستی و استخری لایکو

آیا میدانید بهره بردن از یک حوله استخری و حتی دستی در کنار آبتنی کردن، میتواند به گونه ای مکمل هم باشند؟ هر کدام از این حوله ها دارای دسته بندی و زیر مجموعه های خود هستند. انواع حوله دستی و استخری لایکو با قیمتی استثنایی آماده فروش و ارسال می باشد.
از پر مصرف ترین موارد استفاده از حوله، انواع نمونه های دستی و استخری می باشد. حوله های دستی برای کاربردهای متداول روزانه و همیشگی مورد استفاده قرار میگیرد و انواع حوله استخری برای آبتنی نمودن در کنار استخر یا مکانهای عمومی مانند دریاچه، دریا و رودخانه ها. سایز و ابعاد این دو دسته از حوله ها با توجه به شرکت ارائه دهنده آن، با هم فرق میکنند. همانگونه که میدانید ابعاد حوله دستی معمولا کوچکتر از نمونه های استخری است. زیرا اگر انواع حوله دستی در ابعادی بزرگ تولید و ارائه گردد، کمی دست و پاگیر خواهد بود و دیگر نمیتوان عنوان حوله دستی را به آن نسبت داد.

حوله استخری لایکو

انواع حوله مرغوب مارک لایکو

حوله ها دارای برند و مارک های مخصوص به خود هستند، از بهترین نمونه در زمینه تولیدات انواع حوله و کالای خواب، لایکو می باشد.
حوله دستی و استخری برند لایکو، ضمن برخورداری از نرمی و لطافت بی اندازه، از کیفیت و مرغوبیتی برتر نیز برخوردار هستند.
محصولات خواب و حمام لایکو، ار بهترین مواد تولید شده؛ درجه کیفی حوله های این برند دوست داشتنی، آبگیری عالی و جذب فوق العاده را جزو اصول اولیه در تولیدات خود در نظر گرفته است.

برچسب گذاری شده : / / /
ارتباط با ما