• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

انواع حوله متری ارزان قیمت و جدید

آیا انواع حوله متری همان پارچه های حوله ای هستند؟ آیا از حوله های متری میتوان برای دوخت و دوز استفاده نمود؟ انواع حوله متری طرح جدید با قیمت ارزان آماده فروش و عرضه در سایت های معتبر می باشد.
اگر به تازگی سری به بازار زده باشید، در بین پارچه فروشان و حتی دستفروشانی که کنار خیابان به امرارمعاش می پردازند، نمونه های جدیدی از پارچه را میبینید که در طرح و نقش تازگی دارند. این دسته از پارچه ها از نرمی و لطافت خوشایندی برخوردارند که کمتر کسی میتواند در مقابل خرید آن وسوسه نشود! این دسته از پارچه ها به نام حوله های متری یا پارچه های حوله ای معروفند که توانسته اند خیلی زود در بین مردم جایی برای خود باز کنند. از حوله های متری میتوان استفاده های زیادی برد و فقط مختص این نیست که به عنوان حوله مورد کاربرد قرار گیرد.

حوله متری

انواع حوله های متری کدامند؟

تا اینجا متوجه شدیم که حوله های متری در واقع همان پارچه های نرم و لطیفی هستند که موارد مصرف متعددی را شامل میگردند. به عنوان مثال از انواع حوله های متری میتوان برای سرویس جهیزیه عروس یا سیسمونی نوزاد، به زیبایی بهره برد. مزیت خوب این دسته از حوله ها این است که به راحتی میتوان موارد گوناگون را با آن ست و هماهنگ نمود و هارمونی زیبایی از رنگ و طرح ها را پدیدار شد.
ناگفته نماند که میتوان از این نوع از پارچه ها در جای خود، یعنی فقط حوله استفاده نمود. اتفاقا سایز و اندازه دلخواهتان را میتوانید به راحتی برش داده و دوردوزی نمایید. بدین ترتیب یک حوله استخری، حمامی، مسافرتی و… کم حجم، ارزان و زیبا را برای خود تدارک دیده اید.

برچسب گذاری شده : / / /
ارتباط با ما