• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

بازار فروش حوله هتلی در دوران کرونا

حوله تن پوش هتلی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله هتلی تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با امکان پذیر نمودن شرایط برای خرید آنلاین و غیر حضوری در دوران کرونا بازار فروش خوبی را به خود اختصاص دهد.

حوله هتلی چیست؟

حوله هتلی چیست؟

معمولا بسیاری ار افراد پس از طی مسیر های طولانی در مسافرت ها و اقامت گزیدن در هتل یا مراکز اقامتی دیگر در اولین فرصت جهت استحمام اقدام می نمایند.
در این مواقع محصولات هتلی بهداشتی و شوینده توسط مصرف کنندگان مورد استفاده قرار می گیرد.حوله هتلی یکی از این محصولات می باشد. استفاده از حوله هتلی به جهت خشک نمودن و آب گیری از سر و بدن می باشد که مهم ترین موضوع در این رابطه جنس حوله است

بازار فروش حوله هتلی در دوران کرونا

بازار فروش حوله هتلی در دوران کرونا

با شروع مجدد فعالیت برخی از اصناف و مشاغل کم خطر و به طبع آن افزایش سفرهای ضروری بین شهری و تعداد سفرها در دوران کرونا، وزارت بهداشت تمهیداتی را در راستای امکان اسکان مسافرین در مراکز اقامتی در نظر گرفت.به این ترتیب اقامتگاه هایی که واجد شرایط مطلوب بهداشتی هستند ، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از طرف ستاد مبارزه با کرونا و پس از گرفتن مجوز، پذیرش مسافرین را از سر گرفته اند. این پروتکل‌ها به منظور حفظ سلامت مسافرین وکارکنان هتل تهیه شده اند.

فروش حوله هتلی در نوع حمامی

فروش حوله هتلی در نوع حمامی

حوله حمامی هتلی همان طور که از نامش پیداست در اندازه و ابعاد حوله های حمام می باشند. این حوله ها با داشتن کیفیت مناسب و جنس الیاف مرغوب بدن را به خوبی خشک می نمایند و آب های اضافی را جذب می کنند. علاوه بر حوله حمامی در هتل ها حوله های دستی و زیر پایی نیز موجود هستند که سفارش داده می شوند.

فروش حوله هتلی درجه یک در تبریز

فروش حوله هتلی درجه یک در تبریز

جنس حوله های موجود در این مجموعه به گونه ای است که به هیچ عنوان بو نمی گیرد. آب را به طور کامل در خود جذب می نماید و پس از جذب آب سنگین و بد شکل نمی شود.اغلب حوله حمامی هتلی سفید رنگ برای هتل ها سفارش گرفته می شود اما می توان هر رنگ دیگری را  بنا به سفارش مشتری نیز به خط تولید رسانید.

مرکز فروش حوله هتلی در ابعاد مختلف

مرکز فروش حوله هتلی در ابعاد مختلف

حوله هتلی یکی از مهم ترین ملزومات هتلی که  بسیار مورد توجه و استقبال مصرف کننده ها قرار می گیرد.حوله های بزرگسالان به دلیل اینکه حجم زیادی را در بر میگیرند و موجب سنگینی بار و چمدان ها می گردند، حمل آنها یک معضل برای مسافران تلقی می شود.به همین دلیل  حوله های هتلی که هم سبک و هم در ابعاد مناسبی هستند تولید و طراحی شده اند.

فروش حوله هتلی ارزان قیمت

فروش حوله هتلی ارزان قیمت

به منظور دسترسی هر چه راحت تر خریداران بازار های مجازی مانند این سایت ایجاد گردیده تا علاوه بر کسب اطلاعات و آگاهی از قیمت های بروز شده محصولات هتلی، خریدی آسان و به صرفه برای مشتریان به ارمفان آورد. مکان های دیگری نیز به خرید و فروش حوله هتلی ارزان پرداخته اند. مانند فروشگاه های بزرگ محصولات بهداشتی و حوله .حوله های هتلی به دلیل کاربرد بسیاری که دارند مورد استفاده در استخرها، سالن های ماساژ، بیمارستان ها و آرایشگاه ها نیز قرار گرفته اند.

 

معیارهای خرید حوله هتلی

معیارهای خرید حوله هتلی

فرقی نمی کند که مدیر یک هتل دو ستاره یا هتل ۵ ستاره باشید، قطعا انتخاب حوله مناسب برای هتل، از الویت های شماست. با در نظر گرفتن معیارهای خرید حوله هتلی، انتخاب راحتتر و سریع تری خواهید داشت. فراموش نکنید علاوه بر اینکه بودجه هتل‌ها در این معیارها تاثیرگذار است، نباید از دکوراسیون هتل نیز غافل شد. همچنین رضایت میهمانان هتل از جمله مواردی ست که در هنگام انتخاب حوله هتل باید به آن توجه داشت

 

 

انواع حوله هتلی

انواع حوله هتلی

حوله های هتلی به لحاظ کیفیت، رنگ و اندازه دارای تنوع بسیاری هستند.یک خریدار حوله هتلی در اولین اقدام به جنس بافت حوله دقت می کند و در نهایت با اطلاع از قیمت آن را سفارش می دهد.حوله های هتلی در سه مدل زیر پایی، دستی و حوله حمامی وارد بازار شده اند.معمولا هتلداران هر سه مدل را تهیه می کنند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.اندازه و سایز حوله ها معمولا کاملا مناسب با کاربرد آنها می باشد.

تاثیر حوله های هتلی در رتبه بندی هتل ها و اقامتگاه ها

تاثیر حوله های هتلی در رتبه بندی هتل ها و اقامتگاه ها

بنابراین برای تهیه‌ حوله‌ های هتل باید تمام نیازهای مشتریان خود را در نظر داشته باشید تا آنها اقامتی دلپذیر و راحت را در هتل شما تجربه کنند. هتلداران باید در انتخاب حوله هتلی دقت بالایی داشته باشند زیرا وقتی حوله هتلی تمیز و شیک و نرم باشد و پرز دهی نداشته باشد و آبگیری و بوی خوبی داشته باشد نشان می‌دهد هتل از کیفیت بالاتری در خدمات نظافت و بهداشت برخوردار است و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهد.

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما